'Sayın Seul şehri bu gün ki gündem haberimizle ekranlarınızdayız. Bildiğiniz gibi şehrimizde bir çok suç işleniyor ve bunların hepsinin kendilerine "Başıboş Çocuklar" ismini verdikleri 8 gencin yaptığını biliyoruz. Dün saat 02:00 sularında yeni açılan bankamızı soydular. Polisler her yerde onların gizli mekanını arasada bir sonuç gelmiyor maalesef'
"Gençler bugün de gündem bizi konuşuyor" dedi Changbin. Bu sefer pek bir tepki vermedim çünkü hergün olan bir şeydi yani biz suçluyuz suç işlediğimiz zaman haberlere çıkarız bu yani artık şaşırmıyorum.
Şey ben size kandimi tanıtmadım, ben Felix ama bana genelde Lix derler. Başıboş Çocuklar çetesinin bir üyesiyim. İsterseniz size hemen üyeleri sayayım; Chan en büyüğümüzdür, Lino ondan sonra ki büyük olmasına rağmen grunu kuran kişi o sayılır, Changbin grubun neşesidir, Jeongin en küçüğümüzdür, Jisung en tatlı ama bir o kadar da sinsimizdir, Seungmin grubun akıl küpüdür genelde bütün planlar ondan çıkar ve Hyunjin zorla ayrılmış ve günde neredeyse hiç konuşmadığımız sadece bakıştığımız eski sevgilim.
Şöyle ki biz üniversite tanıştık ve sevgili olduk sonra bu çete kurulunca söylemek istedik. Keşke söylemeseydik. Lino grupta gay istemiyorum diyip bize resmen işgence çektirdi ayrılalım diye. Buz gibi havada dışarda buzlu küvetin içinde soğuk suda bekletti mesela dırf ayrılalım diye. Bizde daha fazla dayanamadık ve ayrıldık ama içten içe birbirimizi çok seviyoruz.
Neyse boşverin bunları ben grubumdan memnunum çok iyi bir ekibiz. Bizi engelliyecek hiçbir şey yok. Tiger JK dışında hiçbir şey yok yani. En büyük düşmanımızdır kendisi, çok güçlüfür bir sürü adamı bive bizden daha büyük bir mekanı var.(Mekanlar bölümün sonunda)
Bizi yakalarsa çok kötü şeyler olabilir. Bunları düşünürken televizyonda bizim adımız yani Hyunjin ve benim adım çıkınca biraz sesini açtım ve dinledim. Muhabir kız sokakta bizim hakkımızda soru soruyordu ve bir gencin sorusu bizimle ilgiliydi. 'Peki siz Başıboş Çocuklar hakkında ne düşünüyorsunuz?' 'Bence Hyunjin ve Felix ayrılmamalıydı çok yakışıyorlar bence eğer beni duyuyorlarsa tekrar birkilikte olmalarını istiyorum.' Hemen televizyonu kapattım. Kaskatı kesilmil bir şekilde Hyunjin'e bakıyordum oda aynı şekilde bana. Bu bakışmayı bölen Lino oldu.
"Lan şerefsizler siz naptınız ha gazeteye mi bastırdınız akşınızı?" Öylece kala kalmıştım konuşmuyordum. Bir dakika falan çok derin bir sessizlik oldu sonra Hyunjin konuştu. "Hyung valla biz kimseye bir şey demedik." Kafamla Hyunjin'i onayladım "Evet Lino biz bir şey demedik muhtemelen üniversiteden birileri yaymış." Lino ikimizede kızgınla bakıyordu. Gene bize bir şeyler yapıcak diye korkuyordum ama ne yapıcaktı? Kırbaç, soğuk su ya da daha kötüsü de olabilir. Lino'nun masaya vurmasıyla düşüncelerimden çıktım, bize side eye attıktan sonra çıkış koridoruna doğru yöneldi.
Jisung, Lino'yu sakinleştirmek için onun peşinden koştu. Herkes geri işine döndü, bizde Hyunjin ile mal gibi birbirimize bakıyorduk.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Başıboş Çocukların Mekanı
Tiger JK Mekanı(Venomdaki yer işte)
Sa herkese
Nasılsınız? Ben iyiyim vala
Neyse üff amaan nasıl buldunuz?
Bence çok güzel bir yere gidicek bu fic
Neyse hepinizi öptüm ama dudaklarınızdan💋
~Jessica
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eskimiş Seneler/+18|Hyunlix
Fanfictiondaha ilk ilişkim ve ilkten sakat kalmak istemiyorum~ Hyunlix Yan shipler Chanmin Minsung Jeongbin