İyi okumalar:)
....
Miranda Weifal:
Ertesi gün, babam ve abimin saraya gitmesi gerekiyordu bu yüzden sabah onlarla birlikte saraya gidecektim.
Mirette beni erkenden uyandırdı ve yıkanmama yardım etti. Şimdi de giyinme zamanıydı:
( Mirette) " Leydim, aşk nedir?"
" Aşk mı? Aşkın tanımı kişiden kişiye değişir. Ancak bence aşk, birine çok değer vermek ona karşı çok yoğun ve güçlü duygular hissetmek ve bunu dışa vurmaktır."
( Mirette) " Peki aşk nasıl anlaşılır?"
" Aşkın bazı belirtileri vardır. O kişiyi düşününce kalbim çok hızlı atar, onu aklından çıkaramsan, nereye baksan herşey sana onu hatırlatır, ona karşı özlem duyarsın ve kalbin acır, elbette yüzün yanar ve kızarırsın. Bu kadarı yeterli mi?"
( Mirette) " Leydim, peki siz aşık mısınız?"
" Şey sanırım evet..."
Mirette heyecanla koluma sarıldı:
" Kime?!!"
Elimi Mirette'in ellerinin üstüne koydum ve onunla göz göze geldim:
" Sanırım ben sana aşık oldum Mirette!"
( Mirette) " NEE?!!!"
" Pffft! PUAHAHAHAHA~~~~"
Mirette öfkeyle kolumu bıraktı:
" Leydim! Hiç komik değil!"
( Mira) " Ama yaptığın yüz ifadesi çok komikti~ ahahaha~~"
Kapımın çalmasıyla abim içeri girdi:
" Hazır mısın Mira?"
( Mira) " Birazdan geleceğim abi."
Mirette ve abimin odadan çıkmasını bekledim. Onlar gittikten sonra günlüğümü kasadan çıkarıp Miranda'nın yazdıklarını zaman büyüsüyle geri aldım. Abim günlüğü okuduysa başkası da okuyabilir. Ki buna asla izin veremem.
Yazılanları unutmamak için döndüğümde Türkçe diliyle yeniden yazacağım. Üzgünüm Miranda ama bu gerekli bir tedbir. Benden başka kimsenin gelecekte ne olacağını bilmesine izin veremem!
Daha sonra aşağıya inip babam ve abimle at arabasına bindim. EN BÜYÜK DÜŞMANIM AT ARABASI!!!
Benim gibi güçlü bir büyücünün böyle bir zafiyeti olması ne kadar da komik!
( Mira) " Bu arada bundan sonra heryer sizin peşinizden sürüklenmek zorunda mıyım baba?!"
( James) " Kehanet rüyasında olanlardan sonra gözümü bir saniye bile üzerinden ayırmayacağım!"
( Lucas) " Biraz katlanmaya çalış Mira! Senin için endişeleniyoruz burada!"
Kim size benim için endişelenin dedi?!! Bu dünyaya geldiğimde planım bu değildi! Sizi umursamayacaktım çünkü siz Miranda'yı yani önceki hayatımda beni umursamadınız!!!
Peki biz nasıl bu duruma geldik? Bu iki yapışkan koaladan nasıl kurtulacağım ben~
( James) " O kadar sıkıntılı bir ifade takınma Mira, hem bu sayede birlikte daha fazla zaman geçirebiliriz."
( Mira) " Eğer beni araba tutmasaydı bu dediğin doğru olabilirdi!" Belki...
Offf! Cidden buna daha ne kadar katlanmak zorundayım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti Fan, Kötü Kadın Olursa?!!
FantasyGenç ve yetenekli Sıla , dâhi denilebilecek bir zekaya sahip bir Matematikçidir. Bir gün bir trafik kazasında hayatını kaybeder ve uyandığında kendini nefret ettiği novel dünyasında bulur. ... Kurgu bana aittir iyi okumalar:)