Küçük bir parti...

938 43 1
                                    

Multimedya: İkizlerimiz

Sabah kapının korkakca yumruklanması üzerine uyandım. Kim olduğu fazla açık. Ada.
Ben
Deniz, kollarını bana iyice sardığı için en yakındaki telefona ulaşıp, Ada'ya mesaj çektim.

Asya-Ada whatsapp konuşması:

Asya: kapidasin biliyorum. Kapi acik gir sen. Yerleş. Biz Deniz'le uyumaya devam edicez.

Ada: Zar zor geldim hala serserilerden korkuyorum. Tamam giriyorum ben eve.

Asya: Tamam sessiz ol*

Ada'dan;

Bunlar. Deniz'le. Birlikte. Uyuyorlar. Fesatlaştım. Ama onlar ikiz. Demektir kii ikizler günü yapmışlar çünkü heryer dağınık. Heryerde nutella lekesi var. Bu ne pasaklılık ? Televizyonun önünde mısırlar, CD kutuları, ve müzik setinin kumandası. Evet. genelde kumanda ortalıkta olmaz, olsa bile bulunmaz.

Kendi koltuğuma oturdum ve telefonumu cebimden çıkardım. Biraz instagrama baktım. Cameron Dallas' ın fotoğraflarını defalarca beğenip çıktım. Sonra facebooka bakmaya başladım. İşsiz dolu. Snapchate baktım. Salla gitsin. Whatsapptan da mesaj yok. Kulaklığımı takıp wattpade girdim. Kitap okurken göz kapaklarım ağırlaşmaya başladı. Sabah erken uyanmıştım. Bende telefonu karşı koltuğa fırlatıp gözlerimi kapadım.

Asya'dan

Ada içeri girince gözlerimi kapatıp uyumaya devam ettim. 1 saat sonra yanağımda hissettiğim bir sıcaklıkla uyandım. Deniz, beni öperek uyandırmıştı. Hatta yoğun isteğim üzerine işi bırakmıştı. Sonuçta bar benim, istediğimi yaparım arkadaş.

"Güünaydın..."

"Günaaydın benim minik aşkım..." devam edemedim çünkü şarkının aslı böyle değil ve ben gülmekten ölmek üzereydim.

Kapı tıklatıldı ve yavaşça açıldı. Ay Ada aşkım. Deniz'imin gözleri kocaman açıldı yazık haberi yoktu tabi.

"Ada ne zaman geldi ?" Diye fısıldadı Deniz kulağıma.

"Bir saat falan oldu Deniz'im."

"Rahatsız mı ettim ?"

"Yok, yok ne rahatsızı ada aşkım."

"Deniz bir garip baktı da. Neyse birşey söylemek için geldim sonra gideceğim."

"Söyle tatlım." bana bir saniye gel işareti yaptı. Yataktan kalktım ve salona gittik.

"Asya, maç yaklaşıyor. İki gün sonra."

"Hassik. Doğru. Irmak koleji. Sarp. Çınar. Tamam Ada, canım şimdi. Sen evine dön tamam mı ? Teşekkür ederim." başıyla beni onayladı. Vedalaştık ve yavaşça evden çıktı. Sonra Koşarak Deniz'imin yanına gittim. Yatağa yeniden yattım ve Deniz'e sarıldım.

"Ne dedi ?"

"Basketbol maçı. İki gün sonra. Irmakta."

"Hımm anladım. Bende geliyim mi ?"

"Gel . Taylan'ımda oynuyor. Zaten ondan gidiyoruz."

"Güzel. Sorun çıkar mı peki ?"

"İste, çıkarırım. Zaten büyük ihtimal çıkacak. Bazıları yüzünden."

"Takma sen. Biz varız."

"Hoop. Hahaaa." Denizin silahını kullandım onun dikkati dağınıkken altıma aldım. Evet,  yine boğuşuyoruz. Bu sene çok boğuşamamıştık. Ayların öcü. Bir süre sonra, Deniz, saçımı çekti.

"Deniz'im. Sen ne ayak ?"

"Özür dileyim. Yanlışlıkla oydu Asya."

"Uyy yeyim şeyi bey."

"Tamam yeter. Bugün parti verelim. Küçük bir parti." O maviş gözlerini kırpma lan benden başkası görecek !

"Aaaa neden bir gun sevgilim de olacak."

"Sesli mi düşündüm? "

"Evet."

Of ya yine sesli düşünmüşüm. Bu pek hoş olmadı, ha tamam, ben ikizimi kıskanıyorum falan bunu kimse değiştiremez ama bi utandım..

Vay be, aylar sonra bu kitabı buldum ama ne yazacağımı bilemedim. Şimdi bağlamaya çalışacağım..

Birkaç saat içinde hazırlanıp evden çıktık. Parti için hazırlanacakık çünkü. Markete gittik, ben tekrar Ada'yı eve çağırmak zorunda kaldım çünkü ev temizlenmeliydi. İtiraz etmeden eve geldi ve zar zor temizlik yapıyor miniğim.

Markete girdik ve neredeyse elimize ne gelirse aldık çünkü  ev bomboştu. Cips, çikolata, çerez, aklınıza gelen ne varsa aldık. Sonra çıktık. Yolu izlerken kulaklıklarımı taktım ve derin seyrime devam ettim.

Sokağa gelipte arabadan indiğimizde gözlerimi yerden alamıyordum. Ta ki sert bir şeye çarpıncaya dek...

~
İğrenç ve kısa bölümle karşınızdayım bir de iğrenç bir yerde kesmişim falan ıyh ğwdkşand neyse bundan sonra her hafta bir bölüm atarım söz veriyorum^^ ımm bir de şey, ben ilk kitabımı silip onu ChanBaek fic yaptım eğer Exo-L falan varsa(*-*) okuyabilir yani neyse uzattım ben kaçar ~Maral

Kötü kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin