25.Bölüm(Kimse yok)

21 4 4
                                    

Ben geldim.

Azıcık yorgunum.

Yorum yapsanız ve oy atsanız sevinirim.

Bir takibinizi alırım artık.

Hadi bölüme geçin.

...

BÖLÜM ŞARKISI: Nerdesin~Ezhel

....

Bu fotoğraf hayatımda gördüğüm en güzel fotoğraf olabilirdi. Çığlık atacaktım. Su durdurdu beni. Kapı çaldı biz konuşurken. Su bana fotoğrafı atacağını söyledi.

Atmasan da telefonuna sızar alırdım Su.

Malesef acı gerçekler.

Kendi kendime güldüm. Sonra kapıyı açmaya gittim. Güzel bir kapım olduğunu farkettim. En son kapıya tekme atılınca açtım.

Reyhan Çınar... Kapımda iz bırakmıştı.

Senin ben amına koy.. Reyhan.

"Gel sen gel Bora da seni Bekliyor.",ç dedim bilerek.

"Gidiyim ben istersen MİT'çi?" salak şey.

"Gel gel yemek ye de çıkalım."

"Hadi öyle olsun." hıh!

🖤

"Başkanım nasıl bi sonraki hedefte öldürülmüş?", mekana gelir gelmez sıradaki hedefin öldürüldüğünü öğreniyorduk. Bizden hızlı kim ulaşıyordu bunlara?

"Bilsek çok güzel olurdu Anka." dedi başkan.

"Başkanım bu kişi ya da kişiler nasıl bizden hızlı?" dedim.

"Kendinize sorun Anka. Sizce de fazla oyalanmadınız mı?" bizde miydi problem?

Ha?

De git.

"Peki başkanım. O zaman vakit kaybetmeyelim izninizle ekiple çalışmak zorundayız." iğneleyici bir ses tonuyla konuştum. Hak ettin.

"Çıkın."

Çıktık.

Sürekli doğmaktan korkmuyordum ama batmaktan....

Ben bu cümleleri haketmiyordum. Buralara gelene kadar çok çaba sarf etmiştim. Yorulmadım. Devam edeceğim.

🖤

Saatlerdir gözümüzü kırpmadan çalışıyorduk.

Olması gereken gibi.

Herkesin yorulduğunu farkındaydım. Çünkü saat sabaha karşı dörde geliyordu. Bir uykuya ihtiyacımız vardı. Başkan çıkmıştı çoktan. Çıkmamızı söylemişti.

Çıkmamıştık.

Çıkmayacaktık.

Çıkmadık.

"Anka uykusuzluktan ölüyoruz bence artık çıkmalıyız." dedi Bora. Haklıydı.

"Peki." tek kelime edesim yoktu. Sonra aklıma tişört geldi. "Bora sen bir gelsene mutfağa birşey dicem." başını salladı. Ben mutfağa geçerken ardımdan geldi.

"Noldu kardeşim?" dedi. Sesindeki ton çok meraklıydı.

"Şeyi soracaktım. Ateş'in tişörtü naptın?" çıkmadan evvel değiştirmişti.

Ünlenmiş Aşk 💫❤️‍🩹🧡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin