KÜSLÜK😿

94 12 5
                                    

Bu dersin hocasını hiç sevmiyordum. Bütün ayak işlerini bana yaptırıyodu. Hoca sınıfa girdi.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Pislik."

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Bana mı dedin? "diyip kendini gösterdi.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Hocaya dedim. "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Neden? " diyip sırıtmaya başladı.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Bütün ayak işlerini bana yaptırıyo da ondan sanki sınıfta sedece ben var-"

𝐇𝐨𝐜𝐚:"Yeona."

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Al işte şimdi ne isticek kim bilir? Buyrun hocam? "

𝐇𝐨𝐜𝐚:"Herkesin defterlerini topla defter kontrolü yapıcam. "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Hocam yeona'ya yardım edim mi? "

𝐇𝐨𝐜𝐚 :"Edebilirsin."

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Başlayak." dedi, ben iki sıranın o da diğer iki sıranın defterlerini toplicaktı.
Ben hepsini topladım, wong'a baktım sabah sevgili olmak için gelen kızın defterini alıyodu, daha doğrusu almaya çalışıyodu kız defteri çantasına koymuş arıyomuş gibi yapıyodu.

𝐊ı𝐳:"Defterimi unutmuşum da hocaya kendi defterini gösters-" cümlesini bitirmesine izin vermeden yanlarına gittim.
Kızın çantasını elime alıp sıraya boşalttım ve dersin defterini alıp. Wong'a döndüm.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Bittimi hepsi? "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Evet bitti. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Hocam defterleri topladık. "

𝐇𝐨𝐜𝐚:"Tamam yeona'cım odama götürün. " töbe töbe.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Tamam hocam. " dedim ve sınıftan çıktık. Sessiz sessiz yürüyoduk. Okuldan bi erkek geldi yanımıza.

𝐄𝐫𝐤𝐞𝐤:"Selam yeona."

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Se-"

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Aleyküm selam, nolmuştu.? "

𝐄𝐫𝐤𝐞𝐤:"Yeona ile özel konuşucam gider misin? " wong bana baktı.
Ne var dermişcenise ona baktım.

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Tamam bekle bir şey söylicem yeona'ya. " çocuk kafasını tamam anlamında salladı. Wong kolumdan tuttu ve yandaki boş sınıfa girdik kapıyı kilitledi.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Niye kilitledin kapıyı? "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Keyfim öyle istedi. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Neyse ne diceksin? " wong'a sinirlenmiştim biraz, en azından o kıza bir şey diyebilirdi. Bana gerek kalmadan.

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Ne dicem? "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Dalga mı geçiyorsun wong? "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Dalga denizde olur. " diyip gülmeye başladı.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Çok komik, ne diceksen de çocuk bekliyo. " wong'u kıskandırmak istiyodum.

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Yani çocuğu bekletmek istemiyorsun öylemi? "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Off! Wong ne anlamak istiyosan onu anla, birşey dicek misin demicek misin? "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Boşversene." diyip sınıftan çıktı. Kalbinimi kırmıştım? Hemde fazlasıyla. Bende sınıftan çıktım.

𝐄𝐫𝐤𝐞𝐤:"Yeona ona noldu hızlı hızlı yürüyodu. " wong'dan bahsediyodu.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Ne dicektin? "

𝐄𝐫𝐤𝐞𝐤:"2 gün sonra okul partisi verilecekmiş herkes çift olarak gelmeli. Benim gidebileceğim biri yok, benle gelmeye ne dersin? "
Acaba wong bunu mu dicekti?

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Düşünmem lazım. " diyip hocanın odasına gittim.
Odanın kapısını açtım wong yoktu, sınıfa gitmiş olmalı. Defterleri masaya bıraktım ve odadan çıktım. Sınıfa doğru yürümeye başladım. Sınıfa vardım arka kapıdan içeriye girdim herkes bana döndü, wong hariç, gidip wong'un yanına oturdum.
Zil çaldı herkes sınıftan çıkmıştı bi ben ve wong kalmıştık.
Ne o bana bakıyodu ne ben ona.
Sonra yanımıza sabahki kız geldi.

𝐊ı𝐳:"Selam wong. "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Aleyküm selam. "

𝐊ı𝐳:"Okul partisi için eş buldunmu kendine? "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Hayır."

𝐊ı𝐳:"Benimde eşim yok beraber eş olalım mı? " kabul edicek miydi? Wong hafiften bana baktı.

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Eğer birini bulamazsam bu teklifi düşünücem. "

𝐊ı𝐳:"Tamam haber verirsin. " diyip gitti yanımızdan.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Kabul edicek misin? "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Etmelimiyim sence? "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Bilmem sen bilirsin. "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Sen eş buldun mu? "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Koridorda karşılaştığımız çocuk teklif etti ama düşünürüm dedim, eğer eş bulamazsam onunla eş olurum. "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Tamam." dedi sadece aslında wong'la beraber gitmek fena olmazdı. Diğer derslerde bitti. Herkes çıktı okuldan bende eve gidip kıyafetlerimi değiştirip avcıların yanına gidicektim.
Yolda abim aradı.

(Telefon konuşması)

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Efendim abi? "

𝐌𝐢𝐧-𝐣𝐮𝐧:"Abicim 1 haftalığına iş tatiline çıkıcaz, sen tek kalma diye wong'u arayıp 1 hafta seninle kalmasını istedim. " abii!!

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Abi ben hana'larla kalsam. "

𝐌𝐢𝐧-𝐣𝐮𝐧:"Dedim ama abicim oda tamam dedi, bizim evde beraber kalıcaksınız. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Abi önce bana sormalıydın, kalmak ister misin istemez misin diye! "

𝐌𝐢𝐧-𝐣𝐮𝐧:"Patron çağırıyo kapatmam lazım. " diyip kapattı.
Offf! Ya avcılar öğrenirse. Abi yettin yani. Bu sefer wong aradı.

(Telefon konuşması)

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Abin haber verdi mi? "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Evet haber verdi. "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Bu akşam gelicem haberin olsun. " diyip yüzüme kapattı. Nasıl yüzüme kapatır o. Wong'u aradım. Açtı.

(Telefon konuşması)

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Efen-" yüzüne kapattım. Sonra eve doğru yürümeye başladım. Eve vardım ve içeriye girdim. Kıyafetlerimi değiştirmeye gittim.

(Kıyafetin)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kıyafetin)

Kıyafetimi değiştirip aykkabımı giydim ve evden çıktım.
Yolda bir markete uğradım,marketten cips aldım sonra tekrar dükkana doğru yürümeye başladım.

____________________________

ʚ𝐒𝐎𝐍ɞ

Okuduğunuz için teşekkürlerrr
Nasıl buldunuz??
Diğer bölümü belki bugün atarım.
🍉🎣

✧ッ 𝚃𝚄𝙲 ᴇᴠʀᴇɴɪ̇ɴᴅᴇsɪ̇ɴ 𖨆✧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin