7.bölüm: DEĞERLİ

283 220 43
                                    

🦋🦋🦋

Keyifli okumalarrr.
Bölümü beğenip, yorum yapmayı unutmayınn..
💜💜

🦋🦋🦋

***

Hırslar vardı zaafları öldüren...

Ne yaşamıştım ben az önce. O odadaki insanlar kimdi. Gece'yle ne işleri vardı. Burdaki insanların amacı neydi?

Beynimi istila eden sorularla beraber, nereye gittigimi bilmeden sol taraftaki koridora saptım.

Sanki burayı çok iyi biliyormuş gibi hızlı hızlı yürüyordum.

Vural bana bir açıklama bile yapmadan getirmişti buraya. Bide yetmezmiş gibi aç köpeklerin önüne attı.

Tam olarak böyle hissediyordum.

Neyin içine düşmüştüm ben.

"Tesiste dolaşıp işlerimi baltalamaya mı başlayacaksın yoksa çaylak" sesle beraber arkamı dönüp gece mavisi gözlerle karşılaştım.  Bana doğru adımlayıp "yoksa kuyruğu kısılmış yavru kedi gibi kaçıcakmısın?"

Asla kaçma gibi bir düşüncem yoktu ama böyle düşünmesi işime gelirdi.

"Ben neden burdayım Vural? Neden içeride, elindeki bir kozmuşum gibi hissetirdin."

Sorduğum soruyla kaşları çatıldı. Kendi içinde savaşa girmiş gibi gözleri daldı.

"Sana öyle mi hissetirdim çaylak." Dedi. Sesi gerçege çok uzak bir o kadar da yakındı.

"Evet" dedim hiç düşünmeden "hiç bir şey bilmiyorum hiç bir şey anlamıyorum. Anladığım bir şey varsa benim üzerimden prim yaptığın." Dedim sinirle.

"Söylesene Vural neden içeride Ege'yle bağlantım olduğu için onun kardeşi olduğum için o kadar şaşırdılar."

Gözleri gözlerimde kayıp yeri buldu.

Sustu.

Uzun bir süre konuşmadı.

O anki sesizliğimizi bölen uzun koridorun sonunda bağıra bağıra şarkı söyleyen biri oldu. İkimizde refleksle o tarafa döndük.

'Ne söyledim, ne söyledim sana, ne söyledim. Vurdun kapıyı gittin'

Karşıda uzun, iri yarı bir adam, kulağında bluetooth kulaklık, elinde paspasla bağıra bağıra nankör kedi şarkısını söylüyordu.

'Sen vicdansız, sen insafsızın kızı, sen nankör kedi, insan bir şey söyler.'

Hem paspasla yeri süpürüyor, hem de elinde mikrofon gibi kullanıyordu. Gözleri kapalı şarkıya devam edince istemsizce güldüm.

'Sevmek nedir sevmedik mi? aşka boyun eğmedik mi? bütün kötü huyları atta güzel dostlara, bizim için terk etmedi mi?'

Sırıtmaktan yanaklarım ağrımıştı.

Göz ucuyla Vural'a baktım ama bana bakan gözleriyle karşılaştım.

"Ne bakıyorsun görmemişler gibi"

Bir an afallayıp "görmemişler mi?"

Boşluğuna gelip sorduğu soru kendisine de mantıksız gelmiş olacak ki gözlerini benden çekip, bağıra bağıra şarkı söyleyen adama cevirdi.

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin