ikinci donem nakil mi olur?

22 0 0
                                    

Merhaba herkese ben can. Trde hayatta kalmaya calisan siradan bir erkegim. Siradan dedigime bakmayin hic mutavezi olamam. Diger erkekler gibi degilim. Guzel bir yuzum feminen bir vicudum var. Cogu zaman lezler bile instadan bana yavsiyor kiz sanip. Neyse her zamanki gibi sinifa erken gitmisttim. Ama cok garipti yolda ogrenci yoktu  sinifta da kimse yoktu??

"Uf bune niye kimse yok?" Diye cirpindim. Sonra kankam emelnura yazdim.

"Ufknk bune? Niye okulda degilsin amk" sonra tarihe baktigimda o gunun cumartesi oldugunu gordum.

"Hasskitr ya ne malim uf" kimse bana bugunun cumartesi oldugunu soylemedi cunku ailem olmustu ve bana bakicak tek amcam vardi. O da sadece para gonderip yasatiyordu beni.

Cantami aldim cantamda da bi bok yoktu sadece kalem silgi ve bi defter vardi. Cantami aldim ve yurumeye basladim. Tam kapidan cikarken math hocam olan sahis olan ozgur hocaya carptim. Yere dustum.

"Ay bune amk" tam devam edicekken hocayi gordum ve nutkum tutuldu. Ozgur hoca bana bakti ve kaslarini catti

"Agzini topla can. Ayrica sen burda napiyorsun? Bugun cumartes" dedi ben hala carpmanin etkisindeydim duvar gibi adam amk.

"Hocam gunleri karistirimisim ya kahavlti bile yapmadim" kicimi avuyordum acimisti yani. Ozgur hoca omuzlarimdan tutup beni kaldirdi. Kolumdan sertce tuttu ve cekistirdi.

"Odama gidiyoruz" dedi ve cekistirmeye devam etti. Her zaman guzel kiyafetler giyen iyi kokan birisiydi bu hoca kesind e cok kazaniyodur bu simdi. Neyse sustum ve beni odasina goturmseine izin verdim
Belki yemek fln verir yani aciz burda. Ogretmenler odasi bostu. "Hocam niye siz burdasiniz? Demek ogretmenlerin okulda yasadigi teori dogruymus" hoca hic gulmedi yuzu degismedi bile duvar adam. Komitki bence yani? "Yapicak islerim var" ozgur hoca cantasindan bi yemek kabi cikartti ve onume koydu. Bune simdi?? Guzel de kokuyodu "umm hocam tesekkurler ama zaten eve gidecigm" bana bakti " evinin uzak oldugunu biliyorum simdi ye yoksa ben yedirecegim" dedi yemege basladim yemegin tadi garipti ama begenmistim. Hocanin sirittigini gordum. Ozgur hoca 194 boyundaydi vucudu yapili degildi ama klasik turk erkosu gibi de degildi. Birkac gunluk sakali kalin kaslari ve mavi gozleri vardi. Ben mi? Ben sadece 160 boyunda minnacik birisiydim "ne guluyosun hoca?" Dedim ve bir anda gulmeyi kesti ve ciddi ses tonuyla konustu "o kadar iyi davrandik haddini asma can" uf tm be iki sevimlilik yapmaya gelmiyorsun odun adam. " su siralar derslerde hep uyuyorsun. Uyumadiginda da arkadaslarinlan konusuyorsun. Yksde ne yapacagini dusunuyorsun?" Ay hocam yks fln ayip oluyo lutfen susun demek istedim.

"Hocam ev isleri falan yapiyorum odevler de agir basiyo ztn ekonomi kotu yoruluyorum" hoca ellerini bacaklarima koydu. Elleri buyuk ve damarliydi. Aldiris etmedim sonucta ikimiz de erkegiz nolcak amk. "Yalniz yasadigini bilmiyordum. Ama yine de buna musade edemem" dedi. Hocaya baktim sert bir sekilde. "Hocam ev islerine yardim etmicekseniz boyle konusmaniz sacma" dedim ve daha konusmami bitirmeden hoca "ederim" dedi.

EVET BU BOLUM BITTI INS BEGENIRSINIZZS💖💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

my teacher (+20) (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin