sinirli

256 27 15
                                    

Merabalarr iyi okumalarr

°^°

Cenan yatağından kafasını kaldırdı zorla. Arif'in dün gelip tercümanlığı kabul etmesi bir tık rahatlatmıştı. Yine de haftanın yorgunluğu ya.. Uyusa iyi olurdu.

Pazar günü olduğu için kafede olmayacaktı Arif. Bunu biliyordu Cenan.

Canı yatmak istese de kalkıp etrafı toparladı ve kendine klasik tek kişilik bir kahvaltı hazırladı. Üstünü değişip sahilde yürüyüş için kulaklık, cüzdan ve telefonunu aldı.

Sahilde bir süre yürüdükten sonra bir banka oturdu. Bir anda yanına oturan bedenle kafasını oraya çevirdi.

"Aa kardeşim sende mi buradaydın!? "

Bu kişi Yavuz'dan başkası değildi. Birkaç yıl beraber şirketi yürütmüşlerdi ve yakın arkadaşlıkları üniversitesiden beriydi. Yavuz başka bir şirketten teklif alınca yurt dışına gitmişti ama iletişimi kesmemişlerdi.

"Ah be Yavuz. Sen gidince işler bi garip oldu. Onun yorgunluğunu atmak için geldiydim. "

"Hee bende işte bir hafta önce geldim. Arkadaşıma bar işlerinde yardım edeyim diye. "

"Bak yaa. Biz çağırsak gelmezsin. Hele gidişin! Bir şirket İtalya'ya götürelim diyince bizi sattın gittin. Bütün işler kaldı bana. "

"Ama abi şimdi çok şey öğrendim. Yeteneklerim üstüne geliştirdim kendimi. Hem sizin her şey yerli yerindeydi hayırdır? "

"Hiç sorma yaa. Elemanların birkaçı gitti. Eksiğimiz var biraz. Ama en azından anlaşmalar yerli yerinde en azından. 2 hafta sonra önemli toplantılar olacak. Umarım o zamana toparlarım. "

"He-"

Yavuzun sesi çalan telefonla kesildi. Telefonunu kulağına koyarken Cenan sadece onu izliyordu.

"Efendim? "

"Tamam, Mert bir sorun falan mı var? "

"Anladım. Geliyorum görüşürüz. "

Telefonunu cebine atarken ayapa kalktı.

"Bana müsaade kardeşim. Görüşelim bir ara. "

"Tamamdır birader iyi akşamlar. "

Cenan havanın solduğunu konuşurken fark etmişti. Ne ara zaman geçmişti ki?

Ayrıca kafasında birkaç düşünce vardı. Mert kimdi? Acaba Arif'e bulaşan sapık mıydı?

Cenan kafasını sağa sola salladı. Yavuz'un arkadaşı ile Arif'in ne işi olurdu ki?

Sahi, acaba Arif şuan ne yapıyordu?

Eve giderken ne yemek yapacağını ve biraz da Arif'i düşündü.

Arif ise sabah 10da anne ve babasını taksi aracılığıyla almış ve eve getimişti.

Biraz sohbet ettikten sonra onlar yatak odalarına giderken Arif film izlemişti. Onlar uyanınca Arif'in yemeklerini yemişler sonra da çay içerken kek abur cubur atıştırmışlardı.

Arif, Cenan'ın kafasını karıştırdığından beri biraz aklını dağıttığını düşündü.

Ama saat 23.00 olduğunda aklını yine Cenan perileri gelmişti...

°^°

Bu bölüm  kısa oldu sory ama diğer bölümü uzun yazarım

Karne gününe özel oldu. nasıl? Umarım iyidir. Ama kötü hissediyorsanız dünyanın sonu değil. İnsanoğlu her zaman hata, yanlış yapmıştır. Bir nevi deneme sürümü misali. Bir dahakine düzeltirsiniz hiç korkmayın daha yolunuz uzun ömrünüz var.

İyi okumalarr

Kafe no 1(/) ArcenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin