17. Bölüm

191 11 0
                                    

Genç kız kendini adamın öfkesine hazırlamıştı. Ama ondan özür duymak, işte bunu hiç beklemiyordu. Gözlerine baktığında samimi olduğunu gördü.

Alex, kızı dinlerken ona gereksiz yüklendiğini daha da çok anladı. Onu üzdüğünü gördü ve sorumlusu kendisiydi. İçinde yükselen sarıp sarmalama isteğine daha fazla dayanamadı ve kızı kollarına aldı. Burnunu kızın saçlarına gömerek kokusunu içine çekti. Geriye çekilip narin ellerini ellerine alarak,

"Özür dilerim Emma. Gerçekten. Haksız olduğumu biliyorum. Öfkeme yenik düştüm. O adama karşı o kadar nefret doluyum ki doğru düşünemedim ve sana kötü davrandım."

Kızın yanağını nazikçe tutup okşayarak,

"Seninle konuştuğunu görünce kıskançlıktan deliye döndüm. Senin güzelliğini görmesi bile dayanılmazken bir de o pis ağzıyla dile getirmesi.."

Duydukları, saatlerdir içindeki stresle başa çıkmaya çalışan genç kız için bir çözülme olmuştu ve gözleri doldu. Alex kızın yanağından akan damlayı parmağıyla sildi. Kıza doğru uzanarak gözyaşının ıslattığı yeri öptü.

"Güzel Emma'm"

Diğer yanağına da ufak bir öpücük bıraktı. Kızın pembe dudakları için ölebilirdi. Aralarındaki hava çok yoğundu. O an dünya da sanki sadece ikisi vardı. Genç adam kızın yanaklarını tutarak dudaklarını öptü. Genç kız heyecandan dudaklarına kapanan adama ne tepki vereceğini bilemedi.

Alex kızın tepkisiz kalmasını onu öpmek istememesine yorumlayarak kendini geri çekti. Yüzleri birbirine çok yakındı ve nefesleri birbirine karışıyordu. Tutkudan her ikisi de kesik kesik nefes alıyordu. Emma o an tek istediği şeyin Alex'in kolları arasında olmak istediğini fark etti. Yuvası orasıydı. Sıcaktı. Doğruydu. Oraya aitti.

Uzanıp erkeğin dudaklarını yumuşak bir şekilde öptü. Bu Alex için fitilin ateşlenmesi etkisi yarattı ve kızın omuzlarından tutup bedenine yaslayarak dudaklarına kapanmasına neden oldu. Uzun zamandır bu arzuyla doluydu. Kızın acemice karşılık vermesinden dolayı öpüşünü yumuşarak tutuyor ve yavaşça derinleştiriyordu. Genç kızdan çıkan kısık bir inlemeyle açılan dudaklarının arasında yol bulup dilini içeriye kaydırdı.

Emma ağzının içinde erkeğin dilini hissetmesiyle hayatında hiç böyle haz yaşamadığını düşündü. Öpüşmeleri derinleştikçe tutkuları daha da artmaya başladı. Kalçasının kuvvetli bir şekilde avuçlanıp sıkılmasıyla Alex'in ellerinin omuzlarından aşağıya kalçasına indiğini anladı. Tüy kadar hafif kızı Alex bir anda kalçalarından tutup kucağına çekti. Bu hareketle dudakları ayrılmış ve kalçasına temas eden sertlikle genç kız "Ah, Alex" diye nefes nefese inledi.

Alex'in de genç kızdan geri kalır tarafı yoktu. Uzun zamandır kimse ile birlikte olmadığından mı yoksa bu peri kızının üzerindeki etkisinden miydi bilemiyordu, tek bildiği kızı deli gibi arzuladığıydı. Kollarına alıp içinde kaybolmak için her şeyi göze alabilirdi. Genç kızın ağzından adını duymak onun şehvetini daha da kamçıladı. Bu sefer daha sert bir şekilde dudaklarına kapandı. Bir eliyle kalçasından kavramış diğer eliyle de göğsünü avucunun içine almıştı.

Genç kız kendini kaybetti. Erkeğin kucağında ve vücudunda gezinen elleri ile daha önce hissetmediği duyguları yaşıyordu. Göğsünü avuçlayıp sıkmasıyla inleyerek başını geriye attı. Dudaklarının ayrılmasını fırsat bilen adam boynunda dudaklarını gezdirerek aşağıya doğru iniyordu. Kızın diri göğüslerine hayran olan Alex, çok sert davranıp kızı korkutmak istemiyordu ancak kendini kontrol altında tutmak için oldukça zorlanıyordu. İnce geceliğinin üstünden göğüs ucunda dilini gezdirdi. Kızdan gelen inlemeyle ucunu dişlerinin arasına alıp hafifçe ısırdı.

Emma için bedenine verilen elektrik etkisiydi. Alex'in omuzlarından tutmuş, vücudu geriye doğru iyice kavislenmişti. Bu şekilde zarif boynunu, diri göğüslerini adama bir manzara gibi sunduğunun farkında olmayarak bedeni hareketlenmeye başlamıştı. Bacaklarının arasındaki sızıyla kalçasını oynatmaya başlamıştı.

Alex, erkekliğinin üstünde kalçasını hareket ettiren ve tatlı tatlı inleyen kızın kalçalarından tuttuğu gibi yatağa doğru sırtüstü çevirdi.

"Alex.."

Emma ne olduğunu anlamadan yatakta sırtüstü uzanmış ve üzerinde genç adamın ağırlığı vardı. Bir kez daha dudaklarına kapanan erkeğe kayıtsız kalamamıştı. Adamın bir elinin bacaklarının arasına kaymasıyla bedeni kıvrılmış ve tırnaklarını erkeğin sırtına geçirmişti.

Alex, kızın bacaklarının arasındaki mahrem bölgeye dokunduğunda sırılsıklam buldu. Yavaşça okşayarak boynuna, göğüslerine öpücükler bırakıyordu. Kendi için daha fazla ilerlemek istemiyordu ancak genç kızı sonuna götürmek, son noktada yaşayacağı hazzı görmek ve adını dudaklarından duymak istiyordu.

Emma, mahrem bölgesinde hissettiği okşamayla kendinden geçmişti. Nefesi hızlanmış, genç adamın ismini sayıklıyordu. Erkeğin okşayışı hızlandıkça yükselen şehvetle inlemeleri hızlandı.

"Emma'm, güzelim.. benim için gel.. bana gel.."

Emma şehvete kapılmış, artık erkeğin ismini yalvarırcasına sayıklıyordu.

"Lütfen.. Ahh."

Alex, kızın kasılmalarıyla artık geleceğini anladı ve doruğa çıkıp zirveye vardığını anladığında çığlığını bastırmak için dudaklarına kapandı. Kasılıp titreyen kızın titremeleri geçene kadar elini çekmedi. Bacaklarının baskısı azalınca dudaklarını ayırıp kıza baktı. Gözleri parlıyor, yanakları kızarmış, kesik kesik nefes alıyordu.

"Alex.."

Kızın saçlarını okşayarak, "Seni seviyorum, güzelim."

Yaşadıkları anların yoğunluğu ile genç adamın itirafı birleşince genç kızın gözünden bir damla gözyaşı aktı.

Gülümseyerek, "Ben de seni seviyorum, Alex. En başından beri."

Alex'te itirafına karşı kızdan sevgisinin karşılığını aldığında çok mutlu oldu. Hiç bu kadar sevebileceğini, aşk dolu bir evlilik yapabileceğini sanmıyordu. Sırtüstü dönüp kızı kollarının arasına çekti. Başını göğsüne yaslamış kızın saçlarını okşuyordu.

Emma adama sıkı sıkaya sarılmış sıcak bedenleri birbirine kenetlenmişti. Az önce yaşadıklarını hayal bile edemezken, şimdi o kadar doğru ve güzel geliyordu ki.. Genç adam devam edecek olsa hayır diyebilir miydi bilmiyordu. Ama onun haz almasını sağlayıp kendini geride tutması hoşuna gitmişti.

"Teşekkür ederim." diyerek erkeğin omzunu öptü.

Karşılık olarak erkeğin kolları sıkıca sardı. Saçlarını öpen adam,

"Uyu güzelim. Dinlenmeye ihtiyacın var."

Emma, huzurla derin bir uykuya kendini bıraktı. Genç kızın nefes alışverişi düzene girdiğinde uykuya daldığını anlayan Alex düşünceliydi. Bu kadar yoğun hislere sahip olabileceğini daha önce düşünmemişti. Şimdi ise kollarının arasındaki bu kız için herkesi, her şeyi yakabilirdi. Bir kolu erkeğin göğsünde, ince bedenini onun sert göğsüne yaslamıştı. Uyurken çok daha masum görünüyordu.

"Benim masum Emma'm" dedi sevgiyle.

Duyduğu sesle kımıldanan genç kız bir bacağını da erkeğin bacaklarına sararak "Alex." diye uykusunda mırıldandı. Alex gülümseyerek kızın kolunu okşadı. Uykusunda bile Alex'i mırıldanıyor olması genç adamın kalbinin hareketlenmesini sağladı. Evet, o an daha da çok anladı ve inandı. Mutlu bir ailesi olacaktı.  Bir sürü çocukla neşeli bir ev ve sevgi dolu bir evlilik..

Peri KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin