10 Ocak 2024
Her şey o gece olmuştu zaten. Belki de yanına gitmemem gerekiyordu. Gitmesem öğrenmeyecektim. Öğrenmemek mi daha iyi yoksa kendi gözlerimle görmek mi? O hala bildiğimi bilmiyor sanırım.
Sevgilim'den bir yeni mesaj..*
Beklemeden mesaja girdim.
''Benim çok uykum geldi askım yatıyoruum.'' Şu an evde olsam buna inanırdım ama artık çok geç. Dayanamayacaktım. Onun evinin fotoğrafını çekip attım. Tepkisini çok merak ediyordum. O erkeği nereye saklayacaktı. Sadece kapıyı açmasını bekledim. Ve evet açmadı, görmezden geldi. Çünkü artık aldatıldığımı öğrendiğimi biliyordu.
20 Eylül 2020
''Yiğit oğlum kalk artık okula gideceksin.'' saat 7 buçuk ve aralıksız çalan alarmım sonunda annem yanıma geldi. Yine okula geç kalacaktım sanırım. Ama emin olun sabahın bu saatinde okula gidip fizik hocasının boş muhabbetlerini dinlemek hiç güzel değil.
Sınıfa girdiğimde bakışlar birden beni buldu. Hayır hiç bir şey yapmadım veya yaptıysam bile ne yaptığımı ben bile bilmiyorum.
Kerem yanıma geldi. Ve birden bir şeyler sormaya başladı. Hepsine tek tek cevap verdim. Kimisine doğru, kimisine yanlış. Olayın babamla alakalı olduğunu öğrendiğimde de şok olmuştum zaten.
Babam bizle birlikte yaşamıyor. Keyfi değil tabii ki, işlerinden dolayı. Babam genelde reklam çekimleri için fikirler buluyor. Sözde bu fikirleri farklı yerlerden çaldığı bazı sitelerde yayınlanmış. Sitelerin isimleri de çok garip biri babama tuzak kurmak istiyor gibi ama sanırım kimse bunu anlamadı ve hepsi tek tek gelip bana soru sordu. Öyle bir şey olmadığını defalarca açıklasam da anlamadılar, daha doğrusu anlamak istemediler. İnternette gördükleri her şeye inanıyorlar salaklar.
* * *
Okul bitmişti ve eve gelmiştim. Herkesin bahsettiği olaylara baktım. Ve babamın fikir çaldığı bütün sitelerde yayınlanmaya başlamıştı. Umarım böyle bir şey yapmamışsındır baba.
* * *
Sude 11a'dan bir yeni mesaj..*
''Yiğit nasılsın?'' Sude'yi severdim hatta hoşlandığım kız bile diyebiliriz. Çok saf, tatlı bir kişiliği var ve çok güzel. Gözleri ela, boyu bir altmış vardır sanırım çok da kısa değil yani. Ne çok zayıf ne de çok kilolu, saçları kahverengi ama daha önce hiç görmediğim bir kahverengi. Her neyse umarım Sude de sabah olan olaydan dolayı yazmamıştır eğer öyleyse yıkılırım. Ciddiyim gülmeyin.
''İyiyim Sude, sen nasılsın?'' bence oldu ya ne. Zaten başka ne yazabilirdim ki? 'İYİYİM SUDECİM SENDEN HOŞLANIYORUM SEN NASILSIN?' yazsam ne olurdu acaba. Tamam sadece şakaydı. Asla öyle bir şey yapmam.
2 dakikadır Sude'nin cevap vermesini bekliyorum ama bir şey diyemem çünkü ben kızı yarım saat bekletmişim hayaller kurarken. Olur öyle şeyler ya.
''İyiyim teşekkürler. Sabah çok üstüne geldiler merak ettim seni. Yazmakta çok kararsız kalsam da sonunda yazabildim.'' oha bir de düşünmüş müydü yazsam mı diye. Bence bana aşıksın Sude.
''İyi yapmışsın. Evet sabah çok yüklendiler üstüme. Sanki ben yaptım.'' evet Yiğit güzel gidiyoruz.
''Ee ne yapıyorsun hayat nasıl gidiyor?'' ya bu kız bana aşık bence arkadaşlar.
''Öyle uyuyordum yeni kalktım az önce de bilgisayarı açıp babam hakkında çıkan olaylara bakıyordum sen ne yapıyorsun?'' fazla mı detay verdim bana mı öyle geliyor.