Gözlerimi açtığımda aklıma direkt olarak gece yaşanan kargaşa geldi ve oflayarak yorganima daha çok sarıldım ve biraz daha uyumaya çalıştım ama tabi herzaman ki gibi telefonum izin vermedi beş dk daha uyumama izin vermdi sinirle telefonumu elime aldığım gibi kimin aradigina bakmadan direkt .
" Alo , bı insan bu saate rahatsız edilirimi ya manyakmisin kardeşim " sitemli bir tavırla arayan kişiyi azarladigimda ses gelmeyince kimin aradigina baktım büyük harflerle PATRON yazıyordu .
O anın çaresizliğiyle sesimi daha çok incelterek .
" Eeee şey kusura bakmayın dün akşam bir takım sıkıntılar oldu da ondan biraz agresiftim kusuruma bakmayın yiğit bey " dedim ve neden aradgini söylemesi için beklamaya başladım.
" Önemli değil Mihribah hanım biliyorsunuz ki şirketimizde bir takım değişiklikler yapiliryor ve bu değişikliklerde avukat kadrosunuda da bir takim degisikliiklikler olurcak " dediği an beni işten cikaracak zannederek .
" Yiğit bey kusura bakmayın azoncekintavrim için lütfen beni çıkarmayın işten şuan bu işe çok ihtiyacım var " dedim .
Tek nefeste konusutugum için yiğit beyin gülme sesini duymamala duraksadim ve .
" Noldu yiğit bey vazmi geçtiniz beni kovmaktan " dediğimde yiğit bey kahkahası daha arttı ve ben yiğit beyin bu gülerken ki sesi çok güzeldi ben hayranlıkla onu dinlerken
Bir anda bana seslendi ." Mihriban hanım sizi kovmiyicaz hiç kimseyi kovmiyicaz sadece kat değişimi olucak avukatlık departmanı yöneticiler katına cikicam " .
Diyince ben hemen çığlık atmak istedim ama atamazdim telefonda yiğit bey vardı " tamam " diyerek telefonu kapattım ve hemen yatağımın üstümde mutluluk şansımı yapiyordum .
Hemen kalkıp duşa girdim ve üstümü giyinmek için giyinme odama girdim kendimize kombin ararken gözüme tam bana layiknbir kıyafet çarptı ve hemen giyinmeye başladım
( Bu şekilde düşünün yada farklı bir şekilde olabilir )
Giydiğim gibi evden çıktım ve arabama binerek en sevdiğim şarkıyı açtım ve bağıra bağıra söylüyordum.
Ateşle barut ah,
Yan yana durmaz.
Gönül dilinden
Anla biraz.
Bir dokunursan,
Ah dokunursan,
Ellerin mızrap olur,
Bedenim saz.
Gözlerin gözlerimden geçerken
Ah yine tövbelerim bozulur. Kim bilir kaç senedir sana ben
Hazırım böyle, hadi gel hemen, hemen!
Fırtına bu, bu afet, deprem.
Yıldızları gel topla benden,
Sarsıntılar dağıtsın bizi gel,
Yeniden doğuş bu, vazgeç kendinden.
Eriyorum bak mum gibi,
Damlaya damlaya sel oldum, al beni sar,
Al darmadağın, al doludizgin,
Ruhum bedenime dar.
Bu şarkı yeni çıkmıştı ama ben resmen bağımlı olmuştum bu şarkıya .
Şirkete varır varmaz yeni avukat departmanına geçtim büyük olan odada yiğit bey ve diğer avukatlar toplantı yapıyorlardı .
🥰🥰🥰😘😘😘🥰🥰🥰😘😘🥰🥰😘🥰😘🥰😘
Sevgili arkadaşlar hikayemin konusunu tamamen değiştirme kararı aldım umarım bu şeklini beğenirsiniz
İyi okumalarrrrr
Sizce devamında ne olucak yorumlara yazmayı unutmayalaim lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mihrimah
General FictionAdını çok seven ama hayatını ve yaşantısını hiç sevmeyem ama aslında sevmek isteyen bir kız in hikayesi