jungkook?

170 9 8
                                    

İlk ficim smutshut olsun dedim eheheeh. Okunursa eğer bir tane fic var aklımda onu yazacağım. Bu arada lütfen ficimi başka platformlarda yayınlamayın İyi okumalar!!

Taehyung

Duştan çıkalı bir on beş dakika olmuştu. Kapı çaldı. Bu saatte kim gelebilir ki?kapıyı açmaya gittim. Kapının gözünden baktım. Ah jungkook mu, bu saatte? Kapıyı açtım.

"Noldu jungkook"
"Hyung içeri gelebilir miyim?"
"Tabii"

Jungkook içeri geçiyordu. Bende kapıyı kapatıp hemen yanına gittim. Koltuğa yan yana oturduk.

"Bir sorun mu var  jk. Bu saatte gelmezdin?"

"Hyung şey, bişey söyleyeceğim. Yüz yüze konuşmamız daha iyi olur diye düşündüm."

"Hm?"

"Şey ben bugün arkadaşlarımla bara gittim."

"-bir erkek bana yanaştı, biliyorsun bu zamana kadar kadınlar hep ilgimi çekti. Ama bu sefer herşey çok farklıydı"

"-adam beni öptü hyung"

Dediği şeyle vurulmuşa döndüm. Büyük bir nefes aldım.

"Nasıl hissettin jk"

"Benim karnım kasıldı, çok garipti hyung"

Jungkook'un kafası aşağıdaydı. Elimi çenesine götürdüm ve bana bakmasını sağladım.

"Bu nasıl hissettirecek?"

Diye bir soru döküldü dudaklarımdan.

"Ne hyung anlam-"

Dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Gözleri far görmüş tavşan gibi açıldı. Bir kaç saniye sonra geri çekildim.

"Nasıl hissettirdi jungkook?"

"Hyung bu bu muhteşem"

Bu sefer dudaklarıma atılan jungkook oldu. Alt dudağını ağzıma aldim, emdim. Ağzından çıkan minik inilti benim için son damla oldu.
Jungkook'u belinden tuttuğum gibi kucağıma çektim. Hemen kucağıma kuruldu.  Ellerini boynuma doladı. Öpüşmemiz gittikçe ateşleniyordu. Elimi tişörtünün içine daldırdım. Jungkook penisimin üstünde ziplamaya sürtünmeye başladı. Bir kaç dakika  sonra Jungkook'a baktığımda saçlarının terden yüzüne yapıştığını ve yanaklarının kıpkırmızı olduğunu gördüm.

"Ah hyung~"

"Efendim güzelim"

"Hyung lütfen"

"Ne istiyorsun bebeğim?"

"Ahh dayanamıyorum içime gir"

Dediği gibi jungkook'u kucağıma aldım ve odama doğru yürümeye başladım. Odama girdiğimiz gibi jungkook'u beyaz çarşafların üstüne bıraktım. Hemen tişörtümü çıkardım ve ağırlığımı vermeden üstüne uzandım. Boynunu öpmeye başladım. Araya dil darbelerimi de katınca kısık kısık inlemeler kulağımın pasını sildi. Üstünden çekildim jungkook'u oturur pozisyona getirdim. Üstündeki tişörtü çıkardım. Ucu dikleşen göğüse doğru hareket ettim. Sağ göğsünü ağzıma alıp emmeye ısırmaya başladım. Sol göğsünü elimle sıkmaya oynamaya başladım. Artık ikimizde dayanamamaya başladık. Jungkook'un üstünden kalktım. Pantolonumu çıkarırken.

"Soyun bebeğim"dedim
Buna karşın bir kafa sallama kazandım. Saniyeler sonra ikimizde çıplak kalmıştık. Yatağın başlığına doğru hareket ettim. Jungkook'u da kucağıma aldım.

"Sürtün bebeğim"

Jungkook hemen emirlerime uyarak sürtünmeye başladı. Beynim jöle kıvamına gelmeye başlamıştı. Bunca zamandır plotonik olduğum jungkook şuan bana kucak dansı yapıyor. İnanması çok zor ama bir o kadar güzel.

"Ahh hyung ahmm"

Hırıltılı bir sesle inledim. Ani bir hamleyle jungkook'u kucağımdan indirdim ve yatağa bıraktım. Artık dayanamıyorum. Penisimin ucunu jungkook'un kasılıp gevşiyen deliğine konumlandırdım. Yavaş yavaş içine kökledim. Ah deliği çok sıcak.

"Çıldırıyorum jk duvarların beni çok güzel sarmaliyor."

"Hyung ahh ben n-ne zam ahh zamandır seni a-arzuluyorum ahh."

"Ah bebeğim seni seviyorum jk"

"Bende seni tae ahm"

Git gellerimi devam ettirdim bir süre daha.

"Hyung g-geleceğim"

İkimizde aynı anda patladık. Jungkook'u kucağıma aldım.

"Ben senden uzun zamandır hoşlanıyorum jungkook"

"Bende senden hoşlanıyorum hyung"

"Sevgilim ol o zaman benimle cık güzelim"

"Seninle çıkarım, sevgilin olurum aşkım"

Ayyy oldu gibi yaa ilk smut ve ilk fic olduğu için kusurları görmezden gelin teşekkür ederim dediğim gibi ficimi başka platformlarda yayınlamayın lütfen başka ficlerde görüşmek üzere 👋

My Friend |Taekook|✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin