İyi okumalar:)
...
Cristopher White
Annem, şifacı ile odada kaldı. Ben ve Regulus ise dışarıya, bariyerin önüne kadar gittik. O kadar gergindik ki birbirimizin elini tuttuk. Evet çok utanç verici olduğunu kabul ediyorum ancak bu şekilde çok daha iyi hissediyorduk.
( Regulus) " Tanrıçam, yalvarırım annemize yardım edin!"
" Regulus, babamla ilgili bir şeyler duydun mu?"
( Regulus) " Hayır maalesef, saraydaki çalışanlar çoktan kaçtı. Sadece biz kaldık."
" Annem bana bir Kâhin olduğunu söyledi. Bunun ne anlama geldiğini biliyor musun?"
Regulus biraz düşündükten sonra anlatmaya başladı:
( Regulus) " Kâhinler, çok güçlü büyücülerdir. Gelecekle ilgili rüya görürler. Bildiğim kadarıyla bir kâhin, evine mutluluk ve bereket getirir. İnsanlar bunun üzerine onları kaçırıp köle olarak satmaya başlamış. Bu yüzden de uzunca bir süre insanlardan saklanarak yaşamışlar."
" Annem cadı değil, o bir kâhinmiş ama bu bilgiyi kim nasıl öğrenmiş olabilir ki? Biz bile bunu şu ana kadar bilmiyorduk!"
İçeriden gelen çığlıklar yüzünden ikimiz de konuşmayı kestik.
( Regulus) " Ah~ Tanrım lütfen annemizi koru!"
Regulus çaresizce annemizin iyi olmasını diliyordu. Ben ise sadece bunun arkasında ki saklı gerçekleri merak ediyordum. Ben sanırım gerçekten de kötü bir evlâdım, Regulus'un aksine...
Annemin çığlıkları dindiğinde bebek ağlaması sesleri duyduk. Regulus ile birbirimize baktık ve ikimizin de yüzünde bir gülümseme oluştu:
( Regulus) " Teşekkürler Tanrım!"
" Hadi gidip kardeşimizi görelim!"
( Regulus) " Ve annemi!"
İkimizde içeri büyük bir mutlulukla koşmuştuk. Annem, kucağında küçük kardeşimizle yatakta uzanıyordu. Regulus, ilk annemin elini tuttu:
( Regulus) " İyi misin anne?"
( Altea) " Üzgünüm Regulus, seni korkutmuş olmalıyım."
Ben ise küçük kardeşimize bakıyordum:
( Cris) " Çok minik."
Parmağımı eline götürdüğümda biraz tereddüt ettim. Onu incitmekten korkmuştum.
( Altea) " Neden kucağına almıyorsun Cris?"
( Cris) " Olmaz, ya onu incitirsem?"
( Altea) " Sanırım onun ismini bu sefer tek baban olmadan koyacağım. Fikirlerinizi alalım."
( Regulus) " Anne, kardeşimiz kız mı?"
( Altea) " Ahaha~ inan ilk başta ben de kız zannettim, Sophia bana erkek olduğunu söylemese asla anlayamazdım."
( Regulus) " Çünkü çok güzel değil mi?"
( Cris) " Bizden yakışıklı olacağı kesin."
( Altea) " Sanırım benim zamanım doldu."
( Cris) " Ne demek istiyorsun anne?!"
( Regulus) " Anne, beni korkutuyorsun. Bizi bırakmayacaksın değil mi?"
( Altea) " Cris, Regulus, çocuklarım; sizi çok seviyorum. Birbirinize sahip çıkın. Kavga etmeyin ve yapmak istediğiniz şeyi yapın. Regulus, iyi bir kral olabilirsin oğlum. Ve Cris sen de yaramazlıklarına istediğin kadar devam et, umarım bir gün kendine uğraşacak güzel bir meslek bulursun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti Fan, Kötü Kadın Olursa?!!
FantasiaGenç ve yetenekli Sıla , dâhi denilebilecek bir zekaya sahip bir Matematikçidir. Bir gün bir trafik kazasında hayatını kaybeder ve uyandığında kendini nefret ettiği novel dünyasında bulur. ... Kurgu bana aittir iyi okumalar:)