"Tak jak se cítíš takhle rozprcaná?"
"Bolí mě kundička i prdelka."
"Proč tu zůstal Denis?"
Neodpověděl. Zavolal si Denise. Ten poslušně přišel. "předklonit" rozkázal, Denis poslechl a Pán si začal hrát s jeho prdelkou.
"A co já?" Zeptala jsem se ho. "Tobě taky roztáhneme prdelku, neboj".Vzal si nás oba na gauč. Opřel je o opěradlo a naše prdelky si natočil tak, aby k nim měl pohodlenej přístup. Nejprve mi dal do prdelky vibrátor. Splnilo to očekávání. Byla jsem za chvíli tak akorát roztažená, vzrušená.
Začal tak, že prvně šukal mě do prdelky, Denisovi vyplnil prdelku vibrátorem, kterej, ale nezapnul, jen potřeboval Denise trochu roztáhnout, aby mu neublížil.
"Tesso, trochu si odpočiň."
"Děkuji pane"
Začal se teď věnovat Denisovi, kterýho postavil a poručil mu aby si kleknul. Denis, s naplněnou prdelkou poslechnul. Vibrátor ho v kleku tlačil přesně tam kde měl.
"A teď se mi Denisi ukaž jak umíš jezdit na vibrátoru"
"Ano pane Jamesi" odpověděl Denis a začal jezdil po vibrátoru sem a tam.Denis správně používal "pane Jamesi" používalo se to, když subík byl šukán jiným než vlastním Pánem.
Můj Pán byl spokojený, měl toto oslovení rád. Rád šukal mě, ale šukal rád i Denise a ostatní subíky svých přátel Matta, Olivera, Luka. Byl spokojený taky proto, že se mu líbilo jak se Denis přesně plnil to co mu Pán řek hned na poprvé a vypadal u toho tak sexy, že to Pána vzrušovalo.
Přišel čas na druhý prcání. Tentokrát byl na řadě Denis. Pán se na mě otočil a povídá:
"Tesso, hezky mě pro něj připrav a vykuř mě"
Stoupnul si přede mě, protože jsem seděla na gauči otevřela jsem pusu a začala jsem kouřit. Když byl Pán připravenej, tak jak si přál zvedl Denise ze země, otočil ho k sobě zády, vyndal mu vibrátor. Chytil ho za prdelku, malinko mu navlhčil dirku, aby to šlo co nejhladčeji a pak vklouznul do Denise a začal pomalu, pravidelně přirážet.Na Denisovi bylo vidět jak si to užíval. Měl rád jednu stejnou věc jako já i můj Pán a to byl ten báječný pocit plnosti a nezáleželo na tom, jestli měl v sobě zrovna dildo, anální kolík, něčí penis, nebo ho zrovna naplnil svým spermatem. Nechtěl aby takhle hezká chvíle skočila, ale dobře věděl, že všechno mění přesně ta chvíle, kdy se mu můj Pán vystříkal do prdelky a ta chvíle se neúprosně rychle blížila. Teď...teď. teď.. Pán naposledy třikrát přirazil a pak se do Denise udělal.
"Denisi, byl moc šikovnej" pochválil Pán Denise když vyklouznul z jeho prdelky.
"Děkuji pane Jamesi" odpověděl Denis.Všichni tři jsme byli spokojení. Spokojeně vyšukaní. Už byl večer a šli jsme si lehnout. Denisovi Pán ustlal na gauči.
Ráno si mě i Denise zavolal do herny, kde nás čekal můj Pán aby nám, ale i sobě dopřál dávku sexu. Tentokrát jsme skončili na všem již známý posteli, kde nás svlíknul, roztáhl nohy a vystrčil si k sobě naše prdelky. Začal si s náma na střídačku hrát a chystat se, aby nás moh ošukat. Začal prcat Denise, kde párkrát přirazil. Ale potom z něj vyklouz aby moh vklouznout naopak do mě. Takhle to střídal do doby, kdy se neudělal do nikoho, ale udělal se na nás. Pak jsme měli klasicky sex ve třech, ještě aspoň šestkrát, protože můj Pán byl zvyklý prcat víckrát za den.
A takhle to šlo stále dokola, dokud u nás Denis byl. Bylo to moc fajn. O víkendu si pro Denise přijel Luke. My zůstali zase spolu sami.
Když jsme zůstali sami Pán za mnou přišel a v ruce držel Venušiny kuličky a anální kolík. "Připravil jsem ti v pokoji oblečení, teď ti dáme ještě tohle." Sedl si vedle mě a pokračoval "lehni si na mě a vystrč na mě prdelku." Udělala jsem co po mě chtěl, on do mě strčil připravený kolík, pak následovalo uložení kuliček do kundičky. Slezla jsem ze svého Pána a sedla si vedle něj. "Běž se do pokoje obléct a pak se vrať, půjdeme se najíst do restaurace".
ČTEŠ
Deník subinky
RomancePříběh subinky Tessy Postavy: dominanti: James, Matt, Luke, Oliver subiny : Tessa, Vanessa, Steffani, Denis Oliver - Steffani¨ Luke - Denis Matt - Vanessa