-1- 2014 yazlarının başları!

Sabah saat 5 gibi kalkıp herzamanki gibi duş aldım .

Üstümü giyinip artık hayatımın bir parçası olan telefonumu elime aldım,koltuğa uzandım ve düşünmeye başladım hayatıma hiç kimsenin girmeme nedenini birtürlü çözemiyordum .

Neyse bu sabah böyle boş düşüncelerle kafamı yormak istemiyorum.

Saat 9 oldu kardeşim kahvaltıya çağırdı, bu kızın en sevmediğim huyu buydu olup olmadık yerde birşeyler söyleyip keyifimi bozuyordu ama bu sefer onun dediğini yapıp kahvaltıya aşağı kata indim .

Bu arada size kendimi tanıtmayı unuttum benim adım lara,17 yaşımdayım evimiz polenezköyde, dublex bir villamız var tabiki havuzlu .

Neyse kahvaltıya indim cornflakes imi yedim ve tekrar odama çıktım bugün alış verişe çıkıcaktım üstüme t-short ümü altımada şortumu giyidim makyajımı yapıp avm ye gittim .

Benim hayatta yapmayı bırakamıyacağım şey alış veriş olduğundan birsürü kıyafet aldım .

Eve dönerken telefonum çaldı arayan ipekti beni yanına çağrıyordu sesi kötü geliyordu , tamam dedim ve ışıltı cafeye gittim ipek oradaydı yanına gittim ağlıyordu ,neden ağlıyorsun diye sordum çağanla bir kızı cafe de görmüş ,ben bu konuyu öğrenirim sen sakinleş dedim ve onu evine bıraktım .

Eve döndüğümde moralim bozuktu neden olduğunu bilmiyordum yine odamın kapısı çaldı gelen yine kardeşimdi annemlerin bizi havuz kenarına çağırdığnı söyledi ahhh itiraz etmeden aşağı indim .

Babamla annem bir konuşma yaptı iyi birşey zannediyordum ben tatile italyaya gitmeyi planlarken yine antalyadaki otelimize gidecektik ve annem ve babam orada olmayacaklardı arkadaşlarıya 2 aylığına dubai ye gideceklermiş sinirlenip odama çıktım sanki beni delirtmek için elimden geleni yapıyorlardı .

Bozitif düşünelim sonuçta beni teyzemlerin yanına mersindeki yazlığa yollamamışlardı ama hernekadarda olsa otelimize gitmeyi istemiyordum.

Offfff yine bavul hazırlamaya başladïm bütün kıyafetlerimi bavula sıkıştırmıştım .

1 gün sonraya uçak biletlerimiz alınmıştı duş alıp yatağıma uzandım ve uyuya kalmıştım sabah oldu ve elimi yüzümü yıkayıp üstümü giyindim ve kahvaltıya indim herzamanki gibi cornflakes imi yedim ve koşuya çıktım her sabah düzenli spor yapardım sadece dün yapmamıştım canım istemiyordu.

Spordan geldim üstüme doğru düzgün birşeyler geçirdim ve kardeşimide alıp annemlerle vedalaştık şöföre havalimanına gitmemizi söyledim .

Havalimanına geldiğimizde hiçkimseye birşey demeden kardeşimide alıp uçağa geçtim ufff oda ne yanıma yaşlı teyze oturmuştu herhalde bana bu yolculukta rahat yok .

Antalyaya gelmiştik biran önce havalimanından çıkmak istiyordum içim  bunalmıştı havalimanlarını hiç sevmezdim .

Kardeşimle taksiye binip otelimize gittik ,otele geldiğimde odaya çıkıp duş aldım çıktığımda koltuğa uzandım saat 6 olmuştu aşağı inmek için yerimden kalktım ilk baş yemek yemeğe inecektim kardeşime benimle gelicekmisin diye sordum hayır dedi ben dışarda gezineceğim diye bir cevap aldım bende tamam telefonun yanında olsun merak ettiğim zaman ararım dedim ve cevap hı hı bu kız beni deli edecek yaa.

Yemek yemeye indim yemeğimi yedim ve havuz kenarına gittim saat 19:30 neyse öyle geziniyordum telefonuma mesaj geldi gönderen ipek çağanla konuştunmu diyor benim hiç işim gücüm yok bide senin sevgilinle uğraşıyım ama konuşucağım demiştim .

Bende daha konuşmadım sonra konuşurum gibisinden bir mesaj attım , tamam yazdı.

Telefonumla ilgileniyordum yanıma bir çocuk geldi daha doğrusu yanıma gelmedi çaprazımdaki yere ama çocuk acayip taş , 3-4 saniye bana baktı ve sonra kafasını başka bir  tarafa çevirdi içimden saçmalama lara bu çocuk sana bakarmısından birşey geçti ve telefonumla ilgilenmeye devam ettim .

Ondan sorna ordan kalkyım ama çocuk hâlâ aklımdan çıkmamıştı . odama geçtim ve kardeşime mesaj attım artık odaya gel diye bana abla biraz daha dolaşıyım dedi ve yerini söyledi sende gel dedi offf sen beni bitireceksin başımın belası dedim ve sustu .

Kalktım üstüme geceye uygun birşeyler giydim ve kardeşimin yanına gittim ne göreyim bugün gördüğüm taş  çocuk kardeşimin yanında ve bir kaç erkek çocuk bir tanede kız çocuk kafasını kaldırıp bana baktı , kardeşimin kolundan tutup bu çocuklar kim dedim kardeşim bana gel seni tanıştırayım dedi , bu gün gördüğüm taş çocuğun adı gökalp diğerlerinin adı metin , selim ve zeynep tanıştığma memnun oldum dedim kısık bir ses tonuyla ,onlarda memnun olduk dediler.

Biraz yanlarında oturduk konuştuk ankaradan buraya geliyolarmis ama 1 ay kalıcaklarmış çünkü bizim otelin bazı fırsatları var 1 ay falan kalınca 2 haftalık ücret falan veriyosun neyse konuya girmiyim .

Zeyneple metin sevgiliymiş selimle gökalp boşta, kardeşim dalgın dalgın bakıyordu ben biz kalkalım yarın konuşuruz dedim ve ayağı kalktım bir dk dur telefon numaranızı verirmisiniz dedi gökalp , şoka girmiştim neyse verdik telefon numaramızı onlarda bize verdiler ve kardeşimle odamıza çıktık.

Kardeşime hangisi diye sordum ilk etapta anlamdı diyorumki aşağıdaki çocuklardan hangisi kardeşim ne demek istiyorsun dedi senin hâlini gördüm dalgındın kardeşim bana yalan söylemezdi , selim dedi sanki bende gökalp demediği için mutlu olmuştum saçmalama lara o sana bakmaz .

Neyse kardeşime iyi seçim dedim ve biraz konuştuk sonra ben yatağıma uzandım oda uzandı .

Düşünmeye başladım bu zamana kadar benim 1 tane sevgilim oldu ve ona aşık olduğumdan deil arkadaşıma önceden çıkma teklifi edip seni seviyorum demisti bir kaç ay sonrada ban aynı şeyleri söylemişti ve onunla dasak geçtim demişti bende kiminle dasak geçiyormuş dedim ve onla çıktım ama ona zerre kadar ilgim yoktu , sonradan öğrendim herkeze çıkma teklifi ediyormuş ve gerçekten sevdiği kişide bizim okuldan bir arkadaşımmış .

Belkide 14 yaşıma kadar gözlüklü olduğum için beni kimse beğenmiyordu ben mavi gözlü sarışınım ama gözlük beni bozmuş olabilirdi tabiki bu yaşıma kadar 4 kişiye aşık olmuştum birincisi çocukca birşeydi ikincisi ortaokuldaydı kankamın eski sevgilisi biliyorum bir hataydı ama gönül arkadaşı falan anlamıyor , üçüncüsü lisede dördüncüsüde lisede bizim sınıftan bir çocuktu işte.

Belki bu sefer olabilirdi hem gözlükdüzüm hem aşık oldum o çocuğa hayatımın en güzel anlarından biri olabilirdi neyse saat çok geç oldu yarïn erken kalkıp her sabah olduğu gibi spor yapacağım dedim ve uyudum .

hisler karşılıklı olmalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin