Fulgerul il trasneste pe Smith... Atunci, el isi vede toata viata sa:
Sotia sa, in tinerete, cand s.au intalnit pentru prima oara, era blonda, avea un zambet fermecator, ce iti fura privirea imediat... Si de la prima intalnire, s.au indragostit... Din pacate, sotia sa, Lena, a murit la doar 29 de ani intr.un tragic accident de masina, impreuna cu 2 prietene, lasandu.i singuri pe Smith si fata lui...-Tati, trezeste.te! Tati! Aproape am ajuns! spune o voce de copil..
Atunci, Smith, isi da seama ca tot ce a trait el, a fost un vis, TOTUL!
Cabana din Satul Parasit, Fantoma buna, incendiul, Mary, spitalul, totul a fost doar un VIS!
Joanna il striga pe Smith, spunandu.i ca am intrat in Satul Parasit!
-Ceee? Nu, nici vorba, Jo! Nu vreau sa mai aud de satul asta! Intoarce masinaa! spune Smith catre prietenii sai...
-Dar tati, credeam ca vrei sa descoperi fan.....
Si atunci Smith ii puse mana la gura Joannei, si pupand.o pe frunte...
-Nu, dovlecel! Mergem in tabara ta, cea in care iti doreai enorm de mult sa mergi, iar eu nu te.am ascultat... Iarta.ma! si atunci, o lacrima aluneca pe obrazul lui Smith...
-Dar, tati, ce s.a intamplat? De ce sa te iert? De ce plangi?
-Nu, nimic draga! Sa mergem!Dupa 5 ore de mers cu masina:
-Am ajuns dovlecel! Hai sa dam pasapoartele si sa ne prezentam la sefa taberei!
-Buna! Numele meu este Smith Jones, am 32 de ani, locuiesc in California impreuna cu fetita mea, Joanna Jones, are 6 ani si e o scumpa!
-Sigur trebuie sa fie domnule Jones!
-Te rog, spune.mi Smith!
Apoi cei doi se uita mult timp in ochi, Smith dandu.si seama ca sefa taberei seamana enorm cu sotia sa, Lena!Anii au trecut, Smith si Jo s.au apropiat din ce in ce mai mult de Amanda, sefa taberei. Se simteau foarte bine in acea tabara, in fiecare vara veneau acolo, jucandu.se simtindu.se extraordinar, astfel incat, pentru a uita de visul neplacut a lui Smith, s.au mutat in apropierea cabanei de tabara, in L.A.
Amanda si Smith s.au casatorit dupa 10 ani, iar Jo are un iubit, pe nume James, de aceeasi varsta(19 ani) care a fost cavaler de onoare la nunta lui Smith si a Amandei...
Dupa 2 ani, Amanda a nascut o fata superba, pe nume Deea, ce semana leit cu Jo, care a nascut si ea un baietel, pe nume Smith Junior. Cei 2 s.au casatorit, imediat dupa nasterea baietelului.Toti au trait fericiti, in cabana din L.A.! Dar, cand plecau in vacanta, si treceau pe langa Satul Parasit, aveau acelasi fior rece, simtind ca cineva se uita atent la ei, urmarindu.i pana la iesirea din sat... Dar aceasta este alta poveste, plina de suspans, aventuri, emotii si... GROAZA, pe care o veti putea citi, in curand!
Pa Cookies, sper ca va placut prima parte din cartea POVESTI HORROR!
CITEȘTI
Povesti Horror
Horror"Intr-un oras misterios, vazut de cativa bieti turisti ce treceau pe langa podul straniu, ce despartea "Satul Parasit" de restul orasului, se intamplau multe fenomene inexplicabile, ce inspaimantau toti calatorii, pana intr-o zi......" Nu vreau sa...