Kurguma hoş geldinizzzz💗💗💗
Umarım beğenirsiniz. Çoook öpüyorumm.💗💗💗
______________________________
BABAM GİBİ
1.bölüm: DEFNE
"Ki bilirsiniz. Misafirler kısa süreliğine gelir."
"Aynı babası gibi. İhhh onun gibi inatçııı"
"E n'apıyım annecim. Kocanı sen istemişsin."
"Hah babana evlenme teklifini ben ettim be."
"Neden annecim ağırlığını koysaymışsın sende?"
"Defne sence baban gibi bir adama ağırlığımı koyabilecek bir insanmıyım ben? Vallahi bezdirdi beni rahmetli."
"AA annecim çok ayıp. Bir daha duymayım. Ben şimdi çıkıyorum. İşe geç kalıcam."
"Tamam kızım hadi bakalım. Allah'a emanet ol.!"
'İhh aynı babası gibi' diye söylenilen şahıs benim.
Ben Defne.
25 yaşındayım.
Ve ilginç bir şekilde hayatım yolunda...Babam öldükten sonra biraz iflas ettik.
Yani annem çalışamadıı kendini toparlıyamadıı.Ama ben şu anda moda tasarım müdürüyüm.
Allah'a şükrediyorum çünkü bende stajyer olabilirdim...
Iyy o patron meselesi, patronun kucağına düşmeler, öpüşmeler, aşk, meşk hiiç bana göre değilll.
Kariyerim ve ailem için kendimi geliştiriyorum.
Ve bu hayatta karşıma babam gibi biri çıkmazsa evlenmeyi düşünmüyor(d)um...
(D)'ye takılmayalım!.Ah zaten çokta güzel bir kız değilim.
Kahverengi gözlü
Buğday tenli
Açık kahverengi saçlarla çokta dikkat çekiceğimi zannetmiyorum.Neyse ben evden annemin dualarını alıp çıktıktan sonra, evinizin kapısının önünde duran arabama bindim.
Arabamı çalıştırdım ve 15-20 dakika sonra şirketime vardım.
Övünmek gibi olmasın ama tarzım da işim gereği iyidir.
Siyah bir elbise ve bol bir ceket.
İş yerine vardığımda asansör ile odama çıkıp stajerim Sinem'i yanıma çağırdım.
"Sinem bu günkü programımız nedir?"
"Bugün yeni iş ortaklarımız ile bir toplantı var başka da yok patroniçem."
"AA süper. Mesai erken bitecek bu gün. Sinem çıkarken bana sade türk kahvesi söyler misin?"
"Hemen patroniçem."
Sinem çıktıktan sonra beklemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABAM GİBİ (ASKIDA)
Short StoryDefne babasına huyu, yüzü çok benzeyen bir kızdır. Şirket müdürü olarak bir ortak toplantısından dolayı başına küçük tatlı bir bela takılmıştır. Ve karakterimiz bu belayı çok sevmiştir ...