İyi okumalar:)
...
Miranda Weifal:
Bizim yakışıklı Casper'ı buldum. Tahmin ettiğim gibi bu dünyaya gelmeden önce okuduğum kitabın yazarıyla bağlantısı varmış. Anladığım kadarıyla yazar onun önceki hayatındaki annesiymiş. Ve o da annesini bulmak için bu boyuta gelmiş.
Annesinin bir çeşit kâhin falan olduğunu sanıyorum. Diğer dünyadaki torunu hakkında bir kitap yazdığına göre...
Aaa~ bu arada onları bulmam çok kolay oldu çünkü bu boyut kapısı benim daha önce doğduğum dünyaya açıldı. Ve kendimi memleketimde buldum. Ardından yayılan ruh enerjisi dalgasını takip ettim ve bizim kaçak prensin ruhunu buldum!
Artık Ray'e geri dönmeliyim. Onu gözü yaşlı arkamda bıraktığım için çok endişeliyim!
( Mira) " Birazdan kendi boyutumuza geçeceğiz."
( Cris) " Tamam."
Son kez dünyaya şöyle bir baktıktan sonra altın ipliğe tutunup kendi dünyamıza, oradan da kendi bedenlerimize geri döndük.
Gözlerimi açtığımda Ray'in kucağındaydım. Beni prenses tutuşuyla kucaklamış o şekilde yere oturmuştu ve kafasını omuzuma koyup ağlıyordu!
( Mira) " Ray?"
Ray şaşkınlıkla kafasını kaldırıp yüzüme baktı.
!!!!!!!!!!
Ç-çok tatlı!!!
Kızarmış yanakları, korku dolu bakan gözleri ve dişlerini sıkarak bana bakışı! Benden başka kimsenin onu bu şekilde görmesine dayanamam!!!
Bir anda sertçe ellerini yere vuran Ray öfkeyle bağırdı:
" Aptal!!! Sana yapma demiştim! Nasıl bu kadar pervasız olabiliyorsun?! Ya geri dönemeseydin?!!"
Şu anda Ray tam üstümde ağlıyor. Ve ben onun iki kolu arasında hapsolmuş bir şekilde ona bakıyorum.
Elimi ıslanmış yanağına koydum ve göz yaşını sildim:
" Özür dilerim..."
O sırada Cristopher sahte bir öksürükle kendimize gelmemizi sağladı:
( Cris) " Öhö-öhöm! Böldüğüm için kusura bakmayın ama acaba beni unutmuş olabilir misiniz?"
Ray ve ben şaşkınlıkla ona baktık, ardından birbirimize baktık ve şu anki duruşumuzu hatırlayarak bir şok geçirdik. Ardından aynı anda ayağa fırladık:
( Ray) " Ya-yanlış anladın!"
( Mira) " Göründüğü gibi değil!!"
( Cris) " Açıklamanıza gerek yok. Başından beri burdaydım."
( Mira) " O zaman neden bir şey demedin?!"
( Cris) " Açıkçası biraz şaşırmıştım. Ve bölmek de ayıp olur dedim ama daha fazla ileri gitmenize şahit olmak da istemedim açıkçası."
( Ray) " De-dediğim gibi! Yanlış anlama, biz sadece arkadaşız!"
( Cris) " Tabi tabi. Eminim öyledir. Şimdi gel bakalım abine!"
Ray, iki kolunu açmış Ray'e sarılmak için bekleyen Cristopher'ı hiç bekletmeden koşarak ona sarıldı.
İşte bu görüntü izlemeye değer! Ray gülüyor...
( Cirs) " Vay bee~ 20 yıl olduğuna inanamıyorum. Zaman çok çabuk geçti. Sen şimdi 30 yaşında olmalısın. Evlendin mi? Yeğenlerim var mı bakalım ha? Hadi her şeyi anlat abine!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti Fan, Kötü Kadın Olursa?!!
FantasyGenç ve yetenekli Sıla , dâhi denilebilecek bir zekaya sahip bir Matematikçidir. Bir gün bir trafik kazasında hayatını kaybeder ve uyandığında kendini nefret ettiği novel dünyasında bulur. ... Kurgu bana aittir iyi okumalar:)