Hol is kezdhetném?

17 2 10
                                    

Karakterek:
Olivia Malfoy
Draco Malfoy
Mattheo Riddle
Theodore Nott
Lucius Malfoy
Narcissa Malfoy
Tom Riddle
Harry Potter
Hermione Granger
Ron Weasley
Es meg lehet lesz pár

Es akkor kezdodjon a torténet:
Draco Malfoy. Tudjátok ki. A "ezt elmondom apámnak" mondatával, a görény fiú, a fiú akinek nem volt választása. De ebbe a sztoriba most irtam neki egy lány testvért Olivia malfoy.

-Oli, gyere már mert elfogunk késni!-kiabált testvérének a hamarosan elso evet kezdo draco. Testvére es o felvételt nyertek a Roxfortba.

-Drac ha mégegyszer Olinak mersz hívni en eskuszom eltorom valamidet!- kiabált vissza Olivia kapkodva pakolászva.

-Olivia Rebeca Malfoy! Ne beszélj igy a bátyáddal mert tudod mi lesz!- szolt rá az apjuk Lucius.

-Igenis apám.

-Jo kislány.-mosolyodott el az apja.

Pár óra múlva a két malfoy testvér már a Roxfort Expressen találta magukat.

-Drac hol vagy már?-kereste a vonaton testvérét Olivia hiszen elvesztették egymás nyomát. Hirtelen Olivia azt érezte hogy valaki neki megy es egy vonat fülkébe zuhan.-Ah a fejem basszus kulcs.

-Oh Bocsánat. -segítette fel egy fekete haju fekete ruhát viselo fiu. -Az idiota buzi ocsém nem bir az erejével. Nem akarta...

–Egyénként Mattheo vagyok. Mattheo Riddle. Ő meg a bátyám Tom Riddle. -mondta egy barna szemű fiu akinek az arcán volt egy-két seb.

-Köszönöm és semmi gond. Én Olivia vagyok egyébként...-ekkor a lány egy kart érzett a sajátján ami kirántotta őt a fülkéből. Egy lány volt.

-Ha rám hallgatsz keruld el őket. Riddle-ek. Jo toluk nem szarmazik.

-Ki a fasz is vagy te?

-Hé! Egyébként Hermione. Hermione Granger. Gyere ülj inkább velünk.-mentek be egy vonat fülkébe ahol egy fekete haju, szemuveges es egy voros haju szeplos fiu ult.

-Hermione ez ki?-kérdezte a voros haju fiu.

-Ron eloszor is nem ez hanem ő. Es ő...

-Olivia.

–Szia. En harry...

-Harry potter vagy. A fiu aki tul élte.- fogadta el mosolyogva a kéz fogást.

Beszélgettek a vonaton majd megerkeztek az iskolába.

-Oli vegre meg vagy. Hol voltál?- ment oda testvéréhet Draco.

-En hol voltam?! te tüntél el!

-Baszki tudod hogy az ott Harry Potter?

-Még jo hogy tudom. Ki nem tudja?

-Hulye.

-Vagy te.

Majd vegre elkezdotott a ceremonia. Harry, Ron es Hermione bekerultek a griffendélbe. Draco es a 2 riddle fivér pedig a mardekarban várták oliviát.

-Olivia Malfoy!-szolitotta Mcgalagyony progesszor. A lany kiment, leült es a fejere kerult a Teszlek süveg.

-Hmm igen. Látom. Bátorsága az van bőven azt látom es eszben sincs hijján a lány. Van benne hűség, törődés de ott mélyen látok egy kis bizonyitási vágyat. Hova rakjalak? A griffendél tökéletes lenne a számodra. De latom nem akarsz menni a családodtól. Benned vannak a csaladod vonásai is. A griffendél es a mardekár is sokra menne veled. Hova rakjalak? Megvan! LEGYEN...
Sziasztok. Mint láthatjátok vissza tertem. Ez egy masabb sztori lesz mivel ahogy latjatok harry potteres. Jo szorakozást.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 14 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A mardekáros fiuk társaságábanWhere stories live. Discover now