2 Bölüm

4 3 0
                                    

Sabah erkenden kalkıp duşumu aldım. Kendime sıcak çikolata yapıp televizyonun karşısına geçtim. Sıcak çikolatamı içtikten sonra saate baktım. Okul saatinin yaklaştığını görünce ayağa kalkıp bardağımı mutfağa koydum. Babaannem hala uyurdu onu uyandırmak istemedim.hemen mutfakta babaaneme kahvaltı hazırlamaya başladım. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra hemen odama çıkıp üzerimi değiştirdim. Üzerime beyaz çiçekli bir elbise giydim. Saçımı hafif dalgalar verip omuza bıraktım. Bugün erken uyandığım için okula bisikletle gitmeye karar verdim. Evden çıkarken Songül teyzenin evine gittim eceyi düden beri dir hiç görmedim. Kapıyı çaldığımda Songül teyze kapıyı açtı. Songül teyze acaba Ece uyandı mı? Aa Evet kızım uyandı gel içeri kahvaltı yapıyor. Ece diye seslendim. Ben geldim. Ece hemen koşup yanına geldi Lara hoş geldin. Hoş bulduk Eceyle sarılıp oturduk, dün okulda başıma gelenleri anlatım. O da heyecanla beni dinliyor du kızım desene hayırsız herif taa burunun dibine gelmiş. Neyse boşver sen ece olanları da biz çıkalım yoksa okula geç kalacaz. Tamam kuzum bekle ben çantamı alayım çıkalım. Eceyle binanın önünde birbirimize sarılıp ayrıldık.

Bugün ereken uyandığım için daha zamanım vardı okul için bende kulaklıklarımı takıp kendime bir müzik açıp bisiklet sürmeye devam ettim. Okulun bahçesine geldiğimde. Bisikletim için bir park yeri bulmaya çalıştım. Bisikletimi park ettim de telefonumun çalmaya başladı. Efendim babaanne. Kızım bu sabah niye bu kadar erken okula gittin. Babaanne aslında bu sabah bisikletle gitmeye karar verdim o yüzden hem hava da almış oldum. Sen kahvaltı yaptın mı bakayım. Tabi yaptım sen beni merek etme. Tamam papatyam. Babaannem le konuşurken arkamdan büyük bir görüntü koptu arkama baktım. Da bir şok daha yaşadım. Benim zavallı Bisikletim yerde. Siyah araba üstü açık bas bas bağırıyor ben pahalıyım diye ne yapacağımı bilmeden orda ağzım bir açık hava öylece Bisikletime bakıyordum. Araba da inen, Baran dı yanıma gelip burası benim park yerim. Dediğin de sinirlerim çok bozulmuşdum. " Ya sen manyak mısın." Ne yapmaya çalışıyorsun ilk önce ben buraya park ettim bisikletimi gerizekalı bana bakıp gülümsedi. Bir şey olmaz dünkü tatsız olaydan sonra ödeştik, bana omuz atıp gitti. Gerizekalı hayvan herif ben şimdi bunu nasıl eve götürecem. Orda ne ağzıma geldiyse saymaya başladım ayağımı yere vura vura okul gittim.

Bugün ne kadar erkenci olmama rağmen derse geç kalmıştım. Okula gittim de Muhsin amcayı aramışdım bisikletim için. Muhsin amca da Ömer abiyi yollamasını rica ettim derse Ömer abiyi beklemişdim gele ne kadar Ömer abi geldiğin de yanına koşarak gittim. Ömer abi kusra bakma sana zahmet verdim. İşinden gücünden ettim. Sonra olmaz ufaklık ben şimdi bunu dükkana götüreyim. Hal ettiğimde seni ararım. Çok sağol Ömer abi. Ömer abinin yanından ayrılıp sınıfa koşar adımlarla yürümeye devam ettim. Sınıfa gittim de. Hoca derse gitmişdi bile sınıfın kapısını çaldığım da hoca gir dedi. Hocam kusura bakmayın biraz geç kaldım. Sorun değil zaten bende yeni derse başlıyacakdım. Sırma gidip oturduğum. Da Burak Lara ne oldu niye bu kadar geç geldin sen derse ben daha ağzımı açmadan. Hayırsız herif konuştu. Bu sabah tatsız bir kaza geçirdi'de ondan geç geldi Burak bana bakıp ne kazası oldu Lara iyi misin sen ben iyim merek etme Burak kaza değil di sadece bazı manyaklar araba kullanmayı bilmedikleri için bisikletime çarptı. Burak aldı kimin çarptığını bir şey söylemedi sadece anladım dedi bende barana sinirli bir bakış atıp önüme döndüm.

Ders bittmiş di irem bugün okula gelmemişdi numarası bende olmadığı için arayıp niye okula geldiğini sormamıştım. Bende kendine gidip içecek bir şeyler alamya gittim. Biri bana seslendi sesin geldiği yere baktım da Burak ve Baran bide bir iki kişi daha vardı. Burak bana seslenip Lara gelsene buraya. Ne yapsam acaba gitsem mi ama orda suratsız maymun var aslında hayvanlara da hakaret oluyur. Ne desem acaba buna? Odun mu desem boyu zaten desen çok uzun en iyisi odun olsun. "Lara hadi gelsene." Şeyy aslında benim biraz işim var da sonra gelsem. Oraya gidemezdim çünkü o odun herif oradaydı onu her gürdügümde zavallı bisikletim aklıma geliyor. Ama bu onun yanında kalacak diye bir şey yok ordan bir su alıp hemen uzaklaştım. Bahçeye gittim de ordaki banklarda birine oturdum. Acaba ne yapsam ben bu oduna diye diye düşündüm. En son aklıma çok güzel bir fikir geldi. Orda ben pahalıyım lüksüm diyen arabaya baktım elime bir taş aldım aramasını camını kırmaya başladım o da yetmedi taşım ucunu arabanın kapılarını çizmeye başladım. Rujumu çantadan çıkartıp büyük harflerle yazdım al sana bela manyak herif ordan hemen uzaklaşıp derse gittim. Ders başladığın da Baran ve Burak derse gelmemişler di acaba niye gelmedi ki kahkaha atıp acaba niye kendi kendime söyledim. Ders bittmiş di Baran ve Burak derse gelmemişlerdi bende çantamı alıp eve gitmeye karar verdim. Dışarı çıktım da Burak ve Baranı gördüm. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Ohh olsun ona bir bayanın hem bisikletine çarpıp özür dileyeceği yerde alay etmesi yerine haketti hiç bir şey yapmamış gibi önlerinden geçip gidecektim ki baran seslendi bana "Sen yaptın değil mi." Nee ne diyorsun sen anlamadım. Sen gayet anladın sana ne dediğimi arabamın camlarını kırıp hiç bir şey olmamış gibi evine mi gideceksin. Ayy pardon bu sabah ki tatsız olayın üstünü kapatım senin için. Ne güzel işte yeni moda oldu sana. Bana bak sen çok fazla olmaya başladın. Benim arabam senin o külüstür bisikletinle aynı mı. Bu şimdi benim bisikletime külüstür mü dedi. "Ne dedin sen külüstür mü." Bana bak sen kimin bisikletine külüstür diyorsun hı ohhh canıma deysin şimdi git dee o motoru bozuk arabanla ilgilen benle muhatap olma saçımı omuza atıp ona omuz atıp ordan hemen uzaklaştım.

Eceyle sahilde bolustuk bugün ki olayları da ona anlattım. Kahkaha atıp sen ciddi misin Lara adamın arabasını taşlamak ne hemde milyonluk arabayı. Oh canıma deysin az bile yaptım ben ona o da benim bisikletime külüstür dedi yaa özür dileyeceği yerde kalıp benim güzel bisikletime külüstür diyor. Hadi Neyse boşverelim biz onu da bu gece ne yapsak acaba? Bence de bugün bara gidelim hem eğlence yapmış oluruz hemde kafa dağıtırız. Olmaz Ece gece gece ne barı yaa hem anneannem asla izin vermez ki. Hadi ama Lara hem gece bir şeyler yapalım diyorsun hemde gelmiyorsun. Kızım ben gece bir şeyler yapalım dedim ama bara gidelim demedim. Hadi ama Lara bu gece benim için gel hem söz erken gelecez. Olmaz Ece anneanneme ne diyeceğim ben hem yaşlı başlı biri gece evde tek bırakmam ben onu bize gidelim işte. Off Lara yaa annem zaten güldüm teyzemin yanına gider yanlız kalmaması için hadi beni kırma. Ama bir şartla kabul edecem o da erken eve gelecez. Tamam söz Lara bana sarılıp yanağımdan kocaman öptü.

Gece için siyah askılı kısa bir elbise gümüş rengi tekli bant topuklu ayakkabı giydim kısa deri siyah ceket üstüne giydim uzun zincirli kol çantamı alıp hafif bir makyaj yapıp saçlarımı at kuyruğu yaptım. Babaannemin yanına gittim. Nasıl olmuşum babanne çok güzel olmuş kızım benim. Gelde sana nazar duası okuyayım nazar gelme. Bir kahkaha atıp ne yaptın babaanne alt tarafı bir elimse giydim. Olsun papatyam sen her halinle çok güzelsin. Bir anda kapı çaldı ben bakarım diyip kapıya koştum. Kapıyı açtığımda Songül teyze ve eceyi di hoş geldiniz dedim. Hoş bulduk kızım benim Songül teyzele sarılıp babaanemin yanına gittim yanaklarından öpöp tam çıkacakken babaannem seslendi Lara erken gelin olur mu "olur babaanne."

Kader oyunu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin