8.

1.4K 8 0
                                    

Jen co se udělal mě tam jen tak nechal a odešel k sobě do pracovny aby napsal Mattovi, Lukovi a Oliverovi SMS ve které stálo:

"Prosím přijďte zítra ve 13 hodin ke mně a svoje subiny přiveďte na vodítku, uděláme si sexuální sedánek" PS: "bude to hezký, můžete se začít těšit"

Jen co to odeslal už mi přišli odpovědi:

O: "OK", M:"Ok, co se bude dít, aspoň pls naznač",  L:"OK"

Ráno po tý noci kdy si přišel vrznout bylo jiný. Nepřišel a nenaplnil mě hračkama. Nedělo se to ráno vůbec nic. Když jsem si upravila košilku a vzala si župánek a sešla jsem do kuchyně, ale ani snídaně nebyla připravená. Šla jsem si dát sprchu, ale dobře jsem věděla, že tu něco nehraje.

Pána jsem potkala až když jsem vylezla ze sprchy ještě polonahá. Všiml si mě:

J: "Dobré ráno"
T: "Dobré"
J: říká se : "Dobré ráno Pane"
T: "promiňte Pane"

sklopila jsem  oči a raději se vydala k sobě do pokoje se obléct. V tom za sebou slyším  za sebou kroky. Byl to Pán, kterej šel se mnou do mýho pokoje, aby dohlíd na to, abych si vzala na sebe jen přesně to co řekne. Když jsme došli do pokoje a stála jsem k němu zády tak on mě plácnul po prdelce a poznamenal:

J: "jsi moc zlobivá"

T: "opravdu?"

Pán neřekl nic a jen přikývl a podal mi průsvitný župánek. Já se na něj podívala a zeptala se:

"Víc nic?"

On se na mě jen pozoroval, ale neřekl nic. Já už se raději na nic neptala, oblékla si župánek a čekala co se bude dít dál. Nedělo se nic, ani během dopoledne, kdy většinou bývá sex. Nedělalo se nic.

Odešla jsem do obýváku. Lehla jsem si na pohovku a začala si hrát s kundičkou, prstit se tak, že jsem v sobě měla čtyři prsty. Bylo to příjemný, udělala jsem se, vytekla jsem, až se pode mnou udělala loužička. Nevěděla jsem však, že mě Pán pozoruje.

Když jsem byla hotová, přišel za mnou k pohovce a držel v ruce vodítko. Přicvak mi ho na obojek. Bylo 12:59 když zazvonil zvonek u domovních dveří. V tom se ozvalo
"na všechny čtyři a hned." A takhle jsme došli otevřít dveře, kde stáli Matt, Oliver a Luke se svými subíky. Všichni byli na vodítku, stejně jako já.
Chvíli tam všichni stáli, já klečela  Pánovi u nohou. Pak se Pán vzpamatoval a pozval je dál. 

Sedli si do salónku. Pán jim nalil panáka slivovice a jak tam seděli, tak se zeptali se Matt s Oliverem: 
"Tak co je  ten pravej důvod, proč jsi nás tak na rychlo svolal?" 

J: "Chtěl jsem si zvednout náladu a pořádně si zaprcat, protože mě Tessa od včera pořád zlobí a taky jsem pořád strašně nadrženej"

O: "Aha, chápu"  Matt jen přikývnul, jako, že taky chápe. 

Potom co všichni dopili svojí skleničku, ozval se můj Pán. 

"Vezměte si subíky, nechte jim vodítka a pojďte do herny. "  Všichni se zvedli. Každý vzal svýho subíka a následovali mého Pána. Všichni subíci šli normálně, samozřejmě až na mě. Já byla pořád na zemi. 

Došli jsme do herny. Pán mě doved doprostřed herny a pustil z ruky moje  vodítko. Pak se obrátil k ostatním a ukázal jim kam mají usadit svý subíky. Seděli na koberečcích, přesně tak aby i oni viděli na postel, která stála uprostřed místnosti. Můj Pán se vrátil ke mě. Znovu vzal moje vodítko a když jsme došli k posteli ozvalo se jen:

"nahoru".  poslechla jsem 

Pán stále držící moje vodítko se otočil k Mattovi, Olimu a Lukovi

"Tak co, chcete si zašukat, říkal jsem, že se Vám to bude líbit"  podíval se na mě a já pochopila, že toto je ten trest za tu noc. 

Neváhal nikdo, chtěli mě všichni tři. Já klečela jen v průsvitným župánku na posteli. Pán předal Lukovi moje vodítko. "Být váma jí to vodítko radši nechám" . Všichni jen přikývli. Můj Pán si sedl do křesla a kochal se pohledem na to, jak se všichni tři svlíkaj, abych jim je mohla vykouřit. 

Luke držící moje vodítko nastavil svůj  penis "Otevři pusu!" a začal mi ho strkat až do krku. Matt neváhal a využil situace jednou rukou mě prstil a druhou se honil. A Oliver? Ten mě chytil za prdelku roztáhl jí aby měl lepší přístup a začal přirážet. 

Když Luke usoudil, že mu to stačí, tak celý to zastavil. Leh si na postel na záda, začal mě tvrdě ale spojitě šukat mi kundičku, Oli mě stále šukal do prdelky, takže jsem byla plná. Začal zrychlovat, pak se do udělal. Když byl hotovej, strčil ho ještě do pusy, abych vykouřila i jeho, pak ke mě přišel z boku, roztáh mi prdelku, aby Matt mohl pohodlně vrznout. Ten do mě vrazil svůj penis tak, že jsem skoro nadskočila. 

Luke se vytříkal do mě. Matt nasadil takový tempo, že jsem měla prdelku plnou taky za chvíli. Byla jsem hotová,  nečekala jsem, že budu až tak moc vyšukaná. Všechno mě bolelo. 

Můj Pán byl spokojenej. Teď si chtěl vrznout on. Vzal Denise za vodítko, stáhl mu kalhoty, pod kterýma neměl nic a položil ho na postel. "A teď mě hezky vykouříš!" . Vzal  do jedný ruky vibrátor a začal kroužit kolem jeho prdelky. Denis sebou začal intuitivně cukal. Leželi tak, aby mohli každý dělat to svoje. Když můj Pán usoudil, že mu to takhle stačí, vyhoup nad Denise, trochu mu roztáhl prdelku a začal ho šukat. 

Můj Pán mě chtěl asi hodně potrestat, protože vyzval Steff a Vanessu ať se k nim přidaj. Obě se podívali na svoje pány. Ti jen souhlasně přikývli. Steff a Vanessa si vlezli každá z jedný strany postele. Ani nemrkly a už jim můj Pán rukou  projížděl kundičky. Pak se Steff s Vanessou musely líbat, hrát si navzájem s kundičkama. 

Nebojte na Denise jsme nezapomněli. Ten dostával naloženo od mého Pána tak, že vypadal, že mu splní cokoliv jen aby to neskočilo. Pán zrychlil a udělal se do Denise.

 Teď byly na řadě ty dvě co si spolu hráli. Můj Pán  vzal dva vibrátory a jeden vložil do Vanessy a druhý do Steff. Udělaly se tak, že každá měla pod sebou vlastní rybníček. 

Když došukali odebrali jsme se zpátky do salonku, chvíli si povídali až se můj Pán zeptal se Luka:

  J: "mohl bych  prosím na pár dní půjčit Denise? "

L: "proč?" 

J:  "uvažuju, že bych si pořídil k Tesse ještě jednoho subíka. Ale tentokrát kluka" 

L: "jasně, chápu, chceš mít doma páreček, ale víš, že je to  nebezpečný" 

J: "vím." 

L: "dobře , dobře.. už mlčím a Denise ti půjčím" 

Pak se všichni začali pomalu chystat k odchodu. Chystal se i Denis. Ale Luka ho zastavil. 

L: "Ty zůstáváš" 

Denis řek jenom "OK" 


Deník subinkyKde žijí příběhy. Začni objevovat