Aman aman nerelere geldik neresi burası. Cenemeler uyanma vakti ben yazıyorum wağğğ.
Oy vermeyi unutma guysUmut ve Mete sahilde sessizce turluyordu. Umut yorulduğunu hissedince oturmak için meteye döndü.
"azıcık otursakmı?"
Mete çocuğu onaylayıp gözüne bank kestirmeye çalıştı.
Lakin sahilde bank yoktu yanındaki çocuğa bakmak için arkasını döndüğünde çocuğun yere oturmak için hazırlandığını fark etti."yerdemi oturacağuz?"
Umut kafasını salladu ve
"bi sornmu var? Kum işte oturalım gitsin" demişti
Mete'tamam' layıp yere oturdu.
İkili uzun bi süre boyunca denizi seyretmiş ve çıt dahi çıkarmamıştı. Umut kendini tutamayarak söze girdi..
"sana bişey söyleyeceğim."
Mete ve umut yanyana oturmuştular. mete bacaklarını kendine çekmiş ve ellerini önünde birleştirmişti.
Umut ise ellerini arkasında kuma koymuş ve ayaklarını uzatmıştı.
Umut söze girince pozisyonunu mete gibi yaptı ve devam etti..
"ben seni rüyamda gördüm.."
Umut hayatı boyunca yalan söylememişti söylemeye çalışsa dahi belli ederdi. Küçükken annesinin çantasını karıştırmış ve içinden para almıştı. Annesi ona sorduğunda yalan söylemek adına ne kadar çaba göstersede, terden yalan söylemeyi unutmuştu. Ve evet büyük bi azar işitmişti.
"hm peki nasıl gördün"
Umut hatırladıkça kalbi göğsünden kaçacak gibi olsa dahi çocuğun bunu soracağını düşünmemişti.
Yani sadece söyleyip kapatacaktı."ben.. Boşver önemli değildi."
Umut ne kadar çabalasada ağzındaki kelimeler çıkmamıştı utançtan.
"hmm öylemi oysaki bende seni rüyamda gördüm."
Umut meraklı gözlerini meteye çevirmiş ve söylemesini beklemişti.
"nasıl gördün??"
Metede çocuğa döndü her ne kadar söylemek istesede onun yaptığı gibi oda söylemeyecekti.
"ben... Boşver önemli değildi." demişti.
Umut söylediği sözleride meteden duyduktan sonra merak duygusu daha da artmıştı.
Farkında olmadan elini metenin koluna atmış ve
"hadiii söyle lütfen ben meraktan ölürüm."
Mete çocuğun dokunduğu yerin sıcaklığını hissetmiş, Kolu alev alev yanıyordu. Yutkunarak tekrardan bakışlarını meraklı gözlere çevirdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
otizm'liyim ama
RomansaOtizm ama aşk olanından Bxb bir kurgudur. Kitabımda eşcinsellik vardır rahatsız olacakların okumaması dileğiyle.. Belki smut yazabilirim kadere bağlı cnslr #bxb