Κεφάλαιο 8

225 39 11
                                    

Κοσμήματα, ρούχα, βιβλία και όλα τα ακριβά δώρα του τα πέταξε μέσα σ' ένα καφέ κουτί και το σφράγισε με σελοτέιπ  έτοιμα για αποστολή στο ταχυδρομείο και μετά κατευθείαν παράδοση στο πατρικό του. Κοίταξε γύρω της αλαφιασμένη και είδε το εισιτήριο ξεχασμένο στο τραπεζάκι κάτω από τα χριστουγεννιάτικα στολίδια. Το Λονδίνο ήταν μονόδρομος. Όπως και το διαζύγιο τους.

Τον αγαπούσε και θα πέθαινε για εκείνον ακόμη και μετά από όλα όσα έγιναν. Και επειδή τον αγαπούσε πίστευε ότι ήταν καλύτερο να τον αφήσει ελεύθερο. Να ζήσει όπως θέλει τη ζωή του. Δίπλα σε όποια θέλει. Κι αν πραγματικά ήθελε εκείνη, η ζωή θα τους έφερνε ξανά μαζί. Πίστευε στη μοίρα και στις δεύτερες ευκαιρίες. Χωρίς σκέψη θα του την έδινε αν την διεκδικούσε.

Ετοίμασε μια μικρή βαλίτσα με ζεστά ρούχα και κάλεσε το ταξί για να την πάει στο αεροδρόμιο. Μία εβδομάδα ήταν αρκετή για να ξεχαστεί, να καθαρίσει το μυαλό της και να εξερευνήσει το χιονισμένο Λονδίνο. Είχε ενημερώσει μόνο την μία και μοναδική φίλη της για το ταξίδι που θα έκανε. Οι γονείς της βρισκόταν στο Περού για μια εξόρμηση και εθελοντική αποστολή και δεν τους είχε πει τίποτα για το διαλυμένο γάμο της. Δεν ήθελε να τους ανησυχήσει και να διακόψει το ταξίδι τους αλλά ήταν σίγουρη ότι ο πατέρας της θα γινόταν εξωφρενων όταν θα το άκουγε.

Κατέβηκε γρήγορα τις σκάλες όταν άκουσε φωνές στο σαλόνι.

" Άντα;"

" Μπαμπά; Μαμά; Τι κάνετε εδώ;"

" Τι βαλίτσες είναι αυτές, Άντα; " ρώτησε εξαγριωμένος ο πατέρας της.

" Τι είναι αυτά που μας είπε ο άντρας σου στο τηλέφωνο, παιδί μου;" Συνέχισε η μητέρα της.

" Θα τον σκοτώσω αν τον πιάσω στα χέρια μου " . Ήταν σίγουρη ότι είχε βάλει ο Τζέραρντ το χεράκι του και παρουσίασε την κατάσταση όπως τον βόλευε. " Αποφασίσαμε να χωρίσουμε με τον Τζέραρντ" απάντησε με σθένος και σταθερή φωνή.

" Εσύ το αποφάσισες. Εκείνος δεν θέλει" αποκρίθηκε ο πατέρας της κοιτώντας την έντονα στα μάτια.

" Γιατί παιδί μου θες να χαλάσεις το γάμο σου; "  Η μητέρα της ήταν χειρότερος πόνος και από πονοκέφαλο. Πίστευε ότι τα πάντα συγχωρούνται, το λάθος γίνεται σωστό.

" Δεν σας είπε γιατί;" Σταύρωσε τα χέρια της θυμωμένη.

" Για μία παρεξήγηση δεν τερματίζουμε έτσι τους γάμους."

" Καμία παρεξήγηση. Είναι ψεύτης και τιποτένιος. "

" Το παλικάρι μου είναι διαλυμένο στην απουσία σου. Μας πήρε σχεδόν κλαίγοντας. Δεν έχεις καρδιά, παιδί μου;"

" Μαμά, έως εδώ. Το παλικάρι σου απλά παίζει καλά τον ρόλο του. Θα του περάσει. Να με συγχωρείτε γιατί έχω και ένα αεροπλάνο να προλάβω."

" Δεν έχεις να πας πουθενά κυρία μου" ούρλιαξε ο μεσήλικας άνδρας. "Παρά μόνο να γυρίσεις πίσω στο σπίτι σου και στον άντρα σου. Έχουμε κάνει μια συμφωνία και δεν μπορείς να την αθετήσεις. "

" Το ξέρω. Τον διαβεβαίωσα ότι η χρηματοδότηση θα συνεχίσει και ό,τι άλλο έχετε συμφωνήσει για ένα χρόνο ακόμη. Απλώς δεν θα είμαστε παντρεμένοι."

" Δεν πάει έτσι, Άντα. "

" Ακούς τι λες μπαμπά;" Τσιριξε από απόγνωση. " Αυτός ο άντρας δεν με θέλει για γυναίκα του. Αδιαφορεί πλήρως για την ύπαρξη μου. Αγαπάει μια άλλη. Πώς μπορείς να βάζεις πάνω από εμένα τη δουλειά σου;"

Τα δάκρυα της τρυπούσαν την καρδιά του πατέρα της ο οποίος την κοιτούσε αμίλητος και απόλυτος. Η αλήθεια ήταν ότι ήθελε το καλό της μονάκριβης κόρης του. Ήξερε ότι το παιδί του αγαπούσε τον Τζέραρντ χρόνια τώρα. Και παρόλο που γνώριζε ότι ήταν μονόπλευρο το συναίσθημα δεν δίστασε να θέσει τον όρο του γάμου με αντάλλαγμα την συνεργασία των δύο οικογενειών. Πίστευε ότι τέσσερα χρόνια ήταν αρκετά για να γνωρίσει ο ένας τον άλλον και να κάνουν τον γάμο τους αληθινό .

Έβλεπε ότι η Άντα αγαπούσε ακόμη τον νεαρό άνδρα και η ξαφνική τροπή της για φυγή  ήταν κάτι που το επιβεβαίωνε. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα την άφηνε να φύγει. Να ταξιδέψει, να γνωρίσει άλλο κόσμο, να ερωτευτεί από την αρχή.

Αλλά ο πρώτος έρωτας είναι ο πιο επικίνδυνος. Είναι αλησμόνητος και απωθημένο. Είναι τυφλός και απρόβλεπτος.



I DoOù les histoires vivent. Découvrez maintenant