Ronny daha önce evlerine gelmişti ama bu benim ilk gelişimdi. Bir günde bu kadar çok şeyin üst üste geleceğini rüyamda görsem inanmazdım . Kapıdan girdiğimde yerde parçalanmış cam kırıkları vardı.
''Liam dikkat et'' uyarmasaydım az kalsın basıyordu .
''Ah , evet unutmuşum . Zayn aniden fırlayınca vazoyu devirdi .'' Ona baktığımda koltukta çoktan yayılmış telefonuyla ilgileniyordu . Cam kırıklarını temizlemeye çalıştım ama Liam izin vermedi .
''Odalarınız hazır.'' dedi Andrew . Ronny ile birlikte merdivenlerden inerken .
''Ronny ve ben aynı odada kalacağız sende Zayn'in karşısındaki odada . '' Normalde surat asardım ama bu gece olanlar bu sefer farklı hissettiriyordu .
''Şimdiden söyleyeyim katımızda tek bir banyo var ve bunu sürekli işgal edersen fena olur.'' dedi Zayn
''Ona aldırma gıcıklık yapmayı seviyor . '' Andrew gülümsedi .
Gıcıklık yapmaya başlamıştı ama bu sefer şakayla karışık olduğunu bildiğim için aldırmadım . Pekala , şimdi gerçekten çıkıp dinlenmem gerekiyor . Çok uykum var tüm her şeyi kafamdan atıp yastığıma gömülmek istiyorum . Herkese iyi geceler deyip Ronny ile birlikte odamın olduğu kata çıktık.
''İyi geceler , güzel bir uyku çek ve yarın okula gitmek zorunda değilsin dinlen tatlım.''
''Ronny yapma. Hasta değilim evet güzel şeyler yaşanmadı ama evde kalırsam daha fazla bunalacağım , inan bana . Seni seviyorum .''
''Peki , bende seni seviyorum .'' Kısa bir kucaklaşmadan sonra kapımı kapattım . Yaslanıp derin bir nefes aldım bir kaç saniye gözlerim kapalı durdum . Işığı hafif açarken odama göz attım . 3 erkek için gayet temiz bir odaydı . Muhtemelen ilk kullanan bendim . Bir yatak , küçük bir dolap ve oturmak için ayrı bir dolap ve sandalye vardı . Bir kaç tablo ve birkaç tane de süs . Liam'ın ellerinin izi olduğu ne kadarda belliydi . Ne kadar süre kalacağımız belli değildi , evet yabancılık çekmiyor olabilirim ama tüm yaşananlara bakacak olursak Zayn ile yaşamak zor olacak , keşke kısa süreliğine de olsa o iyi Zayn olarak kalsa .
Tüm düşünceleri ve yorgunluğu kendimi attığım yatağa bıraktım ..
Aşırı şiddetle çalan bir sesle uyandım . Bir an evde olmadığımızı unuttum ve alarmı aramaya başladım . Kendime geldiğimde sesin daha uzaktan geldiğini farkettim . Koridora çıktım , ses nerden gelebilirdi ki başka ? Zayn .
Kapısı hafif aralanmıştı sertçe açmak istedim ama burası onun eviydi kendimi frenledim . Ama ses dayanılmazdı zevksiz şey . Kapıyı çaldım ama salaklık bende nasıl duyacak . Dayanamayıp kapıyı açtım sanırım biraz sert olmuştu . Oda boştu ama bilgisayarı yatağın üstündeydi .
Son ses açtığı şarkının klibinde yarı çıplak kızlar vardı . Umarım gelmeden kapatabilirim.
Delireceğim kapatmaya çalışıyorum ama olmuyor . Ee ama şaşırmamak lazım bilgisayarı da kendi gibi inatçı . Fişini çekmekte çare buldum . Ve bitti , oh sonunda . Beynimin içinde ayrı yankılanıyor sanki .
Erkenden çıkıp gitmişti demekki . Odama gidip havlumu aldım bir duşa ihtiyacım var . Banyonun kapısını tam açacakken buharlaşmış hava yüzüme çarptı . Karşımda ise nemli ve kaslı bir vücut ..
''Aman tanrım ..'' kasları çok seksi . Silkinip kendime geldim görmemiş gibi bu ne böyle! ama daha önce böyle kasları yakından görmedim doğru , yüzünde pic smile vardı . Bir adım geriye gidip ellerimle gözlerimi kapattım . Yalnızca aşağısını örten beyaz bir havlu vardı .