köye mi?

60 9 27
                                    

Evet diğer fic tutcat gibi değil, onda piskolojinizi bozup bunda sizi güldürcem hehe
..............................................................................................................................

"Köye mi? Anne ben köye gitmem "

"Hayır beyfendi gidiceksin biraz baba annen ile ilgilen kadın bi görsün seni hem altı üstü bi köy en fazla ne olabilir hem orda baba annen sana iyi bakar arkadaş edinirsin yeni güzel oğlum anlayışlı oĝlum benim hadi üzme beni"

"Of anne tamam gidicem tamam mı?"

"Heh kabul edeceğini biliyodum dün akşamdan hazır bavulun baban seninle köye gelicek aynı akşam geri dönecek hadi babanla hava limanına gidin çok gecikmeyin uçağı kaçırırsınız"

"ANNE UÇAK BİLETİNİ NE ARA ALDINIZ YA OF YA CİDDEN "

"Anneye of denmez hadi bakim baban bekliyo gidin "

Annemin beni zorla köye yollamasında kesin bir iş var evden çıkmadan önce kapıyı açıp anneme döndüm

"Sakın çocuk yapmayın bak kendimi asarım"

"Sus bakim çocuk yapmiycaz evi tadilata sokucaz ama biraz daha konuşursan seni şu küçücük terliğe sokucam git hadi arabaya!"

Eline aldığı terliği görünce koşarak arabaya gittim ve babam bu halime güldü sanada söyliyimde çocuk yapmayın güvenemem size bu konuda

"Baba yokluğumunfırsat bilip çocuk yapmayın kendimi asarım"

"Hyunjin sen manyakmısın niye bi kardeş uğruna-"

"Baba arabayı sür "

Onaylayıp hava limanına geldiğimizde arabayı bir yere verdik birşey yapıyorlar ama ne bilmiyorum takmadım uçağa bindik ve kalkmasını bekledik.

Ben mışıl mışıl uyumuşum inince uyandım

"Baba geldik mi ?"

"Evet arabaya bin köye doğru yola çıkalım"

Onu onayladım ve kiralanan arabaya bindim sonunda köye varmıştık

"BABA ANNE SENİ ÇOK ÖZLEDİM"

"Bende seni hyunjin hadi içeri geç"

"Mis gibi kokuyo ne yaptın baba anne"

"En sevdiğin yemekleri hadi gelin yiyelim"

Yemekleri yedikten sonra sofrayı sadece ben topladım daha sonra hasret giderdik ve yatmaya hazırlandık babam ise gitmeye beni soonkez öpüp uslu olmamı söyleyerek yanımızdan ayrıldı bende yattım.

"Hyunjin hadi kalk bakalım ben kahvaltı hazırlayana kadar etrafa bak gez olurmu ?"

"Peki baba anne "

"Çok uzağa gitme ama "

Tekrar onaylayıp hazırlanarak dışarı çıktım ve biraz gezdim arkamdan bir ses duydum

"Hey buraya baksana "

Bana sesleniyorlardı ve bende onlara döndüm ciddi olamazsın köyün çocukları bunlar kim amk

"Bana mı dediniz "

"Yoo şurdaki ineğe "

"İyide burda sizden ve benden başka kimse- bana bakın sizsiniz inek !"

"Tamam sandığımız gibi aptal degil ee adıne senin şehirli "

"Neden sizi tanımıyorum bile"

"Tanışmak için biz söyleyelim ozaman ben felix"

şehirden uzakta/hyunlix minificHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin