Sabah ilk babaanemin sesiyle uyandım hadi kızım uyan okula geç kalacaksın bugün okulumun ilk günü ve hayal ettim üniversiteyi kazanmıştım İstanbul medipol üniversitesi tıp Fakültesini burslu olarak kazandım ve bugün o kadar heyecanlıyım ki yeni insanlarla tanışacağım için hemen yataktan çıkıp elimi yüzümü yıkadım ve hemen mutfağa gittim babaannemi yanakların dan öpüp kahvaltı yapmaya başladım.
Bugün Eceyle onsuz geçireceğim ilk gündü onunla aynı üniversiteleri kazanmamıştık o başka okula gidiyordu bugün onsuz nasıl olacak hiç bilmiyorum kahvaltı mı bitirip hem gidip hazırlanmaya başladım ne giyeceğimi hiç bilmiyorum o kadar heyecanlıyım ki ne giyeceğimi bir türlü karar veremedim. En son bir karar verip üstüme beyaz crop ve siyah İspanyol paça bir pantolon giyip saçımı düzeltip hafif bir makyaj yapıp siyah uzun askılı çantamı alıp babaannemin yanına gittim. Yanaklarından kocaman öpüp evden çıktım.
Muhsin amcaya karşılaştım kızım bugün erkencisin nereye gidiyorsun böyle bakayım. Muhsin amca bugün okulumun ilk günü o yüzden bugün bu kadar erkenciyim. Aa öylemi kızım o zaman ben senin tutmayayım Allah sana zihin açıklığı versin. Sağ ol Muhsin amcacığım.
Mahalledeki çoğu kişi beni tanır ve bazıları kızları gibi sever ve bazıları da kardeş gibi sever tabi ben de onları öyle seviyorum.
Bugün hava biraz sıcaktı otobüs durağına kadar yürümeye karar verdim. Ama karar vermez olaydım geç kaldım hemde ilk günde durağa yetişene kadar otobüs kalkmıştı bile off ya ne diye yürümeye karar verdin geri zekalı kafam al şimdiden bile geç kaldın off yaa ne yapıcam ben şimdi Allah'ın cezası ne diye yürümeye karar verdin sanki dünyayı mı kurtaracaksın. Hemen bir taksi bulmam lazım yoksa geç kalacağım. Saate baktığımda hâla zaman olduğunu görmeme rağmen hala stres içerisindeydim. Geç kalabilirdim İstanbul trafiği diye bir şey vardı sonuçta. Hızla yürürken taksi görme mesafemdeydi. Elimi kaldırarak durmasın işaret ettim. Taksi durdu ve kapı kolunu tuttuğumda tenimde bir sıcaklık hissettim. Bir el elimin üzerindeydi. Siyah gerçekten pahalıyım diye bas bas bağıran. Saat saati ile iyi giyimli muhtemelen çok zengin oldu belli adam kahverengi gözleriyle ile bana bakıyordu. Siyah saçların biraz alnına düşmüştü. Keskin yüz hatları vardı. Dikkatimi hemen toplayarak kaşlarımı çatıp "Ben durdurdum ilk önce." Dedim
Beni baştan ayağa şöyle bir süzdü bakışları tekrar gözlerimle buluştuğunda ben de gözlerimi kısıp aynı şekilde ben de onu süzdüm. Sapık mısın? Manyak mısın? Sen öyle isen ben iki katı öyleyim hadi bakalım. Otoriter mükemmel sesiyle cevap verdi "elimi ilk ben kaldırdım."Taksici adam camı açıp "Biriniz biniyorsanız binin müşteriler bekliyor saatlerce sizi bekleyemem."dedi " bakın geç kalıyorum okula sizinle tartışacak kadar vaktim yok." Adam iç çekerek "Bende sizinle Taksim tartışması yapacak kadar zamanım yok ben de okula geç kalıyorum." Derken aynı şekilde cümlesini vurguladı. Ne gıcık bir herifsin sen böyle?! Pekala anlaşılan ortak bir karar vermeyecektik. "Anlaşıldı." Dedim ve aniden bacağına vurdum. Adam acıyla inledi ve geriledi o sırada fırsat bilip hızla taksiye bindim. Öfkeli bakışları gözlerimle buluştu. Açık camdan "Özür dilerim, mecburdum." Diyerek taksiciye adresi verdim.ALLAH'TAN tam vaktinde gelmiştim.
Okulun önüne geldiğimde okula şöyle bir baktım içimde beli belirsiz bir duygu vardı sanki ama bir türlü anlayamadım bir duyguydu. Neyse boşver sen şimdi duygumuyuguyu ne yapacağım hiç tanımadığım insanların arasında. İlk önce onu düşün sen Lara
Köşedeki kapıda içeriye girdim, aman tanrım. Çok şık bir okul tam da zenginlere yapılmış bir okul saatime baktım da daha 15 dk vardı dersin başlamasına çok susadım ben yaa acaba kantin nerde bir su içsem iyi olacak, etrafima baktım da 1.75 boyunda kısa sarı saçlı bir kızla karşılaştım. Şey pardon acaba kantin hangi tarafta şu soldaki merdiven den ilerleyin ilk girişte kantin var orda bulursunuz. Çok sağolun soldaki merdivene doğru yürüdüm. Kantini buldum Sonunda. vayy bee kantin kantin değil de sanki halı sahası ne kadar büyükmüş bu gidip bir su alıp kasiyere yaklaştığında parayı ödeyip hem su şişesinin kapağını açtım tam ağzıma götüreceken gördüğüm şeyle şok oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader oyunu
Teen FictionBir insanı tanımak uzun yıllar alır. Yanlış tanıdığını anlamak ise bir kaç saniye alır. üniversite de başlayan bir aşk hikayesi, Baran Aksoy ve Lara Yılmaz üniversitede tanışıp birbirlerini deli gibi seven iki kalıp ama bir o kadar da imkansız. Bara...