3️⃣

751 61 27
                                    

"Üç gün sonra..."

Jennie's pov

O gün restoranda yakalanacağım diye çok korkmuştum. Neyse ki bir şey olmadı. Her zamanki gibi; birkaç gün boyunca onu sadece şirkete girerken ve çıkarken gördüm, o ise beni fark etmedi bile.

Bu iyi bir şey...

Fakat işim henüz bitmedi. Çünkü dersini yeterince almadığını düşünüyorum...

~

Lisa's pov

Öğle yemeğinin ardından, şirkete dönerken sıkılmış bir şekilde, arka koltuktan dışarıyı izliyordum.

Birden telefonum titreyince, ceketimin iç cebinden çıkararak ekrana baktım;

*Bilinmeyen numaradan bir mesaj*

Hafifçe kaşlarımı çatarak tuş kilidimi açtım ve mesaja tıkladım;

Bu akşam saat on birde *** Gece Kulübü'nde olacağım. (Kırmızı maskeli kadın)

Sinirle güldüm:

L: Bak sen şu işe ? Demek saklanmak yerine ayağıma gelmek istiyorsun...

Dişlerimi sıkarken, aynı zamanda elimdeki telefonu da sıktığımı fark ettim...

Hızlıca geri cebime koyduktan sonra, derin bir nefes aldım ve başımı geriye yatırarak gözlerimi kapadım.

Hesabını fena soracağım, bedelini ödeyeceksin...

...

Sırf ona hesap sorabilmek için dediği saatte gitmiştim. Eğer erken gitseydim, muhtemelen çevremi saran kızlarla eğlenecek ve sakinleşecektim.

Ama ben kesinlikle sakinleşmek istemiyordum. Çünkü ona yumuşak davranırsam, beni hafife alabilirdi...

Geleli on dakika kadar olmuştu. Gözüm şimdiden tüm mekânı tarayarak onu arıyordu...

Alkolümden ufak yudumlar alıp, etrafı  izlemeye devam ediyor ve yanıma gelen kadınları kibarca reddediyordum.
Aalarında inanılmaz çekici olanları reddederken üzülüyordum tabii, ama maalesef kendimi tutmalıyım. Sonuçta buraya görülecek bir hesabım olduğu için geldim...

Yarım saat oldu, ama Kırmızı Maskeli Kadın'dan ne haber, ne de bir ses yoktu...

Kol saatime yeniden bakıp ofladığım sırada, nihayet aklıma, bana yazdığı numarayı aramak geldi.

Daha fazla oyalanmamak için aradığımda, numaranın artık kullanılmadığına dair telesekreterin o klasik sesini duydum...

Ne ?

Birkaç kez daha denedim, hatta mesaj bile attım ama yok...

Sinirden delirmek üzereyim !

Oturduğum yerden kalktım ve tezgaha doğru yürüyerek barmene sordum:

L: Hey, buraya kırmızı maske takmış bir kadın geldi mi ?

Barmen başını sallayınca, sinirle karışık bir şaşkınlıkla sormaya devam ettim:

L: Hani, nerede ?!

Barmen: Bir saniye efendim...

Diyerek tezgâhın öbür ucuna gitti ve çekmeceden bir şey çıkarıp yanıma geldi.
Ardından elindeki kâğıdı bana uzattı.

Bir kâğıda, bir yüzüne bakarken sordum:

L: Bu ne ?

Barmen: Bilmiyorum efendim. Bahsettiğiniz kadın geldi ve eğer biri kendisini sorarsa bu kâğıdı iletmemi söyledi...

Womanizer +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin