Vergeet mij niet

191 1 0
                                    


POV: MATTHY

Het is maandag ochtend 9 uur ik ben samen met Milo al op kantoor en later komen Koen en Robbie ook op kantoor aan, Roel is de enige die niet komt vandaag hij weet ook niet dat wij op kantoor zijn we gaan namelijk een prank uithalen voor de nieuwe video.
"Iemand iedeën voor de prank op Raoul?" Ik zie ze allemaal denken "Is dit wel een goed idee?" Zegt Rob dan "Boeie hij weet dat we het niet menen" antwoord Koen dan "Voor een week Roel negeren?" Komt Milo dan op het idee "Een hele week!" Kijkt Robbie verbaasd "30 uur dan?" Zeg ik maar, langzaam knikt iedereen.
"Morgen nemen we een video op verstoppertje in ziggo dome, onthoud dan goed dat we doen alsof roel niet bestaat, laten we nu de intro opnemen"

POV: KOEN

De camera's staan aan en ik begin de inro "In deze video gaan we Raoul 30 uur lang negeren en de tijd start nu!" (9:30) "Morgen gaan we een andere bankzitters video opnemen, daarin gaan was dus doen alsof Roel niet bestaat. We filmen Morgen verder als het zo ver is!" Legt Milo verder uit. "Beetje een plan maken?" Stelt Robbie voor "Zo moeilijk kan het toch niet zijn gwn zoals we normaal ook doen" Ik lach door mijn eigen grap, gelukkig begrijpt de rest hem. "We appen nog wel!" Zegt Mat en verlaat dan het kantoor, ik en Milo lopen ook het kantoor uit waarbij Robbie alleen overblijft.

POV: ROBBIE

'Is dit wel een slim idee, zometeen gaat onze vriendschap kapot, ach Rob stel je niet zo aan het is maar een grap.' Alles herhaalt in mijn hoofd een sterk gevoel zegt dat ik Raoul moet appen en het tegen hem zeggen maar de rest zegt wacht het af. Omdat ik nu toch op kantoor ben maak ik maar wat werkjes af en verlaat om 15:00 het kantoor. *Volgende dag 10 uur*

POV: MILO

Vandaag is het zo ver de groote prank op Raoul, iedereen is al een tijdje binnen en er is nog niks gezegt tegen Roel "Hoelaat gaan we weg" vraagt Raoul dan, ik zie in mijn ooghoek Rob moeite hebben om niks te zeggen maar hij houd zich in wat iedereen doet. "Umh jongens" zegt hij nog een keer, weer geen antwoord. "Over 10minten iedereen bij de bus" antwoord Anton dan, gelukkig hebben we hem anders zou het wel heel zielig zijn, ookal weet Anton niet van het idee. 10 minuten later zit iedereen in de bus Raoul zit voorin en naast hem zit Victor te rijden, Mat en Rob staren naar buiten terwijl ik en Koen 'druk' bezig zijn met onze telefoons, soms word er nog wat gevraagd maar we wouden ons allemaal goed is.

POV: RAOUL

¨Nog 5 minuten en dan zijn we er¨ ik krijg niks terug geen knikje of is goed, vanochtend ookal niks zou alles wel oke zijn? Ben ik ze tot last? Van Koen en Milo ben ik het soms wel gewent hormonen maar dat duurde nooit langer dan 1 uur, daarin tegen doet Matthy nu ook raar misschien zet hem iets dwars maar van Rob hij is mijn beste maatje. ¨Rob, heb je zin om Psv-Twente samen te kijken bij mij?¨ ik werk een blik naar achter en zie dan dat Rob en Koen ingesprek zijn, hij heeft het vast niet gehoord ik vraag het later wel.

POV: ROBBIE

Tuurlijk heb ik gehoord wat Roel zei maar al na het eerste woord begint Koen een gesprek met mij omdat hij weet dat ik het lastig vind, aangekomen opbestemming sprinten we allemaal een kleedkamer in om Raoul te vermijden en te overlegggen. ¨Ik kan dit niet meer, het is te zielig¨ ik kan het niet over me hard krijgen om mijn beste vriend zo hard te negeren. ¨Nog even Rob, we zijn bijna klaar nog 4 uur ofzo¨ antwoord Milo, we lopen met ze alle naar de grote zaal waar alle camera's klaar staan om de inro optenemen en Raoul staat al op ze plek. ¨Iedereen klaar?¨ word er nog gevraagd voordat de camera's aangaan, we kniken en we starten de video.

POV: MATTHY

¨Vandaag doen we verstoppertje in de ziggo dome!¨ begin ik met mijn zin waarna Milo heel hard schreeuwd ¨ZIGGO DOMEEE¨ ¨Koen gaat zoeken en wij gaan ons verstoppen zoals altijd zijn er kaarten verstopt met leuke tegenslagen of hulpmiddelen¨ leg ik uit. ¨De zoeker heeft 1uur de tijd om ons alle maal te vinden¨ zegt Raoul maar daarna gebeurde het.. ¨Hoorde jullie ook iets jongens¨ Koen kijkt Rob, Milo en mij vragend aan ¨Nee niks, hoor je spoken dan¨ lacht Milo, ik zie in me ooghoek dat Raoul tranen in ze ogen heeft staan en alles zegt in me hoofd dat we te ver gaan maar niet meer terug kunnen. ¨Waar is die Roel eigenlijk al meer dan 4 dagen niet gezien ofzo¨ vraagt Koen, Milo legt er nog een schepje boven op ¨Vast eindelijk dood dat duurde lang¨ ¨inderdaad, boeid mij niks¨ Koen en Milo lachen het uit ik probeer mee te lachen ookal weet ik dat het te ver gaat. ¨Jongens¨ fluistert Rob zacht en wijst heel klein naar de lege plek. Hij is weg verdwenen ¨Zag je ze ogen niet?¨ vraagt Rob ¨Jullie zijn echt te ver gegaan¨ zeg ik er achteraan ¨Stel je niet zo aan, hij weet dat we het niet zo bedoelen¨ antwoord Koen ¨Gast hij is jankend weg, denk na ik ga hem zoeken¨ Rob rent de zaal uit en ik volg hem.

POV: RAOUL

Wat heb ik fout gedaan ik snap er niks van waarom doen ze zo kut, huilend ren ik naar de kleedkamers en sluit mezelf op in de wc. Al snel hoor ik ene bekende stem "Roel ben je hier" het is Robbie, langzaam haal ik het slot eraf en gaat de deur langzaam open. "Het spijt me zo erg" Ik kijk hem niet aan "Roel alsjeblieft dat was nooit onze bedoeling" Hoor ik Matthy zeggen "Wat was het dan wel" je hoort goed dat ik heb gehuild "We wouden een prank uithalen maar dit was echt uit de hand gelopen" "Inderdaad, jullie zijn te ver gegaan" "Kan je het ons vergeven" Ik hoor aan hun stemmen dat ze het goed bedoelen ik kan ook niet boos blijven toch het zijn me beste vrienden "Vooruit omdat jullie het zijn" Ik pak ze allebei stevig vast. "Dus prank uithalen?" Fluister ik dan.

POV: MILO

Rob komt de kant van mij en Koen opgerend zonder Mat of Raoul "Lekker bezig jongens Roel stopt ermee, Mat en Roel waren aan het vechten en dat is jullie schuld" zegt hij helemaal hijgend "Hoebedoel je stopt" Ik kijk hem verward aan "Stopt met Bankzitters, weer een lid minder en nee een sorry gaat niet helpen Mat heeft een ziek erg blauw oog" "Gaat alles goed met hem?" Antwoord Koen bezorgd je hoort aan ze stem dat hij het meent. "Het is klaar, wij zijn klaar" met die zin loopt Rob weg. "We hebben het verknald griep zooi" alle shit die in me opkomt schreeuw ik eruit, bij Koen ontstaan er alleen maar tranen.

POV: ROBBIE

Zodra ik het hoekje om ben van de zaal staan Mat, ik en Roel, Koen en Milo afteluisteren. Na hun zo'n 5 hun alleen te hebben gelaten lopen we lachend naar hun toe met de camera die aan het filmen is. "Klote jongens" Het lijkt wel alsof Koen iets kapot kan gooien als hij ons drieën ziet, "Jullie hadden ons" zegt Milo "Jullie mij eerst ook hoor" antwoord Raoul pijnlijk "We blijven toch zoals belooft vrienden voor altijd" er ontstaat een glimlach op Mat ze gezicht als hij ze zin af heeft gemaakt, we geven elkaar een groepsknuffel en sluiten de video. "Wij blijven vrienden voor altijd" zeg ik Mat nog na.

-

Idee was beter in me hoofd, oeps😂😭

One shots (Bankzitters)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu