1. BÖLÜM

75 17 93
                                    

Doja cat -Rules

Merhaba arkadaşlar yeni bir kurguya hoş geldinizzz.

Başlama tarihinizi buraya bırakabilirsiniz.

Umarım beğenirsiniz
☆---------------☆

Bu kez alarmdan bile daha önce kalkmıştım.

Ben daha uyanamadan alarmın çalmasıyla irkildim.

Annem hemen odama baskın atarmış gibi girdi.

Ne kadar okula gitmek istemesem de kalktım. Tek elimle dün gece yaptığım topuzunu açtım. Kestane saçlarım omuzlarımdan dökülerek kalçamın hemen üstünde durdu. Mavi gözlerimi annemin yeşil gözleriyle buluşturdum. "15 dakika sonra aşağıdayım" dedim. Annemde kafasını aşağı yukarı sallayarak beni onayladı ve odamdan çıktı.

Altıma siyah bol paça bir pantolon giydim. Üzerine ise kahverengi dar kısa kollu tişört giydim.

Dişlerimi fırçaladım ve motoruma atlayıp okula doğru sürmeye devam ettim. Bugün voleybol seçimleri vardı.

Bugün çok heyecanlıydım. Okullar arası bir voleybol maçı olacaktı ve eminim ki ben kazanacaktım. Siz buna ne kadar ego desenizde benim özgüvenim yüksekti.

Okul kapısından geçtikten sonra kantine göz gezdirmeye başladım. Gözlerim sürekli bizimkilerin oturduğu masaya kitlendi ve Oraya doğru yürümeye başladım. Beni ilk gören Elif'ti. Ardından Sude ve Melodi beni görmüştü. Hemen sandalyelerden bir tanesini kapıp masanın yanına yerleştirdim.

Heyecanla "Bugün seçmeler var ne düşünüyorsunuz ? "diye sordum. Hemen Sude ortaya atladı "Kimse ümitlenmesin takım kaptanı belli benim" dedi. Ahh hadi ama o kız erkek gördüğü an yere düşme numarası yapardı.

Aramızda kalsındı ama Sude 'den nefret ederdim ama Elif benim en yakın arkadaşımdı. Muhtemelen herkesle ayrılsak Elif'e ayrılmazdık. Zaten Elif'te beni savunurdu.

Herkes onaylayan mırıldanarak çıkarmaya başladı ben hariç.

"Bende katılacağım şans dileyin kızlar" dedim. Sude "Sen mi cidden mi kızım sen topa bile vuramazsın" diye bağırıyordu kantindeki herkes bakışlarını bize doğru yönlendirdi.

Melodi hemen lafa atladı "Sude sessiz ol herkes bize bakıyor aynı zamanda zaten Beste harika voleybol oynuyor" dedi. Neden Elif bir şey dememişti. Hemde ilkokul arkadaşım olmasına rağmen neyse bence geçerli bir nedeni vardır.

"Teneffüs çaldı" diye atladı Elif. Haydi görüşürüz dedik aynı anda sonra hepimiz bi anda gülmeye başladık.

Melodi ve ben aynı sınıftaydık artı olarak sıra arkadaşıyız.

Ders tarihti ve en sevdiğim dersti. Melodi'ninde en sevdiği dersti ve sosyal hocamız çok iyiydi.

Dersin başlamasından yaklaşık 20 dakika geçmiştiki nöbetçi öğrenci geldi. "Hocam ben voleybol takımına girmek için yarışma olacakya işte ona katılmak isteyenler benimle gelsin" dedi. Ben kalktığım gibi Melodi'de kalktı. Hoca "Tamam kızlar bol şans" dedi. Bizde nöbetçi öğrenciyi takip ettik. Ben açıkçası Melodi'nin gelmesine şaşırmıştım çünkü kendisi biraz utangaçtı. Ama yinede çok sevinmiştim.

Sude "Hocam başka kimse gelmeyecek başlasın artık seçimler" diye bağırdı. Tam o sırada bizim gelmemizi öfke dolu gözlerle bize doğru baktı. Yanında Elif'e vardı.

Hoca bize takım formalarını verdi ve soyunma odasına doğru yürümeye başladık.

Elif, Sude'ye "Tamamdır canım hallettim başka sınıflardan kimse gelmicek rahatla" diyordu. Biz içeriye geldiğimiz zaman hemen sustular.

Sude, Melodi'ye doğru bi anda üzerine yürümeye başladı ve sürekli"Aptalsın Melodi kendini rezil ettirceksin beceriksizin tekisin" diye bağırıyordu. Sude'nin ne yapmak istediğini anlamıştım. Kendisi Melodi'nin utangaçlığı ile oynuyor özgüvenini sarsmaya çalışıyordu.

Hemen araya girdim ve sert ses tonuyla "Sude haddini bil doğru dimi? İnsanın annesi olmayınca bir şımarık oluyor dimi Sude?" dedim. Sevdiğim insanları üzen birisi olunca dayanamıyordum ve onun zayıf yönlerinden vuruyordum.

Sude bi anda affaladı ve düşen yüzünü saklamak için gülen yüz maskesi taktı.

Herkes o maskeyi gerçek sanarken ben asıl gerçeği görebiliyordum.

☆---------------☆

Nasıldı aşklarım
Umarım beğenmişsinizdir.

Bundan sonra hemen bir bölüm atacağım modellerle alakalı haberiniz olsun

Sizce voleybol takımı kaptanı kim olsun??

Sizce Sude neden anne konusunda hassas??

Elif'in davranışları??

Kapak nasıl (çok kötü bence)

Oy vermeyi unutmayın
Benide takip etmeyi unutmayın
Bilinmeyenke

GÜZEL SEVGİLİM (YARI TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin