***************************
Hey! selam dostum ben rojdacan.Bana yapılan bütün kötülüklerin karşısında ruhumu geri kazanıp yeni bir yola başvurdum.Artık ezik bir erkek degil de güçlü ve hakiki bir erkeğim...Aman tanrım! yeni yolumda yeni ışıklar görüyorum yoksa omu geliyor...Aşkısı bünyemi geri kazanıyorum sanırım.Ben rojdacan bu benim fahişe hayatımın başka bir evrende ki hayatı.mutlu hayirli gecelerr hepinize😘😘😘***************************
🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄
***************************
Ocak ayının sonlarındaydık, eski ruhumu kaybettiğimden beri tuhaf hissediyordum.Herkes bana kötü davranıyordu daha yeni doğmuş bir bebek iken cami avlusundan beni alan çetrefilli ailesi bana yeni bir umut ışığı olacağını sanmıştım oysaki yanılmışım.Küçük bünyem bunu asla kaldırmadı babam sandığım maykıl bey adeta bir şeytan evladıydı klaraya hiç bir dip notum yok ahbap.(ANLAMAYANLAR IÇIN BİR ONCEKI KITABIMI OKUMALISIN MINIK KUŞ😉)
Öldüğüm o gün...Vicudumda ki bütün kemiklerin yer değiştirdiği o dehşet gün o gün beni ölüme sürükleyip minik nefesimi kesen hanımefendi canımı alırken bir gıdım acıya maruz kalmadım.Belkide kuvvetli ve güçlüydü minik yüreğim.
(Minik yürekli hamsiye göz atın derim dehşet eğlenceli😉)
Ve evet öldügüm anda ruhumda bir ışık ve titreme hissettim hala hissedebiliyor ve kalbim atıyordu.Hicbirşey anlamadım.Galiba yenilenip evren değiştiriyordum bu benim işime epey yarardı.Kıvılcım ateşlerinde yanmaktansa aynı beden farklı ruhla başka bir evrene gitmek daha mantıklı geliyordu bana.
Gözlerimi açtığım anda taşın üzerinde yatıyor bir vaziyetteydim sonra kalktım ve etrafı dolaştım.Kimseler yoktu bir an korktum tek başıma yaşayacağim bir evrene ışınlandım diye.Ama yanılmışım hemen sağımda büyük bir okul vardı ve hemen solunda cadde.Şaşırdım ve koşmaya başladım.Ayaklarımda papuç yoktu hep taşlar ayağıma batıyordu canım çok acıyordu ama hicbirşey eski hayatımdaki ilgisizliğe ve hor görülmeye eşit değildi.
Bahçede kimseler yoktu galiba herkes dersteydi bende dayanamayıp içeri daldım ve hemen sağda görevli vardı.Yanına gittim
"sa kardeş nasılsın bakalım"
"Ne için geldin evlat! git burdan hemen."
"Bayım sakin olun dilenci değilim."
"Bayım diyor birde sümükluye bak suratında meymelet yok ahbap defol hemen!"
"Lütfen konuşmama izin verin bayım..."
"sg oç"
Gözlerimden yaşlar akmaya başladı farklı bir evrene gelmistim ama gene ve gene sevilmiyordum kalbim gerçekten çok cız ediyordu.
"Hey bayım sesi duydunuz mu?"
"ne sesi pislik"
"kalbimin kırılma sesi!?"
Bunu dediğim anda büyük bir sinirle ayaklanıp beni yaka paça kapıdan kovmaya çalıştı ve o anda işte o anda arkadan bir ses geldi!
"Hey ezik güvenlik hemen dürmalısın!"
"klara hanım sakin olun lütfen."
"Ne saçmalıyorsun seni fukara hemen beyfendiyi bırak."
"özür dilerim efendim özür dilerim."
"Çıkış işlemlerini carl bey tamamlicak bir odasına uğrarsın tamam mı?"
"Bağışlayın beni klara hanım ne olur bağışlayın ne olur..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROJDACAN MANİFESTİ
Actionbuyuk israr uzeri ask boceklerimin hatrı icin yazdim cunku cok iyi ve mukemmel bir yazarım😎🤡