Headcanon¹

1.5K 58 25
                                    

İtoshi Sae Headcanon smut

★ Onu çok iyi tanırsanız aslında çok sadist bir kişiliğinin var olduğunu söyleyebiliriz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Onu çok iyi tanırsanız aslında çok sadist bir kişiliğinin var olduğunu söyleyebiliriz. Bu yatakta da geçerli.

★ Bir sadistmiş gibi davranabiliyor.

★ Sizi çok sever hatta kendinden bile daha çok, fakat iş yatağa geldiğinde işte bir tek kendini dusunebiliyor. Kendi zevkine göre hareket eder. İşiniz bittiğinde günlerce senin peşinde dolanır durur.

★ Seni incitmez. İstemediğin sürece de senin ile seks yapmaz(dı) sana alışana kadar. Onu deli ediyorsun.

★ Kirli sözler söyler ama ileri gitmez. Nerede ne söyleyeceğini iyi biliyor ve de nerede susacağını.

★ Ortalamadan biraz daha uzun bir penisi var, fakat kalınlığı tahmin dahi edilemez. 19,2561cm.
İş görecektir. Hemde fazlasıyla.

★ Her zaman bakımlıdır. Asla onu kirli göremezsiniz. Sizin ile sevgili olmadığında da öyledir.

★ Senin ile yapmak istediği bir hayali var.bu Sae'nin çok kirli bir sırrı.

★ Her gün, ama her gün illa ki Sae'nin sizin kıçınıza şaplak atmak zorunda olacaksınız.
Eli ağır! Her vurduğunda kıpkırmızı olur siz ovusturup sızlandığınızda kalçanızı öper ayrıldığında tekrar şaplak atıp gider.

★ Rutini aslında çok yavaş başlar. Sizi delirtmek için. Siz ona hızlanması için yalvardığınızda, biraz zaman geçtikten sonra yavaşlaması için yalvarırsınız.

★ Onu görmezden gelmeyin derim!!!!! Aksi takdirde sizi öyle bir becerir ki, değil ayağı kalkmak kendinizi hareket ettiremezsiniz sebebi sizi en ağır ve acı ve zevk veren oyuncaklar ile beraber becermesinden olur.

★ Evet uslu durmadığınızda sizi oyuncaklar ile önce mahveder ardından başladığı işi kendisini koyarak ekstra bir acı ve zevk katar.

★ Bazen seni o kadar kötü becerir ki onunla konuşmazsın. Senden özür asla dilemezdi ama cidden bir düşününce ne kadar canınızı yaktığını anlar ve özür diler. Bu yüzden sizin en çok korktuğumuz ikinci şey Sae ile seks yapmadan önce iki kere düşünmeniz olacaktır. İlki ise Sae'nin öfkesidir.

★ Seni çok kıskanır hatta kendinden bile. İstediğin gibi giyinebilirsin ancak bazen çok açık giyindiğinde seni tatlı bir şekilde uyarır.

★ Seni gercekten çok sever, ve bunu senden de bekler. Asla, ama asla aldatmaz. Sizi ayıran son şeyin ölüm olucagini söyler.

★ Sae ile Seksiniz hep çalkantılı olur. İlişkiniz hep komedi gibidir. Özellikle de sizin yaramazlıklarınız.

★ Onu azdirman için tek yapman gereken şey bedeninizi açığa çıkaran kıyafetler olur. ( özellikle de siyah deri kısa eteginiz ve dar bir bluz bu onu harekete çıkarır.)

★ Sizin kıskanç halinizi çok sever.

★ Pek fark etmese de ve pek de kabul etmese de aslında attığınız her adıma azan biridir Sae. İşte bu kadar sapık kafalı ola biliyor. ( Size karşı. Diğer insanlar hala gözünde bir çöpten ibaret.)

★ Sizin ile ciddi düşünüyor. Evlenmek istiyor, ve yakın bir zamanda da evlendiniz zaten...

 Evlenmek istiyor, ve yakın bir zamanda da evlendiniz zaten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sae diye ölüyormuşum

Bllk seviyor musunuz?

Blue Lock/ ONE-SHOT/ QUOTES/ TEPKİ/ HEADCANON Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin