Selamün Aleyküm.
Önceki bölümde yaptığım neydi öyle söncjfjsnsöbshs.
Eren çok rahat Allah'ım.
Evladım ya.. Neyse siz bölüme geçin.
Yıldızları boyamayı unutmayın ve bir oycuk?
....
BÖLÜM ŞARKISI: Parle á ta tête~İndila
...
✨
Eren daha önce bir kaç kızdan hoşlandığı olmuştu ama gelipte bana aşık oldum dememişti. Ayrıca hoşlantısı bir kaç gün bile sürmüyordu.
Şimdi gelmiş bana aşık oldum diyor.
Hem de Su Karasuya.
Senin baldız işte ne güzel bacanak oluyorsunuz.
İç sesimi öldürsem?
"Sence napmalıyım Ateş?" sanırsın ilişki profesörüyüz.
"Bora da Reyhan'a aşık değil mi? Siz ikiniz düşünüp birşeyler bulursunuz. Ayrıca senin önceki hoşlantıların gibi olmasın? Bence bir kaç gün düşün."
"Zaten kaç gündür düşüyorum Ateş." ulan tanışalı kaç gün oldu. "Yani tanıştığımızda kavga etmiştik ama bir an kalbim yerine sığmayacakta taşıcak zannetmiştim. Onunla olan tartışmalarımın bir sebebi hislerim kendini öyle dışa vuruyor. Bora Reyhan'a aşık evet şuan yanımda sen de gelirsen ekip tamamlanır." Bora... Ah Bora.... Eren'i de ayarttın kesin sen!
"Gelemem ki ben şuan..." Anka'nın yanından pata küte ayrılamazdım ki.
"Pardon niye?" sorma Eren sorma.
"Anka'nın yanındayım." arkada kıkırtılar gelmeye başladı.
"Demek Anka'nın yanındasın... Hmm... Napıyorsunuz?" sesinde ima olduğuna yemin edebilirim.
Ama kanıtlayamıyorum işte!
"Seni aldatıyorum Eren."
"Yazıklar olsun be! Bunca yıl bak, büyüt gelsin aldatsın!"
"Eren ailesi'nin evindeyim lütfen beni bir salar mısın?" dilimi si...
"Ne ne ne????!!!"
Telefonu suratına kapattım. Anka hala telefonda konuşuyordu.
"Hayır Ayaz , ayrıca annemlerin yanında olmasam ve yanımda bir erkek olsa nolur ki?! Seni ne ilgilendiriyor!? Abim değilsin, büyük olan benim. Zaten yok. İş arkadaşım ve annem tanıyor ara konuş annemle."
Sinirle telefonu kapattı. Yutkundum. Umarım bana patlamaz.
"İyi misin?"
"Ya kardeşim arkadan senin sesini duymuş saçma sapan konuşuyor işte."
Ee... Konuşsun.
"Boşver, konuşsun annene ne söyleyebilir ki?"
"Ne bileyim. Cidden boşverelim."
Safir'in sesiyle ona döndük aynı anda.
"Abla sormayı unutmuşum bana birşey aldın mı acaba?", yaaa küçük bir melek gibiydi. Kendi kardeşim kadar benimsemiştim onu.
"Tabi aldım prensesim. Hadi git mutfağa annem sana istediğin birşeyi versin.", dedi yumuşak bir sesle. Az önce sinir küpü olan o değilmiş gibi. Sanırım yumuşamıştı. Safir hızlıca çıktı odadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlenmiş Aşk 💫❤️🩹🧡
Teen FictionKaçamayacağımız, imkansız dediğimiz bir aşkın içine çekildik. Birimiz rüyasındaki kıza diğerimiz ekrandaki çocuğa. Sonra bir gün büyüdük. Ben Milli İstihbarat Teşkilatından Anka Altınışık. O ise ünlü oyuncu Ateş Akay. Acılarımız olacak fakat yı...