-ilk görüş-

826 35 7
                                    

Antrenmansız ve maçsız bir güne uyanmak benim için garipti.
Kendimi bildim bileli voleybol oynuyordum ve bunun gibi günler çok nadir oluyordu.

Ama bir boş günün tüm hayatımı değiştirebileceğini kim bilebilirdi ki?

Ben Eylül Kahveci. 17 Yaşında Fenerbahçe A Takımında profesyonel voleybol oynayan tüm taraftarın gözdesi olan genç yıldız.
Soyadımdan da anlayabileceğiniz üzere abim İrfan Can Kahveci.

Dünkü yorucu antrenmanımızdan sonra bugün izinliydik.Ben de bu izni değerlendirmek adına ailemle vakit geçirmek istiyordum.

Yorganımın açılmasıyla gelen üşüme hissiyle güne başladım "Günaydın uykucu, bugün beraberiz"

"Abi vallahi çok yorgunum 1 saat sonra kaldır beni ya" bir yandan gözlerimi ovuşturuyordum.

"Eylül ya şimdi uyanırsın ya da kafandan bir kova su dökerim abicim" Bir yandan da beni dürtüyordu.

Oflayarak kalktım yataktan o sırada abimin yüzündeki galibiyet sırıtışını gördüm

"Heh şöyle dinle bakayım abini"

Yatağımdaki yastığı kafasına fırlattım. "Beni rahat bırak"

O sırada bi yastığı da kafama yemiştim.Kendimi yastık savaşında bulurken odamdaki kahkahalar havada uçuşuyordu.

"Abi napıyoruz bu gün?" Yatağımda oturur pozisyona geçmiştim tekrar.

"Öğlen bizim antrenmana götürüyorum abicim seni ondan sonra ne istersen yaparız."

Bir profesyonel futbolcunun kardeşi olunca böyle şeylere alışık oluyordunuz tabi.

"Tamamdır abi sen çık ben giyineyim bari"
Esniyordum hala.

"Tamam acele et senin yüzünden antrenmana geç kalamam." Yine dalga geçiyordu. Klasik abim işte.

Abim odadan çıktıktan sonra telefonuma bakmaya başladım. Yine kızlardan bildirim yağmuru gelmişti.

fbli guzellikler🤪

sude gülüm: Kanka ben mi hayal görüyorum yoksa gerçekten bugün antrenman yok mu

ela askim: Hayal mayal görmüyorsun kanki harbiden yok😍

sude gülüm: Bize gelsenize film açar yatarız çok sıkılıyorum.

siz : Günaydın asklarım ben abimin antrenmanı izlemeye gidiyorum maalesef sizi ekiyorum.

ela askim: bu kız hayatı yaşıyor yemin ederim. yakışıklı falan varsa insta yollarsın eylülüm😘

sude gülüm: Öyle olsun Eylül😞. Ela sen gel askım bu eylülü boşver.

siz :HAHAHAHAHAHHAHAH

Telefonumu kapatıp duşa girdim. Dünki antrenmandan sonra yorgunluktan uyuya kalmıştım.Duştan sonra kıvırcık saçlarımı şekillendirip crop-kot pantolon kombinimi yapıp abimin yanına gittim.

çarpışma • kenan yıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin