6.

1.2K 8 2
                                    

Další den začal jak jinak než sexem. Měla jsem na sobě průsvitnou noční košilku na ramínka. James přišel nahý do mého pokoje když jsem ještě spala. Odhrnul peřinu, roztáhl mi nohy a začal mě pomalu prstit tím způsobem, že zvyšoval počet prstů v kundičce. Probrala jsem se asi za pět minut potom co jsem v sobě měla jeho už tři prsty. Když jsem byla dostatečně mokrá a roztažená otočil mě na všechny čtyři a začal nemilosrdně přirážet.
Moje prdelka byla po noci stále prázdná a to on neměl rád. Vždy trval na tom, že musím být celý den plná, což znamenalo že jsem měla v kundičce buď vibrátor, kuličky, vajíčko nebo cokoliv jiného a v prdelce buď anální kolík, plug, nebo velký umělý penis. Dělal to proto, že mě chtěl držet nadrženou a jeho samotného to vzrušovalo.

Dnes mi do prdelky strčil onen umělej penis. Po ránu mě vždycky šukal pouze kundičku, prdelku si nechával na pozdějc. Když byl pro dnešní ráno hotovej, šli jsme si dát sprchu a on pak udělal oběma snídani. Chodili jsme do sprchy každej zvlášť.

Po snídani se se mnou mazlil, hrál si a mým umělým ptákem, kteryho vzal do ruky a jezdil s ním sem a tam, ale nevyndaval ho. Když s tím přestal, posadil mě, aby mě ta věc tlačila přesně tam kde měla a já můj úkol byl po ní jezdit.

Zezačátku to občas bylo nepříjemný, ale zvyknete si. Musela jsem u toho sedět zády k němu aby mě mohl vzadu držet za ruce. Když pak usoudil že stačí přehnul si mě přes kolena aby mi mohl ptáka vyndat, potom si mě natočil tak, aby tam vrazil sebe.

Díky předtím tý umělotině  to šlo celkem snadno a bylo to i příjemné. Do prdelky se mi dělal převážně a celkem pravidelně, za to do kundičky jenom občas. Když se to vezme kolem a kolem tak mám ten pocit plnosti ráda.

Šukali jsme samozřejmě ještě večer a to dokonce dvakrát. Poprvé jen do kundičky a podruhé mě vyplnil i do prdelky.

 Jednu věc mi však nikdy při a po sexu ne nesundával a tou byl můj obojek. A protože jsem podle něho byla hodná za celý den, tak vyndal všechno to co do mě po raním sexu vložil. Ale když jsem byla někdy zlobivá, tak mě v tom nechával spát.

Deník subinkyKde žijí příběhy. Začni objevovat