Lisa's pov
Bugün kârlıydım. Çünkü gece kulübüne adımımı attığım andan itibaren, etrafım birden fazla kadınla donatılmıştı...
Fakat yanıma gelmese de yarım saattir kesiştiğim öyle biri vardı ki; çevremdekilerden daha çok, onu merak ediyordum...
Bilirsiniz, her şeyi elde etseniz bile yine de elde edemediğiniz şeyleri daha çok arzularsınız.
Şu an kelimenin tam anlamıyla bu durumu yaşıyordum...
Bacaklarımdaki dokunuşlar, karın ve kol kaslarımla birlikte kasıklarımın okşanması değil de, gözlerindeki süslü ve kırmızı renkteki maskeyi çıkarmadığı hâlde delici bakışlarıyla bana bakmaya devam edip, bir de kırmızıya boyadığı dudaklarını dişleyen kadın yüzünden tahrik oluyordum...
Maskesi ve rujuyla aynı renkteki kırmızı, dar ve mini elbisesini parçalamak istiyorum !
Beni böylesine tahrik ettiği için iyi bir cezayı hak ediyor bence, değil mi...
Çenemdeki dokunuşu hissetmemle, istemsizce sağıma döndüm:
X: Lisaa... Buraya bak artık...
Botokslu dudaklarını büzerek göğüs dekoltesini açığa çıkarmıştı. Hafifçe yutkunduğum sırada, bu sefer de sol tarafımda duran ve omzumdan itibaren karnıma kadar elini sürten kıza döndüm:
+: Nereye daldın öyle, söylesene bebeğim ?
Seksi tonda çıkan sesi, sırıtmama neden olmuştu.
O an gözüm maskeli kadına kayınca, ayaklanarak parmağıyla beni çağırdığını fark ettim. Kıvırta kıvırta topuklularının tıngırtısı eşliğinde, karanlık koridora doğru ilerlemeye başladı.
Yanımdaki kızlara döndüm. Ardından göz ucuyla dizimin dibine çökmüş bir şekilde, bacaklarımda parmaklarını gezdiren kıza baktım.
Sırayla üçünün de ellerini öptükten sonra, yapmacık bir tebessüm edip ayağa kalktım:
L: Üzgünüm hanımlar ama, bu gece bir başkasının yanında olacağım...
Göz kırparak yanlarından uzaklaşacakken, üçünün de surat asıp hayıflandıklarını duydum.
Daha fazla oyalanmak istemedim ve bedenimi V.I.P odaların bulunduğu karanlık koridora yönlendirdim...
Tahminimce ilk kattaki son iki odadan birine girmişti...
Kapıların yanından geçerken dikkatlice incelemeye başladım.
Şehirdeki nerdeyse tüm kaliteli gece kulüplerinin daimi müşterisiydim. Mekânlardaki kadınları da tanırdım, fakat bu kadınla daha önce tanışmadığıma eminim. Çünkü içeri girer girmez diğerleri gibi yanıma gelmedi. Belli ki kızlar onu tanımıyordu. Gerçi, varlığınıdan haberlerinin olduğuna bile şüpheliyim. Fakat öyle güçlü auraya sahipti ki; ortamdaki tüm gözler onun üzerinde gibiydi ama ilginç olansa, onu yalnızca benim fark etmiş olmamdı...
Kimdi bu gizemli kız ?
Acaba tanıdığım bir isim mi ?Riley ? Anna ? Tina ?
Kafamı iki yana silktim...
Hayır ! Eğer aklıma gelen kişilerden herhangi biri olsaydı mutlaka tanırdım...
Gerilmiş ve terlemiştim. Gömleğimin kollarını öne çıkarmak için kollarımı kaldırarak kumaş ceketimin hafifçe katlanmasını sağladım. Ardından kol düğmelerimi çözdüm ve kravatımı yavaşça gevşeterek yutkundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Womanizer +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓
FanfictionKadın avcılarından intikam almaya yemin etmiş Jennie Kim, bir gün Lalisa Manoban adında sert bir kayaya çarpar ve ikisinin arasında romantik-komedi filmlerini aratmayan uzun ve heyecanlı bir hikâye başlar... Jenlisa girlpenis kurgusudur. Lisa top ve...