Raisya membuka perlahan matanya sebelum melihat ke samping apabila terasa sesuatu memeluknya.
'oh tuan Adam rupanya... Fuhh... 'gumam raisya mamaisebelum ...
' Eh,T-tuan A-a-adam... Makkkk!!!!!' Menjerit raisya dalam hati dengan mata terbuntang lalu bangun melihat melihat sekeliling dan semakin terkejut melihat dia dan adam sedang bogel.
" aaaarghhhhhh!!!!!!!! Tidakkkkk!!!!! " adam yg sedang tidur terkejut mendengar jeritan itu lantas terjatuh dari katil tersebut. Dia terus menjeling tajam raisya yg sedang duduk menutup tubuh dengan selimut sambil tergeleng-geleng dengan air mata bercucuran.
" what r u doing miss?! Jangan bising boleh tak? Kau nak heboh satu bangunan ke apa??! " adam terus membentak raisya kemudian bangun menarik tuala yg tersadai di almari samping katil tersebut lalu melilitkan nya ke pinggang.
" ma-macam m-mana s-saya a-ada kat s-sini.. Mesti T-tuan adam b-buat s-sesuatu k-kat saya kn... No!!!....my virginity.. Huarghhh..punah malam pertama sya.. Huarghhh..." ampunnn makk selamba badak betul raisya bercakap sambil meraung-raung.
" woi-woi... Apa kau merepek ni... Kau yg goda aku tiber plak aku yg slh... Lgi satu.. Aku masih waras lg la nak ambil dara anak gadis orang.. " adam geram bila dituduh begitu padahal raisya yg menggodanya. Please la.. Titeww teruna lg okay.. Sbb mc blum prnh robek dara wanita.. Hmm..
" mksd tuan sa---.... HAHH!!!! APA!! jgn ckp saya buat bnda tu... Mampus.. Lma x jdi.. Knp msti skrggg... Aduhhh.. Mcm mn ni " raisya cuba mengingati kejadian beberapa jam tadi sebelum menjerit lagi. Dan utk ke sekian kalinya adam terkejut.
Raisya ada satu penyakit unik dimana, apabila tahap adrenalin dalam tubuhnya tidak mampu dikendalikan lagi, dia automatik menjadi agresif terhadap benda yg membuat adrenalin nya terganggu itu.. Contoh, kalau dia mrh tahap x tertahan, dia akan menjadi sangat agresif sampai mampu membunuh orang sekitarnya. Dan begitulah yg terjadi pada mereka tadi.. Dia tidak mampu mengendalikan nafsunya hingga dia bertindak agresif mencumbui atau menggoda adam. Dan semestinya kita tau.. Lelaki yg sudah mmg mudah tergoda.., apalagi adam yg mmg sedia sudah dirangsang nafsunya, mmg la akan termakan godaan raisya.. Lagi-lagi dia mmg tergila-gilakan raisya.. Hmm..
"ingat dah.. Dah lah. Aku nak mndi.. Belengas badan. Kau tak nak join aku ker dear, hmm " adam berkata sambil tersenyum nakal...
" ehh.. Gatal lah tuan ni.. P mndi la sana.. Shuhh shuhh " halau raisya seperti menghalau anjing...
" kau shuh kan aku.. Kurang aj- " belum sempat adam menghabiskan ayatnya, tiba-tiba terdengar derap heels masuk ke pejabatnya sambil melaung...
" baby.. Eh.. Tadi PA tak guna tu cakap dlm office.. " melinda datang pulak.
Adam membuat isyarat senyap kepada raisya sebelum timbul idea di kepalanya. Dia mula mendekati raisya dan terus mencumbui raisya.
" tuan, t-uan buat apa ni.. Lepas - - ahhh... Hmm" terkejut raisya lalu cuba melepaskan diri namun tiba-tiba adam menggosok pussynya membuatkan dia mendesah kuat lantas menekup mulut.
" keep moaning baby... Tolong aku halau melinda " adam berkata sambil terus menggosok kelentit raisya... Raisya pula hendak menolak tapi tubuh pula menginginkan belaian adam itu.. Maka di sana la diaa terpejam-pejam sambil tubuhnya terlentik-lentik menerima gosokan adam pada kelentitnya..
" ahhh.. Adam... Stop it... Ohh... Uhh... I cant stand it adam.. Please... If u keep doing that.... Ahhhh... Am start to turn on... Ahhh againn.. Ohhhh.... Adam... Sedap nya.... Please.. Nak lagi adam.. Ohhh... Tuan... Keep going please... Ohhh... Can i cum tuan, please... Oh.. Ahhh... Laju lagi tuan ... Ahhh... Am.. Cum... Cuming.... Ohhh... Ohhh.... Ahh.. Sedapnya.. Thnks tuan adam.... Hmm.. U keep doing this to me... " raisya seperti apa lagi meracau-racau sambil mendesah kuat apabila adam semakin melajukan gosokan nya.. Akhirnya raisya terkejang-kejang dan memancutkan air nya lalu terbaring lesu.
YOU ARE READING
Adisya Love : the perfect heart's combination
RomanceAdam Luiz Nama yang menjadi kegilaan wanita-wanita. Seorang yang beku, dingin, dan sangat anti terhadap wanita kecuali umi dan adik bongsu kesayangannya. Pemilik syarikat Adiz corp. Namun,rahsia terbesar nya adalah sisi gelap yang tiada sesiapa tah...