Melinda berjalan angkuh menuju ke meja PA Adam. Dia melihat Azie yang sedang tekun menulis sesuatu. Dia berdiri beberapa minit menunggu Azie menegurnya. Namun dia menjadi geram apabila Azie hanya mengabaikan nya dan berpura-pura tidak melihatnya."excuse me. How dare u layan gf Adam mcm ni " dia menghentak meja kerja azie sedikit kuat lalu menengking azie.
Azie yang sedang berpura-pura sibuk itu terkejut lalu menjeling Melinda.
" ya cik Melinda. Ada apa? Klo tak penting sila keluar sebab saya sibuk ni. Tak ada masa layan orang tak penting " hambik kau..sekali azie buka mulut pecah berkecai hati orang gitchue..
'suka hati hempuk meja aku. Aku hempuk kepala kau ngan meja ni.. Tak ke koma kau nanti' kutuk azie dalam hati.
" how rude. Mcm ni ke Adam ambik PA. Xde disiplin langsung.. Adam mana? Kenapa dia tak angkat call i?.. I nak jumpa dia. " berasap telinga Melinda mendengar ayat dari azie. Dia beredar menuju ke bilik adam. Namun, azie pantas menghalang.
" maaf cik Melinda. Tuan tak nak diganggu. Sila balik " azie berkeras menghalang Melinda Namun Melinda menolaknya jatuh lalu terus masuk ke bilik adam tanpa sempat dihalang oleh azie.
" tepilah perempuan. Sibuk je" Melinda menolak azie lalu menerobos masuk ke bilik adam.
Adam P. O. V
Adam menutup panggilan telefon dari ashle lalu kembali menyambung kerjanya. Tiba-tiba, pintu officenya dibuka tanpa kebenaran. Melihat gerangan yang masuk, dia mendecit.
"baby, knp u tak jwp call i. I mesej pun tak replay. I rindu u tau" melinda berkata dengan suara gediknya.
"maaf tuan. Saya dah cuba halang dia. "azie berkata sambil menunduk. Adam hanya memberi isyarat tangan dan menyuruh azie keluar. Azie tunduk patuh lalu menutup pintu office adam. Sempat lagi dia menjeling ke arah melinda.
" kau nak apa. Aku sibuk "Adam langsung tidak memandang melinda. Mahu buta matanya melihat pakaian melinda yang seperti orang zaman purba. Dengan baju tanpa lengan atas pusat. Entah baju ke bra tak tahu la. Di padankan dengan skirt pendek atas paha. Sangat-sangat seksa mata memandang. Ingat ini kelab malam ke melinda oi.
"U....i rndu u la.. U msti penat kan. Nak i hilangkan penat u tak" melinda berjalan penuh menggoda lalu memeluk Adam dari belakang. Dia mula mengusap dada adam. Adam hanya diam tidak berkutik. Melihat adam begitu, melinda meneruskan aksinya. Dia membuka butang baju adam lalu turun hendak menyentuh 'adik' adam. Baru saja dia hendak menyentuh batang adam, tangannya ditepis kasar.
"keluar. " dengan suara datar adam menyuruh melinda keluar.
" serius u tak nak?? " melinda mengendahkan arahan adam lalu berjalan ke sofa di depan adam. Dia mula menyingkap bajunya lalu terserlahlah dua gunungnya. Dia menyingkap pulak skirt nya sehingga menampakkan pantiesnya. Dengan selamba dia mengangkang dan mula mengusap payudaranya dan menggosok clitorisnya sambil mendesah.
"u... Ahh.. I rindu sangat u.. Ehh.. U tak nak ker.. Ahh.. Sedapnya u.. Ohh.. Adam.. Please... Ahh" melinda sudah hanyut dalam nafsunya.. Dia makin melajukan gosokan pada clitorisnya. Dia sudah lupa kewujudan adam dan semakin hanyut menghampiri klimaks nya. Ketika dia sudah hendak mencapai klimaksnya, tiba-tiba tangannya direntap kuat menyebabkan dia terkejut. Adam memandang nya dengan tajam.
"kau nak aku panggil sekuriti heret kau dengan pakaian kau begitu atau kau keluar sendiri?? " adam berkata dengan wajah datarnya sambil berpeluk tubuh.. Sedikit pun tak tergugat dengan aksi melinda sebentar tadi.
YOU ARE READING
Adisya Love : the perfect heart's combination
Любовные романыAdam Luiz Nama yang menjadi kegilaan wanita-wanita. Seorang yang beku, dingin, dan sangat anti terhadap wanita kecuali umi dan adik bongsu kesayangannya. Pemilik syarikat Adiz corp. Namun,rahsia terbesar nya adalah sisi gelap yang tiada sesiapa tah...