¹

245 16 13
                                    

Hyujinden•

Babamın işi yüzünden seul'a taşınmıştık .
Bu gerçekten iyi olmuştu. Çünkü eski okulumda zorbalık görüyordum.Yarin yeni okuluma gitmeye başlayacaktım.

* (Saat, günler, ayların geçtiğini belirtmek için)

Sabah uyanmıştım yataktan kalkıp banyoya gittim . Yeni okulum nasıl bir yer olacak diye düşünürken herşeyim hazırdı. Bı anda birinin bana seslenmesiyle aşağıya indim.Bu annem hwang Lunaydi(işareti HL)

HL- Oğlum hadi kahvaltı hazır

H- Geliyorum anne

*
Kahvaltı yaptıktan sonra evden çıkmıştım ve okula yürümeye başlamıştım.Okula geldiğimde sınıfta kimse yoktu. Saate baktığımda 07:30 daha herkesin gelmesine 30 dk vardı. Cam kenarı en arka sıraya gidip çantamı koydum. Sonra camdan dışarı bakarken biri sınıfa girdi.

?- Hey merhaba sen yeni olmalısın adın nedir?

H- Adım hyujin hwang Hyujin senin adın ne?

?- Adım jisung memnun oldum hyujinnn

H- Bende memnun oldum jisung

J-Sana okulu gezdiriyim.

H- Aslında güzel fikir hadi gidelim

Jisungla beraber okulu gezerken zil çalmıştı ve beraber sınıfa gitmiştik. Sınıfa gittiğimizde herkes gelmişti. Sırama geçerken birinin beni izlediğini hissetmiştim ama o tarafa bakmadım bile . Camdan dışarıyı izlerken sırama (ikili) biri gelip çantasını koyup oturdu. Kim olduğunu görmek için o tarafa baktım. Sarışın bir erkekti.

H- merhaba burası senin sıran miydi?

?- Hayır

H- eee o zaman neden yanıma oturdun

?- oturamaz mıyım

H- Yani ve bu arada ben hyujin sen ?

?- Ben Felix

Bir anda sınıfa hoca girdi . Ben hocayı pür dikkat dinlerken Felix uyuyordu.

*

Teneffüs zili çalmıştı tam jisung'un sırasına gideceken biri ayağıma çelme taktı. Bu Felixti . Jisung gelip beni yerden kaldırdı. Herkes gülüyordu . Gerçekten ilk günden böyle mi olacaktı. Jisung la dizime yara bandı yapıştırirken canımın yandığını hissediyordum.

*
Okul bitmişti sınıftan çıkıyordum ki Felix  hırkamin şapkasından tuttu ve kendine çekti.

F- Hop hop nereye çantamı taşıyacaksın

H- Ben niye taşıyorum

F- Taşımak zorundasın

Bir anda çantasını koluma koymuş beni sürüklüyordu . Biri benim kolumdan tuttu ve kendine çekti. Felix bu yapılanla kızmıştı ki arkasını döndü.

F- Üzgünüm ama şuan hyujin benim çantamı taşıyor.

? - Bende üzgünüm onu alıyorum

H- Evet öyle

Felix gittiğinde

H- merhaba beni kurtardığını için teşekkürler adın ne

? - Merhaba ben soobin tanıştığıma memnun oldum.

H-Bende

*
Sınıfa girdiğimde soobin vardı. Tekrar Felix'in yanına oturmak istemediğim için soobin yanında gittim.

H- Soobinnn yanına oturabilir miyim??

S- Tabii ki  oturabilirsin Hyujin.

Soobin in yanına oturmuştum. Felix sınıfa girdiğinde benim soobin in yanına oturduğumu görünce kızmış gibiydi. Hoca sınıfa girmişti.

*

Öğle yemeğini kafeterya da yiyeceğimiz için jisung ve Soobinle bir masaya oturduk. 10 dk sonra felixler geldi. Soobin saçım uzun olduğu için saçımla oynuyordu ve Felix bizi görmüştü. Kızmış gibiydi. Felix yanımıza yürümeye başlamıştı. Ben takmamistim ve bende soobin in saçıyla oynamaya başladım.

F- Ne yapıyorsunuz siz!

H- Gördüğün gibi arkadaşımla oturuyorum.

F- Görüyorum çok yakınsınız.

H- Sanane bundan.

F- öyle mi

H- Evet
--------------------------------------------------------------
Evet yeni bir fic yazıyorum çünkü diğer fıçı yazmam için birşeyler araştırmam gerek bu yüzden bu fice başladım.

high school[Hyunlix]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin