A Nagy Ő(farka)💖

117 10 4
                                    

Egy különösen nehéz pillanathoz érkezett a cselekmény😔....Andrásocskának dönteni kell hogy kivel megy a Szürcsöli Szopja bálra(basic ahh shit ik🥵). Ez egy olyan esemény ahol mindenkinek kötelező maximum egy partnerrel megjelenie, ha nincs egy elég fél is😝. Igen még a #nofriends😓 #nobitches💔 #nolife🫤 lúzereknek is hozni kell valakit like anyukájukat vagy apukájukat kivéve ha az egyik le nem lépet egy attraktív tej társaságában😍🤭😋. Mint a normális és lelkileg stabil teremtmények által járt iskolákban itt is megtalálható Faszkirály és Pussykirálykisasszony szerep, a következő évben az ő terhük lesz tisztán tartani a folyosót🥺 nemes, tiszteletreméltó feladat. Úgy lehet szavazni hogy aki számodra szimpatikus megnyalod emiatt az adott személyen rajta lesz a dns-ed és a legvégén a legtöbb dns-sel rendelkezők nyernek🥳. Nagylábujji-chan ofc benne volt a jelöltekben hehe sok volt rajta a nyál, ezért nagyon fontos hogy kit is invitál a suli buliba!!!☝️😔 Poor kitten jó sokat agyalt, hogy ki lesz a speciális, gyönyörű, hosszú péniszű és sigma Nagy Ő, csak hát túl sok a sugardaddy ezért úgy döntött elbugdácsol és halálos kihívások elé állítja a bomba fiúkat😈😈. Meg is pillantotta Csángót és Santa claust gangelni a folyosón és éppen szomorkás tényeket tártak fel.
- what's the point of living if u don't have a dick??🙁- kérdez könnyeivel küszködve Csángó-chan.
-Nothing...💔- csuklik el a mikulás bácsi hangja. Majd mint a real brok együtt sírtak😣🗣🗣🗣🔥.
- umm sziasztok fiúkáim!!^^ ti kivel akartok menni a bálba🥺🥺?-tetteti az ártatlant Andrusz a busz😈.
-VELED- válaszolják egyszerre majd a két sigma skibidi alpha összenéznek.
-Hát akkor csak egy harc döntheti el👹- és titokzatosan elúszik a kicsi baka. Lépkedett még pár hangya fasznyit mikor megakadt a szeme a csöndes Vince-kunon.
-Sziaaa senpai!!!>_<🩷🩷 Csak azt akart-
-Shhhh- vágott a szavába a daddy.
-D-de- értetlenkedik András-chan.
-🤫🧏‍♂️- mutogatja az szuper giga chad éles jaw linét Vince a mogger.
-AKKOR NEM VELED MEGYEK A PARTYBA...😔🙁😧😣😢- bőgicsél a kawaii mc és elgalopozik.
- im mewing...kitten.😔- Vinciszka realizálj bűnét és Jézuskától kér megbocsátást. Mindeközben Andráska összeszedett egy adag férfiút hogy harcoljanak érte meg oylan sokan voltak hogy clubot is alkothattak volna(tudod milyen reference ez😈). Ottan volt Tímárusz is aki a szabályokat tisztázta.
- welcome to Fight for András-cahn Club💪🦅. The first rule of Fight Club is: you do not talk about Fight Club- gogyi bűvöli a népet a nerd☝️🤓.
- kk stfu weirdo🫄- tombolnak a küzdelemre váró kisfiúk. És el is kezdik ámm ekkor....BEROBBAN A FALAKON KERESZTÜL VINCE SENPAI😱. Mint egy igazi maffia sad/baddie/fuck boy elvert mindenkit aztán megközelítette a kawaii babyboyát és agresszívan lepuszilta.
-Bocsánat bbg nem voltam igazi alpha viszont most már az vagyok gyere velem a Szürcsöli Szopja Bálra🤑💍- fenyegetőzik a masculine daddy.
- r-rendben csak veled👉👈🥺❤️‍🔥- kuncogja az omega. Szép kis házasság mondhatom🥸.

Szép jó estét kívánok👽 bocsánat hogy nem főztem eddig úi részt csak hát well umm...dolgom volt😛
De köszönöm hogy vagytok🩷🩷

Vince senpai x András-chan🥺🏳️‍🌈🐺(omegaverse)Место, где живут истории. Откройте их для себя