Lisa's pov
Neredeyse otuz saniyedir dediğini yapıyordum. Fakat küçüğüm öyle sızlıyordu ki, neredeyse ağlayacaktım...
Derin bir iç çektim:
L: Hadi ama güzelim...
Ses gelmemişti.
Biraz daha beklemeye karar verdim. Fakat daha sonra dayanamayıp hafifçe gözümün birini açtım. Etrafa göz gezdirdiğimde kimse yoktu.
Hemen yerimde doğrularak tekrar tekrar odayı gözlerimle taradım.
Yoktu...
Yutkundum ve ayağa kalkarak kapıya doğru ilerledim. Açtığımda koridora da bakındım ama sonuç yine aynıydı...
Dişlerimi sıkarak, içeriden ceketimi aldım ve küfrettim:
L: Siktir !
Resmen kandırılmıştım. Başıma ilk defa böyle bir şey geliyordu...
Mekândan dışarı çıkar çıkmaz çatılan kaşlarımla beraber sokağı kontrol ederken, aynı zamanda şoförümü aradım...
~
"Ertesi gün"
Elini karnına koymuş, çocuklar gibi katıla katıla gülen kıza doğru göz devirdim:
L: Chaeyoung, bokunu çıkardın artık !
Boştaki eliyle göz kenarlarında biriken yaşları silerek yutkunmaya çalıştı:
R: T-tamam... Tamam kızma sustum...
Dün akşamdan beri bozuk olan moralim hâlâ değişmemişken, tüm can sıkkınlığıyla kaşlarımı çattım:
L: Şurada başıma gelen kötü olayı anlatıyorum, sen ise kahkaha atıyorsun. Olacak iş değil !
Bir anlığına yeniden güler gibi oldu fakat kendini tutarak yanaklarını şişirdi. Ardından boğazını temizledi ve ciddi olmaya çalışıp cevap verdi:
R: Ne bileyim ya, öyle birden konuya "dün gece ilk kez elime kaldım..." Diye girince neye uğradığımı şaşırdım.
Gergince bakışlarımı kaçırdım.
R: Sahi, sen boş durmazdın. Neden kızlardan birini çağırmadın yanına ?
Çünkü aklım ve hormonlarım, o an yalnızca maskeli kızı becermek için can atıyordu...
Kısaca omuz silktim:
L: Anlık şoka girdim işte. Kötü durumdaydım, dokunsan patlayacaktım zaten. Hemen kendi işimi kendim görüp uyudum. Tabii sinirden ne kadar uyunabilirse !
Kaşlarını kaldırdı:
R: Uykusuzluğun göz altlarından okunuyor. Keşke bugün şirkete gelmeseydin...
Sinirli bakışlarımı yüzüne yönelttim:
L: Gelmeyip ne yapacaktım peki ? Babamın bir ton azarını ve her zamanki vaazını mı dinleyecektim, Park Chaeyoung hazretleri...
Her zamanki gibi babamı taklit ettim:
L: "Sen genç bir kadınsın, uslu davranıp şirketimizin başında durarak soyadımızın hakkını vermen gerek kızım !"
Göz devirirken güldü:
R: Ezberlemiş bir de...
Başımı sallarken mırıldandım:
L: Ezberlemem için resmen elinden geleni yaptı sağ olsun (!)
R: Ee, araştırmaya devam mı ?
L: Tabii ki de ! Gece mekândan ayrıldığımdan beri Luca'ya araştırtıyorum. Bulduğu en ufak şeyde bana haber vermesini söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Womanizer +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓
FanfictionKadın avcılarından intikam almaya yemin etmiş Jennie Kim, bir gün Lalisa Manoban adında sert bir kayaya çarpar ve ikisinin arasında romantik-komedi filmlerini aratmayan uzun ve heyecanlı bir hikâye başlar... Jenlisa girlpenis kurgusudur. Lisa top ve...