3 Bölüm

4 3 0
                                    

Baran Aksoy'dan devam.

Sabah telefon alarımıyla uyandım. Bugün çok önemli bir gündü benim. İçin bugün Aksoy ailesinin tek varisi olarak şirket işin bir kısmını bana vereceklerdi okulum. Bittikten sonra işin büyük kısmını da alacaktım. Ama okul olduğu için sadece bir kısmını Halis dede bana devretmisti, hemen elimi yüzümü yıkadıktan sonra, üstüme siyah takımımı içinde Beyaz gömlek giydiğim. Salona gittimde. Dedem kahvaltı masasında baş köşesinde, oturmuşdu. Günaydın dede "Günaydın oğlum." Hazır mısın yeni iş gününe, tabi dede hazırım. Tamam o zaman gel kahvaltını yap birlikte şirkete geçelim. Tamam dede, kahvaltı yaptıktan sonra şirkete geçtik herkesin gözü bendeydi yeni patron olacağım için her hâlde. Dedem şirketin yarısını bugün bana devretti. Ve bugün yeni işe başlıyacakdım hem okul hem de şirkete olmam gerekdi artık. Bugün çoğu günüm. Şirket işiyle gitti. Allah'tan bugün derslerim yoktu okulda biri odamın kapısını çaldı. Gir dedim. Ooo yeni patronumuzun ilk iş günü kutlu olsun. Burak gel içeri orda kapıda dikilme. Laan biz bu günü kutlayalım bence de artık patron oldun. Artı bizi bu geçe, Bir yerelere götürürsün he. Bu geçe olmaz Burak bugün çok yoruldum. Eve gider gitmez yatıcam. Hayata olmaz oğlum. Bugün sen bizi bu Parti'ye götüreceksin. Yoksa hayata senle konuşmam ona göre. Tamam lan abartma, gideriz. Aha şöyle yola gel adam ol, Burak şansını fazla zorlama istersen. Tamam tamam. Ah ağzıma fermarı çektim. Burak la biraz sohbet ettikten sonra eve gittim. Üstümü değiştirmek için. Eve gider gitmez bir banyo yaptım. Üzerime siyah kot pantolon Beyaz bir gömlek giydiğim. Her zamanki gibi, "Baran bey dedeniz sizi çağırıyor." Tamam geleceğimi söyle. Tamam Baran bey hemen kol saatimi takıp odadan çıktım. Dede beni çağırmışsın evet evladım gir içeri gel karşımda otur. Bakayım bak oğlum artık sen bu ailenin başına geceksin. Yarın öbür gün ben olmaya bilirim anacak sen bu ailenin başınada dura bilirsin. O yüzden sana bu aileye yakışacak şekilde davranmanı istiyorum artık o eski alışkanlıklarını bir kenara bırkmanı istiyorum. Her gün başka kızlarla magazin olmanı istemiyorum. Bu ailenin soyadına göre davranmanı istiyorum. Eğer bu sana söylediklerimi yaparsan bu şirketin ve diğer İşler'in başına temeli gece bilirsin. Merak etme dede artık eski Baran yok bundan sonra sadece işim ve okulum benim için önemli. Aferim oğlum. Baban gibi olma sen yıllarca baban belki düzelir adam olur gelir. Şirketin başına işleri yönetir diye ama olmadı o hep kafasına ettiğini yaptı. Ama sana güveniyorum. Sen ondan daha iyi yerlere gideceksin. Dedemle konuştuktan sonra arabama binip burakı aradım. Alo Burak neredesiniz siz lan. Patron her gün ki gittimiz bardayız. Tamam bende bir 20 dk ordayım. Telefonu kapatıp arabayı sürmeye başladım. Demin dedemin dedikleri aklıma geldi. Dedem nasıl bir hayat istiyorsa ben ona mahkum. Kalacakdım sırf bu ailenin tek varisi olduğum için ona uygun gibi davranmam gerekdi, ve yapacaktım da çünkü bu hatta ki en değer verdiğim kişi oydu. Babam annemi boşandıktan sonra Amerika'ya gitti, Annem de Londrada yaşıyor. Orda kendi şirketini açmış. Annem babamdan boşandıktan sonra. Annemle bir kes olsun konuşmamıştım konuşmak istesemde. Dedem buna izin vermedi. Dedem bana hep boşanmış bir kadının bizim aileyle hiç bir bağı olmaz derdi. Bende o günden sonra hiç aramadım. Bir kere de iletişim kurmadım. Ama babamla her gün konusuyurduk, barın önüne geldiğimde bütün. Düşüncelerinden kurtuldum. Bara gittim de çok kalabalıkdı, gözüm burakı aramaya başladı. Onu bulduğumda yanına gittim. Gelmeyi teşfik ettiniz mi Baran bey lan oğlum sabahtan beri dir seni bekliyorum nerde kaldın sen burda tek başıma patladım ya. Hiçte patlamaya benzemiyorsun geldiğim de ordaki kızlarla gayet güzel eğleniyordun. Hemen bir masaya oturdum. Alkol bardağımı da önüme bıraktım. Bugün hiç eğlence havasında değildim. Bir kaç dk sora gözüm kapıda gelen kız grubuna takıldı. Ve içinde daha dün arabamın camlarını kıran o kızı gördüm. Lan bu kadarı da olmaz bee gittim. Her yerde bununla karşılaşmak zorunda mıyım. İçeri gelip karşımdaki masalardan birine oturdular. Daha beni görmemişti arkadaşlarıyla sohbet ediyordu kahkaha atıp duruyordu ona baktım da siyah mini bir elbise giymişti ve kurmal uzun saçlarını dalga şekilde yapmış omuzlarına bırakmıştı ama çok güzel gülüyordu. İster istemez gözüm düşüyordu. Hiç bir şey yapmadan oturduğum yerde kaldım. Bir iki dk sonra Burak geldi lan oğlum kalksan bugün buraya eğlenmeye geldik hadi lan. Burak hiç hevsim yok bugün beni rahat bırak. Hem ben artık dedeme söz verdim artık ben gece hayatı diye bir şey yok bugün sen fazla ısrar ettin işin geldim. Vayy bee artık desene, Baran Aksoy gece devri bitti Burak bir kahkaha atıp geldi kızların yanına gitti bende masadaki bardağı bir dikişle içtim.

Kader oyunu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin