-genç yıldızlar-

674 56 13
                                    



"Seni daha önce görmüş olabilir miyim?"Tekrar bana doğru döndüğünde yüzünde sorgulayıcı bir ifade vardı.Gözleri kısık beni inceliyordu.

Olayı alaya vurarak "Bilmem,belki Fenerbahçe ve Milli Takımın genç yıldızı olabilirim"Sırıttım.

"Vay vay"Önündeki adamı umursamadı durduğu yerde beni tekrar süzdü."Tanıştığıma memnun oldum. Ben de Juventus ve Milli Takımın genç yıldızıyım,ne tesadüf."Benim gibi söylemişti.Yüzündeki sırıtış büyümüştü.

"Peki bu Fenerbahçe'nin ve Milli takımın genç yıldızı'nın adını öğrenebilir miyim?"Gülümsediğimde tam cevap verecekken Kenan'ı çağıran adam bir kez daha seslendi."Kenan,hadi sonraya bırakın.Antrenman başladı."

"Kolay kolay kurtuluşun yok benden haberin olsun."Göz kırpıp gittiğinde arkasında otuz iki diş sırıtmamak için zor duran bir Eylül Kahveci bırakmıştı.

Kızlar ben verdim.

Gözde abla ve Can ile tribünde oturmuş abimin atrenmanını izliyorduk.Ben her ne kadar abimi izlemesem de... Kenan ile ara ara gözlerimiz kesişiyordu,tam tekrardan gözlerimiz buluşmuşken kucağımda titreyen telefon ile dikkatimi ondan kestim.

  Eda Abla🫶🏻

eda abla: Eylülcüm günaydın.Bu akşam dereağzı tesislerinde bireysel antrenman yapacağız seninle.18.00'da bekliyorum canım.
      siz:Tamamdır ablacım🫶🏻

Boş geçen günüm olabilir miydi?Tabi ki hayır.

Gözlerim tekrar sahayı buldu sanırım antrenmanın sonuna geliyorlardı.Soğuma hareketlerini yapıyorlardı.Biz de Gözde abla ile tribünden ayrılıp tesisin içine doğru yürümeye başladık.

"Abla akşam 6'ya bireysel antrenman koymuşlar benim yavaştan çıkmam gerekiyor"

"İrfan bırakır kuzum seni zaten takımdan birkaç kişiyi de oralarda bırakacak."

Takımdan birkaç kişi?

"Peki madem bekleyelim bari."

Aradan geçen 10-15 dakika içerisinde tesislerde hareketlilik olmuştu.Takımdakiler yavaştan soyunma odasından çıkıyordu.

Önümüzde beliren üçlü ile bakışlarım karşıya kilitlendi.

Abim,Mert abi ve Kenan Yıldız.

Yanımıza doğru gelirlerken gözümü Kenan'dan ayıramamıştım.

"Oo bizi de beklerlermiş" Abim Gözde abla ve Can'a sarıldı ardından sıra bana geldi."Nasıl oynadı ama abin."

"Baya kötüydün abicim"Güldüm

Sana bakıyor Eylül sakın ona bakma

Bu söylediğime Kenan da dahil herkes gülmüştü.

"Eylül'ün 6'da antrenmanı varmış canım haberin olsun" dedi Gözde abla.

"Hani boş günündü lan"Mert abi sinirle çıkıştı.

"Abi öyleydi de bireysel koymuşlar napayım"

"Tamam biz de oralara gidiyoduk Kenanla götürürüm seni"dedi abim

Kenan'a döndüm ve yine bakıştık.

"Ben Can ile alışverişe gidicem canım size iyi eğlenceler" Gözde abla hepimizle vedalaşıp aramızdan ayrıldı.Tam o sırada omzuma bir kol dolandı ve beni göğsüne bastırdı."Büyümüş lan bizim kerata!Naber kız küçük Kahveci?"Başımı kaldırmamla Cengiz abiyi gördüm,dediğine şakasına göz devirip omzuma attığı koluna elimi koyarken konuştum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

çarpışma • kenan yıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin