Bunca geçen zaman içinde, ergenlik basamaklarını tarmanıp son aşamada zirveye çıkıp cinsellik duygularımızın istekli, yoğun ve diğer duygulardan ağır basan bir durum haline gelmişti."o" bu duygulara kendi hemcinslerinden farklı bakıyordu.aslında bu işin hem olumlu yanlarını düşünüyor hem de zararlarını gözünün önüne getiriyordu.bir bakıma kendi içinde bunu sorgularken ister istemez bir imtihan duygusuna da kapılıyordu.halbuki ne garip değil mi? Aslında ihtiyacı bir durum olan cinselliği sorguluyordu.bunu o sorgulamaya iten vaka ne idi peki ? Ortada bir kız kardeşi de yoktu 'aynısı benim kızkardeşimin basına gelse bende kabul edemem' gibi sıkıntılar peşini kovalamıyordu.olay tamamen içinde yaşadığı durumla ilgili idi. Ve kendi kendine bunları sorgularken böyle bir ortamın içine düştü. Artık içinde olan sorgulama imtihanı fiili bir hareketin içine bıraktı kendini.günlerden Pazartesi ve okulun açıldığı ilk günlerdendi.etrafında bir sürü karşı cinsi temsil eden kimseler vardı.ilk anda cinsellik duygusu aklına hiç gelmemiş olan genç arkadaş çevresinde gördüğü ortamdan etkilenmeye başlamıştı bile.bulunduğu ortamdan etkilenmemesi elde değildi.içinde yaşadığı duygu dışardakinden çok farklıydı.bir bakıma asıl şimdi başlıyordu imtihan duygusu ve kendi ile çekişme.artık duyguları tamamen Farklı çalışmaya başladı ve etkilendiği gibi o ihtiyacını karşılamak için bir arayışa koyuldu.çok fazla bir zaman da olmasa bir kızla tanıştı.bu onun cinsellik basamağındaki ilk Hareketiydi.aslında ortada normal duygular yaşanırken yerini bir anda cinselliğe bırakmaya başlamıştı.sürekli aynı ortamdaydılar ve birbirlerine olan istekleri bu haldeyken azalması mümkün değildi.iki kalpte suçluydu.bir kalpten biri ona yenilecek bir yemek olmadığını belirtmesi gerekiyordu.fakat arzular mantığı hiç bir zaman ileriye götürüp duygulara engel olamadılar.yapanlar , yapılanlar anlık bir olaydan öteye gitmedi ve iffetimiz dediğimiz yemeği sunanın ellerinden yedik.