Oy vermeyi unutmayınız
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.
Bölüme geçelim;
Yazar'dan
Sonunda onun bulunduğu yere ulaşıp mavi Honda Civic'in içinde kamburunu çıkararak direksiyona yığılmış Ebrar'ı görünce Vargas bir an ölmek istedi.
Ebrar asla kamburunu çıkarmazdı..
(Şimdi bu kız ne alaka diyebilirsiniz ama geçen bir hafta içinde neler değişti bir bilseniz.)
(Bilmeniz gereken tek şey Ebrar başkasına aşık oldu ve Vargas'ı gerçekten sevmediğini düşünerek başka birini hoş buldu.Tanışma nedenleri ise annesiydi.)
(Saçma gelebilir ama amaç o)
Hayatı,girdiği her yeri aydınlatan bir coşku ve iyimserlikle yaşardı.Bir sonraki çıkıştan dönmek için onun yanından geçip gitmek zorundaydı ve Vargas güney rampasına sapmadan önce hayatının en uzun iki kırmızı ışığına yakalandığını düşündü..
Sonunda Ebrar'ın arabasının yanında durduğunda Ebrar'ın elleri terliydi,kalbi deli gibi çarpıyordu ve ona ne söyleyeceğini bilmediğini farketmişti.Sinir krizi geçiren kadınlar ilgi alanına girmiyordu.
Derin bir nefes alıp kırmızı arabasından indi..
Kapısını açıp eğilene kadar Ebrar onun geldiğini
anlamış gibi görünmüyordu.Ona döndüğünde gördüğü perişan yüz, Vargas'ın yüreğine saplanacak bir bıçaktan daha beterdi.
Koyu kahverengi gözleri yaş içindeydi..
Ebrar:Vargas..
Vargas:neler oldu canım
Ebrar:o.....Zeynep...
Vargas,onun yumuşacık kahverengi saçlarına dokunmak için uzandı.
Vargas:derin bir soluk al
Ebrar'ın soluğu bir hıçkırıkla kesildi.
Ebrar:başkasıyla beraberdi,yatağında..
Vargas:tamam canım
Derken dişlerini gıcırdatan Vargas,tek bir söz daha duymak istemiyordu.Eğer Ebrar konuşmaya devam ederse içini saran öfke dalgasını bastıramayabilirdi,oysa bütün duygularını ondan saklama konusunda uzman olmuştu..
Vargas:şuanda bu konudan bahsetmek zorunda değilsin
Ebrar:görebildiğim tek şey bu.Kadın onun üstündeydi ve onun gözleri kapalıydı.Beni görmedi.Kıpırdayamadım,öylece durup seyrettim..
Vargas:YETER
Vargas onun sesinde ki katışıksız acıya daha fazla dayanamayacaktı.Onu hep istemişti.Onu aldığı nefesten daha fazla istemişti,ama böyle değildi.Asla böyle değil.
Vargas:seni ordan çıkaralım
-_-_-_-_-_-_--_-_--_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_--_-_-_-_+_--_-_+_+-_-
Oy vermeyi unutmayınnn
Sizi seviyorummm 🐢❤️🔥
Kendinize çok dikkat edin güzellerimm 🎛️🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
estructura dura//EBGAS
Чиклит(hergün yeni bölüm) yıllar önce gıcık olduğun kızla yıllar sonra bir millet için savaşmak mı? garip..