Capitolul 17

116 13 0
                                    

Nu e marele lup rău

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nu e marele lup rău. Nu e diavolul. Cât de rău ar putea fi?

Încă într-un prosop după duș, inspir și mă uit la telefon. Dacă n-ar fi fost apelul care a venit de la West noaptea trecută, nici măcar n-aș fi luat în considerare acest lucru, dar știind că există un registru cu nume și înregistrări de numerar face totul cu atât mai mult real. Trebuie s-o scot pe Scar de aici cât mai curând posibil.

Uite, am format toate numerele. Doar pentru a apela de fapt persoana.

Doar fă-o. Rapid. Ca și cum ai smulge un plasture.

În secunda următoare, apelul îmi sună în ureche și stomacul îmi e în noduri.

"Alo?" Răspunde o voce îmbătrânită, răgușită. O voce pe care n-am mai auzit-o de mult.

"Bunico, sunt Blue. Îmi pare rău că te deranjez."

Aud ceea ce sună ca niște arcuri vechi scârțâind pe fundal, ceea ce înseamnă c-am trezit-o.

"E devreme, știu. N-aș fi sunat dacă n-ar fi fost o urgență." Explic.

"A murit?" Întreabă cu răceală. Durează doar o secundă să realizezi că vorbește despre Mike, fiul ei.

"N-nu." Mă bâlbâi. "E în viață. Nu e vorba despre el."

Un sunet dezgustător îmi atacă urechile când își drege glasul și latră o tuse infuzată de mucus.

"Atunci ce naiba vrei?" Insistă.

Nu există formalități. Fără întrebări despre cum se descurcă cei trei nepoți ai săi pe această lume. Fără întrebări despre fiul ei, în afară de cea dacă e mort.

"Eu... speram să-ți cer ceva. O favoare."

"Doar spune odată." Se plânge, arătând clar că va fi de un milion de ori mai greu decât credeam.

Înghit în sec și închid ochii. "E vorba de Scar. Din motive pe care nu le pot explica, trebuie să plece din Cypress Pointe, iar casa ta e singurul loc sigur în care m-aș putea gândi s-o trimit. Așa că..."

"E însărcinată?"

Luată din nou prin surprindere, bâlbâi un răspuns neclintit. "Ea... eu... nu."

"Ești sigură?"

"Desigur, sunt sigură." Spun.

Urmează o pauză lungă, cu un oftat atât de profund încât îmi pot da seama că regretă c-a răspuns la telefon în dimineața asta.

"Cât are, unsprezece? Doisprezece?"

Îmi dau ochii peste cap, recunoscătoare că femeia nu mă poate vedea. "Tocmai a împlinit 15 ani ieri."

"E o vârstă groaznică." Se plânge. "Adolescenții cred că știu totul și nu ascultă de nimeni. Nu. Îmi pare rău. Nu te pot ajuta."

"Bunico, te rog."

Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum