bar 🍷🥂

173 18 51
                                    

Arif sabah erkenden kalkıp BKM'ye geldi. Akşama kadar ezberlerini tamamlayıp gösteri için hazırlanmaları gerekiyordu.

Geldiğinde henüz kimsenin olmadığını fark etti. Ardından kulise girmek için hızlıca kapıyı açtı. İçeride elinde telefonuyla ezber yapmaya çalışan Cenan'ı görmesiyle çığlığı basması bir oldu.

''Oğlum, bağırmasana lan dur.''

''Aklımı çıkardın amk ya. Bir de karanlıkta oturmuş elinde telefon. Işığı da yüzüne vuruyor.''

''Ne abarttın ya,'' diyerek kapının önünde korkudan içine kapanmış Arif'in yanına doğru adımladı Cenan.

Işığı açmak için Arif'in arkasında kalan düğmeye bastı. Bu sırada kısa bir süre için Arif'i duvarla arasında almak zorunda kalmıştı.

Geri çekildiğinde,'' Kapı eşiği soğuk olur. İçeri gelmeye ne dersin?'' dedi Cenan.

Arif Cenan'ı ikiletmeden içeri doğru yürürken,'' Gülme,'' diye şakayla karışık bir uyarıda bulundu.

Cenan'ın tam karşısındaki yerini aldı Arif.

Cenan sohbet açmak adına,'' Son skeç için heyecanlı mısın?'' dedi.

Arif biraz düşündü. Son skeçleri Kızmı Birader'di.

''Sanırım... Noldu ki?''

''Bilmem. Sadece- Hangi kıyafeti giyeceğini bilmiyorsun ya. O yüzden sordum.''

''Doğru lan. Ne giyeceğim ben? Fazla açık ne bileyim fantazik falan değildir dimi?''

''Umarım, yoksa kalpten gidebilirim,'' dedi Cenan. Son kısmı sadece kendi duyduğu bir sesle söylemişti.

''Efendim? Bir şey mi dedin?''

''Ha- Yok. Yani 'sen neyle mutlu olursan onu giyersin umarım' dedim.''

Arif Cenan'ın böyle bir şey söylemediğine yemin edebilirdi. Ama onu fazla zorlamamak adına teşekkür edip konuyu kapattı.

----------

İkisi de bugünkü ilk skeçlerinden çıkmışlardı. Bundan sonra sadece üç skeç kalmıştı. Onlar ikincisine gireceklerdi. Yani hazırlanmaları için yarım saatleri vardı da denebilirdi. Hazırlanmak için ortak kulislerine geldiler.

''Akşam ne yapalım, Arif'im?''

''Hep bana soruyorsun. Bunun yerine aklındakini söylemeye ne dersin?''

Cenan sırf hislerini söylemek adına Arif'i bir bara götürmek istemişti. Arif her ne kadar söylediği şeyi sabaha unutacak olsa bile Cenan'ın vicdanı rahatlayacaktı.

''Aslında yeni açılan bir bar var. Oraya gidelim diyorum. Ne dersin?''

Arif aldığı cevap karşısında çok sevinmişti. Bu teklifi hemen kabul etti. Çünkü Cenan'dan hoşlandığını ona sağlam bir kafayla söylemezdi. Bir an önce sarhoş olup içinde biriktirdiği her şeyi itiraf etmek istiyordu.

----------

Kızmı Birader skecinden çıkmışlardı. Skeçte Arif üzerindeki sweat'i çıkarttığında altında siyah ve biraz iç gösteren uzun kollu bir kıyafetle kalmıştı. Cenan Arif'in bu halini görünce yutkunmadan edemedi. Adeta kendinden geçmiş gibi Arif'i süzüyor ve onu istiyor gibi bakıyordu. Arif de rahat durmayıp Cenan'ı zor durumda bırakacak hareketler sergiliyordu. Her skeçte olduğu gibi bu skeçte de gerek elleriyle Cenan'ın yüzünü avuçlayarak ona doğru yaklaşıyor gerek öpüp sarılıyordu.

----------

Beraber hazırlanıp BKM'den çıktılar. Son skece kalmadılar. Çünkü hem rolleri yoktu hem de alt yapının bir skeciydi. Alt yapıyı küçük gördükleri için değildi kalmamaları. İkisinin de birbirlerinden habersiz bir an önce bara gitme isteklerinden kaynaklıydı.

ArCen | tesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin