Aşk çare midir yanlızlığa yoksa? Yoksa tutsak mı eder yüreğine?......
Ferite karşı adını koyamadığım duygular içerisindeydim. Ben daha önce böyle bir şey hisstememiştim. Adını koyamadığım bir şeydi bu. Aşka mı kapılmıştım yoksa ilgiye mi bilmiyordum. Beni kullandığı için ondan nefret ediyorum ama git diyemiyordum, hiç gelmeyecek gibi gidecek sanıyordum. Bu benim aptallığım mıydı yoksa aşkım mıydı onuda bilmiyordum.
Kapının ardında kim olduğu önemli değildi. Feriti bu odada kim görürse görsün benim için hiç iyi şeyler olmayacaktı. "Kimsiniz?" dedim kapının ardındaki kişiye.
Çok geçmeden kapının ardından Asumanın sesi geldi. "Seyran Asuman ben. Müsait misin?"
Feritle bir-birimize baktık. Bu odanın en kötü yanlarından biride kendine ait banyosunun olmamasıydı. Feriti dolaba saklamaktan başka çaremiz yoktu. "Ferit dolaba girmen lazım."
"Saçmalama Seyran küçücük dolaba nasıl sığayım?" O an saniyeler o kadar hızlı geçiyordu ki. "Hadi Ferit hızlı ol" Feriti kolundan tutup dolaba attım, geniş omuzlarına rağmen kapının kapanması bir mucizeydi. Yerde ki pizza ve kola kutularınıda dolaba sakladım. Üzerimi düzeltip kapıyı açtım. Gecenin bu saatinde Asumanın gelme sebebi neydi acaba.
"Asuman? Bir şey mi oldu" Feritin dolapta olmasından kaynaklı aşırı gergin bir ses tonuyla konuştum.
"Kusura bakma gece-gece rahatsız ettim." O kadar kibar ve zarif biriydi ki Asuman, ailedeki diğer gelinler gibi değildi. Buna Gülgün hanımda dahil tabiki. "Yok gel lütfen"
"Uyku tutmadıda beni. Öyle yanına uğramak istedim" Ahh Asuman o kadar yanlış bir zamanda geldin ki. "İyi yapmışsın ya otur lütfen." Oda küçük olduğu için koltuk yoktu. Asuman için en uygun yer sanırım tek kişilik yatağımdı. Asuman odaya kısa bir bakış attı.
"Eski odan daha güzeldi. Neden Değiştirdin ki?."
"İfakat hanım öyle istemiş"
"Eğer eski odana dönmek istersen , yengemle konuşa bilirim." Asuman benden 7 - 8 yaş büyüktü ama aynı yaşta gibiydik. O da bu yalının kasvetinden sıkılmış demek ki.
"Yok Asuman ya bana hiç farketmiyor odanın büyük yada küçük olması. Burasıda güzel. Yinede teşekkür ederim düşündüğün için"
Asumanla tanışalı çok olmamıştı. O yüzden pek samımı değildik ama ilk adımı atmaya çalışıyordu. Aslında yalıda anlaşa bileceğim birilerinin olması güzel olurdu.
"Aslında ben sana bir şey söylemeye gelmiştim" dedi. Ne söyleyeceğini merak ediyordum doğrusu. Başımı söyle der gibi salladım. "Ben yarın yeniden spora yazılmayı düşünüyorum. Tek gitmek hiç istemiyorum. Sende gelsene benimle"
Ben Antepte hiç spora gitmemiştim. Asumanın teklifi çok hoşuma gitmişti. En azından bu yalıdan çıkmak benim içinde iyi olurdu ama İfakat hanım izin verir miydi bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amiyàne | SeyFer
RomanceBaşka bir evrende Ferit ve Seyran nasıl olurdu? Seyran okumak için İstanbula gidecektir ama halası onu Korhan ailesine emanet etmiştir. Ailenin küçük oğluyla Seyranın yolları kesişmiştir