Düğün yerine vardığımızda hala koşuşturmalar devam ediyordu.Esma hemen gelin odasına gitti ve son bir kez üzerini düzeltti.Misafirlerin geldiği seslerden belliydi.Kapı tıklatılınca Zilan koşarak kapıyı açtı ve Kayra'yı itip Enes'e sarıldı.Kayra itilmesini bile umursamadan Esma'ya şok olmuş bir vaziyette bakıyordu.
"Aşkım, iyi misin?" dedi Esma ve Kayra öyle kendine geldi."Aşkım çok güzel olmuşsun, ama sana yan gözle bakanları ben dövmem merak etme bu işi Emir'e devrettim."dedi herkes gülünce köşede dikilen Emir'i yeni fark ettim.O da gülerek Kayra'ya bakıyordu.Benim ona baktığımı fark edince başıyla gel işareti yaptı.Ne diye çağırıyordu bu gerizekalı.Kapıdan çıkıp bahçeye yöneldiğinde bende arkasından bahçeye çıktım.
"Ne var?"dedim.O ise umursamazca gelen misafirlere bakıyordu.Sinirleniyordum yavaş yavaş."Söyleyecek misin yoksa söylemeni beklemeden gideyim mi?"dedim.Şükür bana döndü ve "Benle sevgili rolü oynaman lazım."dedi.Ne diyordu bu aptal.Ne sevgili rolü diyordu."Ne diyorsun sen be!!?"dedim."Tuana lütfen, o kızın yakamdan düşmesi lazım."dedi.Hangi kız olduğunu hemen anlamıştım."Gizem'den mi bahsediyorsun?"dedim.Onaylarcasına kafa salladı."Peki neden ben?"dedim.Gerçektende neden ben yani."Çünkü Gizem'i bir tek sen ezebilirsin.Bu şekilde belki bizim klubümüzden gider."dedi.Gerçekten böyle mi düşünüyordu."Hayır."dedim.Gözüne hüzün bulaşmıştı.Belliydi.Ama arkasında öfkeninde olduğu belliydi.Tam arkamı dönüp gidecekken"Dur!"dedi.Birbirimize bakmaya başladık.Yaklaşık 1 dakikaya yakın birbirimize baktık.En sonunda konuşmaya başladı.
"Cezan biter.Ve sana bu rol bitene kadar asla ceza vermem."dedi.Yeterli değildi.Yeterli olmadığını belli ettiğim bir bakış attım.Sana sadece teknik direktörlerin bildiği boksörlerin öğrenmediği koruma yöntemlerini gösteririm."dedi.Tamam bu yeterliydi.Çünkü bunu o kadar tüm antrenörlerime yalvarmama rağmen hiç kimseden olumlu cevap alamamıştım."Tamam kabul."dedim.Sırıttı ve "Güzel, ama birkaç daha şartım var."dedi.Şart mı?Ne şartı be."Ne şartlarıymış söyle bakalım."dedim.Güldü ve şartları saymaya başladı."İlk olarak bazen yakınlaşmamız gerekiyor.Salonda özellikle Gizem olduğunda bana yakın davranmaya çalış gülümse.Aynı şekil bende sana yakın olucam."dedi."Yakınlaşma derken nasıl bir yakınlaşma pardon da?!"dedim.Sırıttı ve"Yanaktan, dudaktan öpme gibi."dedi hiç utanmadan.Arsız.", Eee başka?"dedim, o da saymaya devam etti."Sonra ise bazı yerlere birlikte gitmemiz gerekiyor.Bir kere cafede karşılaşmıştık.O kızında benden uzaklaşması gerekiyor.Magazine sevgili olduğumuzu bir şekilde yakalattırıp, tüm herkesin öğrenmesini sağlıyacağız.Bzen sen, bazende ben olmak üzere instagrama birlikte fotoğraflarımızı paylaşacağız."dedi ve sustu."Bu kadar mı?"dedim."Şuanlık bu kadar, kabul ediyor musun?"dedi.Boks olunca gözüm kimseyi görmüyordu ve yüksek lisanslı olmak için antrenörlerin taktiklerini öğrenmek istiyordum.O yüzden yakınlaşsak bile kabul edecektim.Emir'e sevmesem bile kabul etmek zorundaydım.Emir'i istemsizce süzdüm.Siyah pantolon ve siyah, kaslarını belli eden bir gömlek giymişti.Yakışıklı ollduğu kesindi.Allah bilir kaç kız arkasından koşuyordur.Neyse bana ne."Tamam, kabul ediyorum."dedim.
Sırıtıp "Güzel, birde Esma, Kayra, Enes, Zilan ve bizden başka kimse bilmeyecek." dedi. Olumlu anlamda kafa sallayıp içeri girdik .Zilan beni görür görmez bildiğin üstüme atlamıştı. "Neredesin kızım sen!!?Düğün başlamak üzere!" dedi ve koşarak masaya gitti. Emir kulağıma doğru eğilip "O cafede ki kızda burada. Biraz yakın olmamız gerek." dedi ve geri çekildi. Ona doğru dönüp "O kız senin neyin oluyor ki?" dedim. "Berk'in arkadaşlarından. Kız bana kafayı takmış bir şekilde. Yakamdan düşmesi lazım."dedi ve oda masaya doğru ilerledi. Bende arkasından hemen masaya doğru ilerledim. Oturduğum an büyük bir alkış koptu. Esma ve Kayra geliyordu. Ortaya geldiklerinde dans etmeye başladılar. Onlar bir müzik bitene kadar dans edince, diğer dans müzikleri çalmaya başladı. Bu sefer sadece Esma ve Kayra değil, başka çiftler de dans ediyordu.Enes, Zilan'ı da dansa kaldırıp, piste doğru yürüdüler. O sırada bana doğru uzatılan bir el gördüm. Kimin uzattığına baktığımda Emir elini bana doğru uzatmış bir vaziyette bekliyordu.
"Role başlayalım artık." dedi. Bende "Rol icabı kabul ediyorum." dedim ve uzattığı elini tuttum. Dans pistine doğru ilerlerken Zilan'gilin bana şaşkınlıkla baktığını gördüm.Dans etmeye başladığımızda burnuma yoğun amber ve misk kokusu geldi.Aşırı güzel kokunun kimden geldiğini anlamaya çalıştım. Bu koku Emir'den geliyordu. Aşırı hoş bir kokusu vardı.İstemsizce, derin bir nefes alıp kokusunu içime çektim. Hoşuna gitmiş gibi sırıtmaya başladı. Noluyordu bana böyle.
"Tamam, bence dans bitti.Gİdelim mi?" dedim. "Hayır, daha bitmedi şarkı." dedi ve arkaya bakmaya başladı.Yüz ifadesindeki gülümseme yavaş yavaş solup, öfkeye yerini bıraktı. "Tuana, şimdi biraz yakınlaşmamız gerek." dedi ve ben daha cevap bile vermeden dudağımdan öpmeye başladı.İlk başta ne olduğunu kavramam 5 saniyemi aldı. Sevgili rolümüzü hatırlayınca karşılık vermeye başladım.Ağır ve yavaş öpüyordu.Sanki dudağımın her yerinden öpmek istermiş gibi. Tutku ve aşk. Benim yoğunca hissettiğim duygular bunlardı. Nefesimin tükendiğimi hissedince geri çekildim. Dudağımın balon gibi şiştiğine emindim. Yanaklarım yanıyordu. Utandığımı anlayınca bana sarılıp yüzümü gizledi. "Şuan burada tanıdığım bir magazinci var. O yüzden öptüm, utanma ayrıca. Fotoğrafımızı çeksin diye." diyip bana açıklama yaptı. "Tamam, sorun değil." dedim ve dansımıza devam ettik. O sırada bir kız sesi duyuldu;
"Emir!"
(oy verip yorum yapıınnn.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNCU VE ARENA (Ara Verildi)
RandomBir oyuncunun ve boksörün hayatı ne kadar zor olabilirdi? ben Zilan TEKİN ve en yakın arkadaşım Tuana AKDOĞAN ile kafamızı büyük bok çukurlarına sokmuştuk ve bu kafalar bok çukurundan çıkamayıp daha çok batıyordu.