Merhaba Kore

58 6 1
                                    

Herkese merhaba umarım gününüz iyi geçiyordur...

Bir ay çok kısa bir sürede geçmişti ve Buse'nin ayrılacağı gün gelmişti.
Havalimanında tek başına bekliyordu. Biraz daha burada kalmak istediği için ailesinden bir hafta geç ayrılıyordu. Yağmur ve Yua nın ailesi gözüne çarpmıştı ama arkadaşlarını göremiyordu. Ailelerin yanına ilerledi. Arkadaşlarının nerede olduğunu sordu. Aileleri birazdan geleceklerini söylemişti. Garip bir şekilde herkesin yüzünde bir sırıtış vardı. Kızın sinirleri açıkça bozulmuştu. Belki uzun bir süre görülemeyeceği arkadaşları onu uğurlamaya gelmemişti ve üstüne herkes pişmiş kelle gibi sırıtıyordu.

Biraz sonra uçağın kalkmasına az kaldığını belirten bir anons çalmıştı ama arkadaşları hala yoktu. Arkadaşlarının ailesine görüşürüz dedi, ardından uçağa ilerledi. Gözlerindeki yaşları zor tutuyordu. Zar zor uçağa yetiştikten sonra elindeki bilete baktı. Yavaşça koktuğunu aramaya başladı. Koltuğu cam kenarındaydı. Yanında bulunan iki kapüşonlu kişiye döndü.

Buse:Pardon biraz kayabili- YAĞMUR?

Kapşonlu diğer kişininde başını açması uzun sürmemişti.

Buse:YUA!

Yağmur:Sus saçlarına kurban olduğum sus uçaktaki herkes bize bakıyor.

Buse başını kaldırdığında gerçekten herkesin onlara dik dik baktığını görmüştü.Hızlıca yerine geçti.

Buse:Sizin burada ne işiniz var

Yağmur:Uçağa atacak füzeniz yok ama senden ayrılacak gönülde yok be bacım.

Genç kızın dolu gözleri bir anda akmaya başlamıştı.

Yağmur:Havaalanında karşılaşmadığımız için özür dilerim normalde seni orada karşılayıp haberi vericektik ama Selen yerinde durmadı.

Buse:Oha Selen de mi burada

Yua:Sadece Selen değil

Buse, Yua'nın işaret ettiği yere bakınca cam kenarı için kavga eden Kaan ve Selen ile karşılaşmıştı.

Buse:Bu domatesin burada ne işi var?

Yağmur:Ne yapsaydık burada mi bıraksaydık. Ben arkanızı toplamasam zaten hepiniz çoktan başımıza eşkiya olmuştunuz. Çocuğa zaten Türkiye'de kızlar bakmadı belki Kore'de bir beğeneni olur evde kalmasın.

Yua:Abartma yani

Kızlar sohbet ede ede yolculuğa başladılar. Tabi bu sohbet Yaklaşık 10 dk sonra Selen ablası ile oturmak istediği için değişmişti. Uçağın içinde binbir güçlükle Kaan ve Yağmur yer değiştirmişti.

Kaan:Selamün Akeyküm  insan evlatları

Buse-Yua:Aleyküm Selam

Kaan:Yolculuğun sonuna kadar uyumayan kazanır.

( Türkiye-Kore arası uçakla ne kadar bilmiyorum o yüzden biraz uzun bir süre diye düşünelim)

Kaan ve Buse hala uyumamaya çalışıyordu. Yua oyun sırasında uykuya yenik düşmüştü. Yağmur ve Selen ise zaten ilk yarım saatte uykuya dalmıştı.Uzun bir süre sonunda en sonunda ikiside uyuyakaldı.

  Üçlümüz bir saat sonra Yağmur'un onları uyandırmasıyla uyanmıştı. Buse ve Yua hazırlanıyordu, Yağmur ise Kaan'ı dürtmekle meşguldü.

Yağmur: Kaan. Kaan! KAAN! UYANSANA KAFASINA TAVA SOKTUĞUM!!!

Kaan:Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen sonra tekrar deneyiniz.

Lookism x OkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin