6.BÖLÜM

105 8 6
                                    

"Yalandan bir ses tonuyla" ay vah vah çok üzülmüştür şimdi" Dedim Damla ve İnci de başını sallayarak bana katıldı.

Altay: E hadi bana müsaade Ardanın yanına bi gideyim çocuk mahvolmuştur şimdi.

Damla: Ardaya selam söyle, bak kendini çok üzmesin hayat devam ediyor belki yeni birini bulur kim bilir.

"İnci bir anda bana dönüp göz kırptı anlamıştım, bunlar Ardaya olan takıntımı biliyorlardı ve artık sevgilisi olmadığına göre bir planları vardı."

"ARDANIN ANLATIMIYLA"

" koltukta oturmuş hayatı sorgularken kapı sesiyle irkildim neredeyse kök salacağım koltuktan kalkıp kapıya doğru ilerledim. Altay abi gelmişti dertleşecek kişiyi bulmuştum sonunda."

1 HAFTA SONRA

"Artık antrenmanlara mutlu gidemiyordum maçtaki performanslarım gittikçe azalmıştı ilk 11de yer almıyordum ve bunlarda beni üzüyordu."

"Antrenman bitince Ferdi abiyle soyunma odasına girdik"

F: Ardam son günlerde moralin çok bozuk akşam Sera yengenin doğum günü var sende gelsene hem biraz eğlenirsin.

A: iyi olur abi gelirim. Başka kimler geliyor.

F:Altay, irfan ve gözde, Damla, İnci birde Ecrin.

"Ecrin'in geleceğini duyunca çok mutlu olmuştum tatsız bir tanışma geçirsekte tatlı ve güzel bir kızdı.

ECRININ ANLATIMIYLA

"hastaneden 5 gün taburcu olmuştum ve bugün sera ablanın doğum günüydü kızlarla dışarı çıkıp hediye bakmaya karar verdik.

D:kızlar sizce sera ne sever ya.

İ:ben diyorum ki sera makyaj yapmayı çok seven biri acaba makyaj seti falan mı alsak.

D:bak olabilir aslında ya.

E:kızlar aslında sera yeni hamile kalmadı mı ona göre bir şeyler alabiliriz.

İ:evett güzel fikir canım ama seranın bebeği 4 aylık ne yenisi

E: Aman çok takılmayın ya hadi bildiğim çok güzel bir yer var oraya gidelim.

D: hadi hadi navigasyonu açın gidiyoruz.

ARKADASLAR ÇOK FAZLA ETKILEŞİM GORMÜYORUM BU YÜZDEN YAZASIM GELMIYOR BELKI HIKAYEYI BIRAKABILIRIM.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYAL~Arda GülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin